Презентація "Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання"

Про матеріал
Презентація "Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання" призначена як для самостійного використання на уроках з основ здоров'я в 9-му класі, так і як додаток до теоретичного матеріала.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Умови ефективного навчання Активне і пасивне навчання Індивідуальні особливості сприйняття і навчання

Номер слайду 2

В житті постійно треба вчитись,Бо світ рухливий, змінний світ…І щоб у ньому не згубитись,То треба вчитись з юних літ. Й постійно, не перериватись,Бо щось пропустиш — і кінець!І з лінню треба вік змагатись,Тоді ти будеш молодець. Тим більш нового так багато,Що годі й встигнути за ним…Нові ж знання — це завжди свято,Не можна бути тут слабким,А треба намагатись вчитись,Долати труднощі весь час!Вперед іти, вперед дивитись,І це закон для всіх для нас. Надія Красоткіна

Номер слайду 3

1. На уроці біології в Сергія запитали про клітини крові. Він сказав, що це — еритроцити, тромбоцити й лейкоцити. Але коли його попросили описати їхні функції, то він не зміг цього зробити. Як ви вважаєте, чому? Яка умова ефективного навчання в цьому разі не була дотримана?2. Мати кілька разів нагадувала Марині, що треба підготуватися до уроків. Дочка відповідала: «Зараз», і продовжувала розмовляти з подругою по телефону. Мати була засмучена такою поведінкою дочки. На це Марина відповіла, що вона взагалі не хоче вчитися, а буде займатися тим, що їй подобається. Як ви вважаєте, у чому проблема дівчинки? До яких наслідків призведе її небажання вчитися?Обміркуйте й обговоріть ситуацію

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Умови ефективного навчання

Номер слайду 6

Розглянимо умови, що роблять процес навчання ефективнимважливе бажати навчатися, ставитися до навчання як до щасливої можливості. Процес навчання неможливо передоручити комусь іншому. Треба розуміти, що це суто особиста справа.треба розуміти, що всі вчаться по-різному. Навчання — це робота, що вимагає свідомих зусиль. Без цього нічого не навчишся. треба враховувати, що навчання тісно пов’язане з практикою. Наш мозок забуває те, чим ми довго не «користуємося», і, навпаки, ми добре запам’ятовуємо те, що пов’язане з нашою діяльністю. Чим тісніше досліджуваний матеріал пов’язаний з нашим життям, тим краще ми його засвоюємо. Нові знання мають бути пов’язаними із загальною системою засвоєних знань. По-перше,По-друге,По-третє,

Номер слайду 7

Види навчання

Номер слайду 8

ПІРАМІДА НАВЧАННЯ

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Індивідуальні особливості сприйняття і навчання

Номер слайду 11

Типи й ознаки сприйняття інформації,стилі навчання

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Прочитати §15-16 с.70-76

Номер слайду 16

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Domanetska Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
19 травня 2022
Переглядів
7143
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку