Презентацiя"Урок                                                                                          "

Про матеріал
                                                                                                                                                                                                                                                                              
Перегляд файлу

                             ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ «НА УРОК»                                                                                      ДОДАТОК 1

КЛЮЧОВІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

ПЕДАГОГІЧНИХ ТА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ

ПРАЦІВНИКІВ НА 2020 РІК

1.ПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ (40 ГОДИН)

-  STEM, STEAM, STREAM

-  предметно орієнтовані проєкти

-  дослідницькі технології

-  лабораторні роботи

-  світові тенденції

-  проєктне навчання в НУШ, середній та старшій   школі (з урахуванням вікових особливостей)

2.МЕТОДИ, ПРИЙОМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ (40 ГОДИН)

-  предметно орієнтоване сприйняття інформації

-  методи, прийоми та інструменти

-  розвиток критичного мислення вчителя

-  розвиток критичного мислення учнів   (з урахуванням вікових особливостей)

3.МЕТОДИ, ПРИЙОМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ (40 ГОДИН)

-  робота з обдарованими дітьми

-  розвиток креативності вчителя

-  розвиток креативності учнів (з урахуванням вікових особливостей)

-  предметно орієнтоване сприйняття інформації

-  методи, прийоми та інструменти

4.МЕДІАГРАМОТНИЙ УЧИТЕЛЬ - МЕДІАГРАМОТНИЙ  УЧЕНЬ (30 ГОДИН)

-   робота з інформацією (для дітей, з урахуванням вікових особливостей)

-   робота з інформацією (для вчителів)

-   інформаційна безпека

-   безпечний інтернет         

-   використання інтернет-ресурсів на уроці

-   використання інтернет-ресурсів у підготовці до уроку

-   ресурси для комунікації зі школярами, батьками та колегами

-   сучасні інтернет-технології

- підготовка до ЗНО та ДПА

     мови і літератури      суспільствознавство      мистецтво      математика

     природознавство      технології

     здоров’я і фізична культура

9.ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ СПРИЯТЛИВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА (30 ГОДИН)

-  корекційні методи та прийоми

-  інструменти та фізичні об’єкти у роботі педагога

-  освітнє середовище

-  комунікація у класі

- 


емоційний інтелект та емпатія

- методичне та матеріальне забезпечення навчального процесу

-  робота з батьками першокласників

-  адаптація першокласників до навчання

-  базові принципи інтеграції шкільних предметів

- міжпредметна інтеграція

13.ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (20 ГОДИН)

-  планування роботи закладу освіти

-  базові принципи діяльності керівництва закладів освіти

-  забезпечення діяльності закладів освіти

-  кейси

pdf
Додано
12 травня 2020
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку