Календарно-тематичне планування
з основ здоров'я в 9-у класі
(35 годин,4 години – резервний час)
Програма:
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручник:
Основи здоров'я: підруч. для 9-го класу загальноосвіт. навч. закладів/Т.Є. Бойченко, І.П. Василашко та ін. – Київ:Генеза , 2017. – 160с.
№з/п
|
Тема уроку |
Дата, клас |
Д/з |
Реалізація змістових ліній |
Примітки |
||||
9-А |
9-Б |
9-В |
|||||||
Розділ 1. Здоров'я людини (3 год) |
|
|
|||||||
|
Життя як феномен. Здоров'я як атрибут життя людини. Пр. р. №1 « Аналіз свого способу життя та особистих цілей.» |
|
|
|
§1 |
Т-3 |
|
||
|
Сфери життя людини. Планування життя. Життєвого кредо. Пр.р.№2 «Довгострокове планування з урахуванням важливих сфер життя.» |
|
|
|
§2 |
Т-2 Т-4 |
|
||
|
Сучасне уявлення про здоров'я. |
|
|
|
§3 |
Т-3 |
|
||
Розділ 2. Фізична складова здоров'я(7 год) |
|
||||||||
|
ТЕМА 1: Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я.
Взаємозв'язок принципів особистої гігієни, раціонального харчування, рухової активності, повноцінного відпочинку. |
|
|
|
§4 |
Т-3 |
|
||
|
Види рухової активності. Вплив рухової активності на здоров'я. |
|
|
|
§5 |
Т-3 |
|
||
|
Складові особистої гігієни. |
|
|
|
§6 |
Т-3 |
|
||
|
Біологічні ритми і здоров'я. Значення сну в юнацькому віці |
|
|
|
§7 |
Т-3 |
|
||
|
Харчування для здоров'я. Пр. р. №3 «Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму» |
|
|
|
§8 |
Т-3 |
|
||
|
Моніторинг здоров'я. Пр. р. №4 «Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров'я» |
|
|
|
§9 |
Т-3 |
|
||
|
Узагальнення і систематизація знань до розділів 1,2. Контрольна робота №1 |
|
|
|
Повторити § 1-9 |
|
|
||
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров'я (13 год) |
|
||||||||
|
ТЕМА 2: Самореалізація особистості.
Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці. |
|
|
|
§10 |
Т-2 |
|
||
|
Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки. |
|
|
|
§11 |
Т-4,Т-2 |
|
||
|
Самовизначення. |
|
|
|
§12 |
Т-4,Т-2 |
|
||
|
Вибір професії. Пр. р. №5 «Виявлення професійних схильностей» |
|
|
|
§13 |
Т-2 |
|
||
|
ТЕМА 3: Емоційне благополуччя.. Саморегуляція емоцій. |
|
|
|
§14 |
Т-3 |
|
||
|
Узагальнення і систематизація знань по темах 2-3. Самостійна робота. |
|
|
|
Повторити §10-14 |
|
|
||
|
ТЕМА 4: Уміння вчитися.
Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. Активне і пасивне навчання. |
|
|
|
§15 |
Т-2 |
|
||
|
Індивідуальні можливості сприйняття і навчання. Пр. р. №6 «Визначення індивідуального стилю навчання.» |
|
|
|
§16 |
Т-2 |
|
||
|
Способи ефективного навчання і підготовки до іспитів і державної підсумкової атестації . Планування часу. Пр. р. №7 «Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до Державної підсумкової атестації» |
|
|
|
§17 |
Т-2 |
|
||
|
Риси характеру. Чинники від яких залежить характер людини. Пр. р. №8 «Самооцінка характеру» |
|
|
|
§18 |
Т-2, Т-4 |
|
||
|
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. |
|
|
|
§19 |
Т-3 |
|
||
|
Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру. |
|
|
|
§20 |
Т-2,Т-4 |
|
||
|
Узагальнення і систематизація знань до теми4. Контрольна робота №2 |
|
|
|
Повторити §15-20 |
|
|
||
Розділ 4. Соціальна складова здоров'я |
|||||||||
|
Тема 1. Соціальне благополуччя.
Стосунки та рівні спілкування. Пр. р. №9 «Відпрацювання прийомів ефективного спілкування.» |
|
|
|
'§21 |
Т-2 |
|
||
|
Цінність родини. Готовність до сімейного життя. |
|
|
|
§22 |
Т-2,Т-4 |
|
||
|
Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Пр. р. №10 «Визначення місця здоров'я в ієрархії власних життєвих цінностей.» |
|
|
|
§23 |
Т-2,Т-3 |
|
||
|
Негативні наслідки статевих стосунків у підлітковому віці. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я. |
|
|
|
§24 |
Т-3 |
|
||
|
Епідемія ВІЛ - Інфекції/СНІДУ:загроза людині. |
|
|
|
§25 |
Т-2,Т-3 |
|
||
|
Епідемія ВІЛ - Інфекції/СНІДУ:загроза людству. |
|
|
|
§26 |
Т-2, Т-3 |
|
||
|
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки.
Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. |
|
|
|
§27 |
Т-1,Т-2,Т-3 |
|
||
|
Національна безпека України. |
|
|
|
§28 |
Т-1,Т-2,Т-3 |
|
||
|
Глобальні проблеми , породжені діяльністю людини. |
|
|
|
§29 |
Т-1,Т-2,Т-3 |
|
||
|
Екологічно доцільне мислення і поведінка. Міжнародне екологічне право. |
|
|
|
§30 (ст..147-149) |
Т-1,Т-2,Т-3 |
|
||
|
Екологічне законодавство України. Інформаційне суспільство та сталий розвиток. |
|
|
|
§30 (ст..150-153) |
Т-1,Т-2,Т-3 |
|
||
|
Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота |
|
|
|
Повторити вивчене |
|
|
||
Змістові лінії:
Т-1 – екологічна безпека та сталий розвиток;
Т-2 – громадянська відповідальність;
Т-3 - здоров'я і безпека;
Т-4 – підприємливість і фінансова грамотність