Презентація творчого портрету вчмтеля математики Стасишин О.Т.

Про матеріал
Оксана Теодозіївна за час роботи зарекомендувала себе, як творчий, вдумливий, ініціативний педагог. Досконало володіє сучасною методикою викладання математики, має глибокі знання з предмета, велику увагу приділяє інформатизації процесу викладання математики, виважено і розумно застосовує комп’ютерну техніку на уроках та в позаурочній роботі з учнями. Працюючи над проблемою « Розвиток критичного мислення в учнів на уроках математики» особливу увагу звертає на формування математичної грамотності, розвиває вміння висловлювати обґрунтовані математичні судження, вчить діяти за заданим алгоритмом, а також самостійно конструювати нові алгоритми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Творчий портретдиректора школи,вчителя математики. Погірцівської СЗШ І-ІІІ ступенів. Стасишин Оксани Теодозіївни

Номер слайду 3

Освіта: Закінчила Дрогобицький державний педагогічний інститут ім. І. Я. Франка у 1985 роціСпеціальність : Вчитель математики і фізики. Педагогічний стаж 33 років. Керівний стаж 29 років. Кваліфікаційна категорія: Вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання «Старший учитель».

Номер слайду 4

Моя професійна філософія. Час змінюється. За час моєї професійної кар’єри змінилося багато: з’явились електронні підручники, smart-дошки. Але учитель – це незмінно

Номер слайду 5

Моє педагогічне кредо«Учитель... може виховувати і навчати доти, допоки сам працює над своїмвихованням і освітою». К. Д. Ушинський

Номер слайду 6

В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Я намагаюсь, щоб мої учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності вчителя залежить майбутнє нашого народу.

Номер слайду 7

Проблема над якою працюю:“Розвиток критичного мислення в учнів упроцесі вивчення математики”Навчальна робота «Єдиний шлях, що веде до знань – це діяльність»Бернард Шоу

Номер слайду 8

«Не достатньо мати гарний розум, головне - правильно його використовувати» (Р. Декарт).«Небагато людей розмірковують більше двох-трьох разів на рік; я створив собі міжнародну репутацію, розмірковуючи один чи два рази в тиждень» (Д. Б. Шоу).«Я поважаю віру, але саме сумніви - це те, завдяки чому ти вчишся» (У. Мізнер).

Номер слайду 9

Об’єднання активного і інтерактивного процесу 4 Уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору1 Уміння піддавати ідею м’якому скепсису2 Моделювання систем доказів, на яких базуються різні точки зору3 Перевірка окремих ідей на предмет їх використання5 Переоцінка та переосмислення понять та інформації.6 Здатність знайти необхідну інформацію та використовувати її самостійно373 Самостійно приймати рішення48 Критичне мислення – це …

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Критичне мислення:

Номер слайду 12

Проектна робота. Ромашка «Блума»Куб «Блума»Кейс метод. Метод шести капелюхів. Метод «Фішбоун»Методики критичного мислення:

Номер слайду 13

Колективне обговорення

Номер слайду 14

Обговорення завдання в групі

Номер слайду 15

Обговорення завдання в парі

Номер слайду 16

Я люблю математику

Номер слайду 17

«Чотирикутники і мистецтво», 8 клас.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Публікації

Номер слайду 24

Методичний посібник

Номер слайду 25

Досягнення з викладання предмету2015-2016 н. р. - ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш В., 8 клас);2016-2017 н. р. – ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш В., 9 клас);2016-2017н.р.- ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш І., 6 клас);2017-2018 н. р. - ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш В., 10 клас);2017-2018н.р.- ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш І., 7 клас).2018-2019н.р.- відкритий урок на тему « Чотирикутники» (8 клас);2018-2019н.р. – захист проекту « Енциклопедія чотирикутників».

Номер слайду 26

Внутрішкільний проект «Актовий зал»

Номер слайду 27

Загальношкільний проект «З Різдвом Христовим!»

Номер слайду 28

Реалізація мікропроекту «Придбання комплекту меблів для навчальних класів(парти) для Погірцівської СЗШ І – ІІІ ступенів, Самбірського району, Львівської області»;

Номер слайду 29

Реалізація мікропроекту «Капітальний ремонт будівлі Погірцівської СЗШ І–ІІІ ст. (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в с. Погірці Самбірського району Львівської області»

Номер слайду 30

Реконструкція з влаштуванням шатрового даху в Погірцівській СЗШ І-ІІІ ст. в с. Погірці Самбірського району Львівської області (в рамках впровадження комплексних заходів з енергоефективності)Проект ДФРР

Номер слайду 31

Внутрішкільний проект «Веселкова школа»

Номер слайду 32

«Розумні сходи»

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Рецепт учительського щастя. Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові, Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром, Додайте якомога більше віри, І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

Номер слайду 35

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
16 вересня 2019
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку