Учнівський проект … Питання,які вирішили опрацювати:
1.Ключове питання-
Український театр створили прості аматори…
Чи не нам,молодим,відроджувати славу своїх видатних попередників?
2. Тематичне питання-
Хто вони, славетні корифеї української сцени?
3. Змістові питання:
За яких умов сформувався “театр корифеїв”? Де? Коли?
Що робили?
Уявили себе лінгвістами, істориками, театрознавцями, театральними критиками.
2.Об'дналися в групи за інтересами.
Історики. Досліджували історичну інформацію про засади формування театральної культури,основні періоди її розвитку,умови виникнення першого українського театру (працювали в бібліотеці – уклали каталог літератури з даного питання;випустили черговий номер шкільної історичної газети “Кліо”,свої дослідження виклали в довідці)
ТеатрознавціСтворили презентацію про становлення української драматургії,утвердивши думку,що людство досягає нових висот тому,що нові покоління спираються на міцні плечі своїх попередників. Наше сучасне театральне мистецтво спирається на міцні плечі талановитої плеяди корифеїв,які в другій половині ХІХ століття започаткували наш український театр.(Джерела:Інтернет,тематичні виписки із підручника української літератури).
Театральні критики. Зібрали матеріал про сценічну майстерність Івана Карпенка-Карого,Миколу Садовського,Панаса Саксаганського,Марію Садовську-Барілотті,Марка Кропивницького,Михайла Старицького,Марію Заньковецьку. Підготували уривки із кінофільмів,вистав,презентацій із власними коментарями на основі опрацьованих джерел.
Ми отримали суб'єктивно нові знання про те, що театр дає нам можливість пізнати мистецтво людей,які створюють виставу:драматурга,що пише п'єсу і готує сценарій,композитора,який створює музику,режисера,художника,акторів. Ми навчилися дивитися,бачити,слухати і відчувати. Ми стали помічниками акторів – вихованими глядачами. Ми доторкнулися серцями до мистецтва сценічної гри і зрозуміли,що саме нам,молодим,відроджувати славу своїх видатних попередників.