Я щоранку заходжу в клас.
На дитячих обличчях – усміх.
Що я варта, діти, без вас?
Ви – натхнення моє, мій успіх.
За плечима спливають роки,
Але й досвід прийшов з літами, Що я варта без вас, малюки?
Я в безмежнім боргу перед вами. Щоб любові вогонь не згас,
Щоб віддати вам серце і душу, Я щоранку заходжу в клас.
Я – учитель, я вчити мушу.
Н.Чубар
Освіта: вища
Спеціальність: педагогіка і методика початкового навчання Педстаж: 35
Посада: вчитель початкових класів
Категорія: «Спеціаліст вищої категорії»
Принципи моєї
педагогічної діяльності:
• Принцип віри: вчитель повинен вірити в дітей, їх здібності, талант, дітей треба завжди підтримувати.
• Принцип розвитку особистості: головне – це пам’ятати, що кожна дитина індивідуальна, талановита особистість.
• Принцип спрямованості – можливість реалізуватися учням у пізнавальній та інших видах діяльності.
«Головне – навчити дітей мислити.»
• Зробити навчання цікавим «Щоб дитина була зацікавлена навчанням, їй необхідно багате, різноманітне, приваблююче шкільне життя.»
• Ставлю мету створити ситуацію успіху для кожної дитини. Мрію про атмосферу доброзичливості на уроці, яка необхідна для продуктивної праці.
Тема над якою я працюю:
КЛАСІВ.» Актуальність проблеми:
Підвищення мовленнєвої культури
Стійке засвоєння правопису
Робота з довідковою літературою
Свідоме оформлення власної думки дитини
Сприяє розвитку творчого мислення
Важливою частиною роботи з орфографії в початкових класах є засвоєння слів, вимову і написання яких школярі відповідно до програмових вимог повинні запамʼятати. Це досить об'ємний список, поданий у навчальній програмі по класах. Написання таких слів переважно не можна пояснити правилами сучасного правопису, оскільки воно склалося історично. Відповідні вправи і завдання мають бути різноманітними, у змісті і меті яких
слід звернути увагу передусім на лексичне значення слова.
Якщо учень бачить слово вперше, не знає, що воно означає, не вміє його правильно вимовляти, то й на письмі він не зможе передати його правильно. Тому в основі роботи над правописом таких слів, крім традиційних вправ, належне місце повинні посісти творчі вправи, які б активізували роботу учнів на уроці. Відповідно до психологічної їх природи традиційних написань основою засвоєння правопису словникових слів є запам'ятовування, отже, в роботі над ними необхідно розвивати в учнів усі види пам'яті: слухову, зорову, емоційну. Водночас актуальною залишається дидактична проблема, як зробити цей процес цікавим і пізнавальним.
Застосовую традиційні методи
Значення деяких слів пояснюю, застосовуючи технологію ейдетики. Ейдетика – наука, яка вчить запамʼятовувати інформацію через світ образів. Учні завдяки своїй яскравій дитячій уяві можуть швидко і надовго запам’ятовувати потрібну інформацію. А головне – навчання, яке ґрунтується на грі та фантазії, зовсім не обтяжує учня, навпаки – переключає його на діяльність іншої півкулі головного мозку, а отже дитина відпочиває. До того ж, застосовуючи методи ейдетики, підключаються інші відчуття: слухові, рухові, нюхові і навіть смакові! Таким чином, відбувається розвиток усіх видів пам’яті і, як наслідок, ефективність навчання покращується.
Куб блума
Види диктантів
Ніколи не зупинятись на досягнутому |
|
Ділитись з дітьми своїм досвідом |
Займатися самоосвітою. Вчити і вчитись самій |
|
Намагатись бути прикладом для дітей у всьому |
|