Презентація "Урок- подорож чарівною країною «Орфографією». "

Про матеріал
поглибити, узагальнити, систематизувати знання учнів з “Орфографії”; сформувати цілісну систему особистих знань; удосконалити вміння і навички щодо правильного написання та вимови слів; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння систематизувати вивчений матеріал; виховувати старанність у навчанні, пізнавальний інтерес до мови і літератури.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок- подорож чарівною країною «Орфографією».

Номер слайду 2

Мета:поглибити, узагальнити, систематизувати знання учнів з “Орфографії”;сформувати цілісну систему особистих знань;удосконалити вміння і навички щодо правильного написання та вимови слів;розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння систематизувати вивчений матеріал;виховувати старанність у навчанні, пізнавальний інтерес до мови і літератури.

Номер слайду 3

Чарівний ліс

Номер слайду 4

Стежку в лісі нам допоможе розшукати ось ця дівчинка. Ви впізнали її?Як її звати ? З якої вона казки?Це Мавка - Вербинка із казки “Мавка – Вербинка”, яку написав Василь Королів –Старий. Вона всім допомагала – допоможе і нам.

Номер слайду 5

Розгадаймо загадку: Хто абетку з вас вивчав,Різні букви зустрічав. Кожна з них від А до ЯПромовля  своє ім’я. Лиш одна із них німа. Здогадався, певно, всяк!Звуть цю букву …Де Ти З'їСи Ці Ли. Ни?

Номер слайду 6

Гра з ключем. Уставте, де треба м’який знак і запишіть слова в два стовпчики: 1) з м’яким знаком; 2) без м’якого знака. Ансамбл.., одягнеш..ся, корін..ці, батал..йон, облич.., промін..чик, вуз..кий, кін..ський, скрин..ка, пал..ма, різ..блення, управлін..ня, стіл..ці, класич..ний, тон.ший, крил..ця, бджіл..ці, гуцул..ський, дивуєш..ся, здивуют..ся. Ключ: із других букв записаних слів складеться початок прислів’я: «… дають».

Номер слайду 7

Наука і труд – добрі плоди. Ансамбль, батальйон, вузький, скринька, пальма, різьблення, стільці, крильця, гуцульський,здивуються.одягнешся,корінці, обличчя,промінчик, кінський, управління,класичний, тонший, бджілці, дивуєшся.

Номер слайду 8

А хто це біжить нам на зустріч?Що це за звір і звідки?Це Микита із казки “Фарбований лис”, яку написав Іван Франко. Він попросив нас допомогти йому і записати правильно слова з незрозумілим знаком. Тоді розлючені звірі пробачать і не розірвуть його. Що то за незрозумілий знак?

Номер слайду 9

Розгадаймо загадку: А чи знаєте ви, діти,Про найцікавіший знак на світі?Округлий, пузатенький, із хвостиком маленьким. Став після приголосних лиш. Та після р, мій друг, облиш,Рідню хорошу знак цей має: Орфоепія про нього дбає,Фонетика найважчі справи доручає.

Номер слайду 10

Коментоване письмо Лук..ян, цв..ях, з..юрбитися, різьб...яр, п..ятниця, ім..я, мавп..ячий, слов..янський, св..ято, від..їзд, м..ята, звір..ячий, під..йомник, п..єса, пір..я, торф..яний, від..їжджати, солов..ї, В..ячеслав, бур..ян, без..ядерний, дерев..яний.

Номер слайду 11

А що це за країна перед нами? Хто цей грізний цар? Хто це у в'язниці?Це Плаксій і Лоскотон з казки Василя Симоненка “ЦАР Плаксій і Лоскотон”

Номер слайду 12

Виконаємо завдання Плаксія і звільнемо. Лоскотона з в'язниці. Розподіли слова в два стовпчики: 1)збіг однакових приголосних, 2) подовження приголосних. Ввічливий, суддя, віддати,стаття, навмання, відділ, молоддю, попідтинню, роззброїти, життя, ззаду, оббити,сіллю,юннат, роззява.

Номер слайду 13

Оберіть смайлик: Мені цікаво. Чекаю з нетерпінням. Мені нудно

pptx
Додано
6 березня 2023
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку