Моє завдання. Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співрозмовниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Серед основних позитивних змін нового стандарту – інтегровані уроки. Інтеграція дає змогу дитині сприймати предмети і явища цілісно, різнобічно, системно та емоційно. Тепер дитина в комплексі пізнає світ. Вона сама вчиться здобувати знання, досліджуючи.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type
Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
Застосування освітніх трендів. Під час планування роботи відразу передбачаю ігрові, динамічні моменти, щоб учні мали зміну діяльності та рухової активності. Урізноманітнювати діяльність допомагають нові засоби навчання. Наприклад, ми використовуємо ЛЕГО-конструктор – гарна альтернатива рахунковим паличкам, фішкам для звукового аналізу, палички Кюізенера. «Родзинка» їх в тому, що дитина поєднує розумові та практичні дії. В освітньому процесі широко використовується Е-навчальне середовище. Мої учні, граючись в навчальні ігри, переглядають безліч відео, відпрацьовують практичні навички.
Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації;Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення. Застосування інтерактивних технологій у навчанні дає змогу учням:
Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками
Участь у методичній роботіНавчальний рік. Участь в РМОУчасть в педрадах, семінарах2018-2019 Виступ на тему «Формування пізнавальних інтересів через співпрацю вчителя і учнів»2019-2020 Виступ на тему «Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ»
Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.
Висновки. Що змінилось для мене? Чи складно мені працювати?Вже ні, я звикла! Планую уроки з інтеграцією, груповими завданнями, вправами на критичне мислення. Все це вже звичне для дітей. Діти вивчають світ і здобувають практичні наслідки непомітно для себе. Я впевнена, що через багато років буду жити у розвиненій європейській країні, якою керуватимуть мої учні7