Презентація "Урок – простір, де панує любов"

Про матеріал

Презентація розкриває п'ять емоційних мов любові – п'ять способів, якими вчитель висловлює і з допомогою яких розуміє емоційну любов. "Якщо ми піклуємося лише про розумовий розвиток молодої людини, забуваючи про необхідність розвитку її почуттів, ми йдемо назад, а не вперед" Аристотель.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок – простір, де панує любов Автор: Чуприна Марія Прохорівнаучитель історії Великодолинського НВК-гімназія. Овідіопольського району. Одеської області

Номер слайду 2

Щоб бути чудовим педагогом, Треба любити те, що викладаєшІ тих, кому викладаєш. В.ключевський

Номер слайду 3

Памятник Янушу Корчаку. Януш Корчак - видатний письменник, педагог, лікар“Педагог повинен любити дітей…” Я. Корчак

Номер слайду 4

Аристотель вважав: якщо ми піклуємося лише про розумовий розвиток молодої людини, забуваючи про необхідність розвитку її почуттів, ми йдемо назад, а не вперед.

Номер слайду 5

Будь-яка творчість передбачає любов, тому і діяльність учителя немислима без неї. Якщо учень і вчитель ідуть на урок з почуттям любові, добра, поваги, то відбудеться єднання душ, що сприятиме ефективному навчанню й вихованню

Номер слайду 6

Саме з любові і поваги проростає коріння Взаєморозуміння. Взаємодопомоги Взаємозбагачення. Взаємодовіри Взаємоконтролю

Номер слайду 7

Дитина – не папір,на якому потрібно щось намалювати, це папір з малюнком, який нанесла природа "Не вчи камінь котитися, сама природа навчила його. Прийми лише перешкоду, і він сам покотиться", - Г. Сковорода.

Номер слайду 8

За даними статистики мама розмовляє із своєю дитиною 15 хвилин, а батько 4 хвилини на день. Вчитель, маючи навіть один урок на тиждень в класі, є у безпосередньому контакті з кожним учнем класу 45 хвилин на тиждень. Дитині потрібно відчувати любов не тільки з боку батьків, але й від інших дорослих, які відіграють важливу роль у їхньому житті. Тому серце вчителя має бути чутливим до іншого серця і здатним передати, перелити любов у серце дитини.rrrr

Номер слайду 9

Відомий психолог Гері Чепмен вважає, що існує п’ять емоційних мов любові – п’ять способів, якими вчитель висловлює і з допомогою яких розуміє емоційну любов.

Номер слайду 10

Мови любові: Змістовне спілкуванняфізичний доторкслужінняслова утвердження. подарунки

Номер слайду 11

Слова утвердження: 1. Щирість2. Хвалити за вчинки, сповнені конкретним змістом3. Якщо не можете похвалити результат, то хваліть зусилля.

Номер слайду 12

Фізичний доторк. Привітання з досягненим успіхом через потиск руки, поплескування по плечу, торкання до голови, зменшення дистанції під час розмови – це способи поговорити з учнем мовою фізичного доторку. Практично ніколи не треба торкатися підлітка, коли він сердитий. Для сердитого підлітка фізичний доторк – це спроба його контролювати, і тут спрацьовує його прагнення до незалежності.

Номер слайду 13

Змістовне спілкування: Коли підліток говорить, дивіться йому у вічі. Коли ви слухаєте учня, то відкладіть всі справи. Прислухайтеся до почуттів. Стежте за мовою тіла. Не перебивайте. Повторюйте та перепитуйте. Виявляйте розуміння. Просіть дозволити вам висловити своє бачення ситуації.

Номер слайду 14

Служіння: У той день, коли людина вирішила стати вчителем, вона наче записалася на довготривалу службу. Праця служіння є потужним виявом емоційної любові до учня, воно випромінює любов чи не найяскравіше. У служінні виявляється справжня велич вчителя.

Номер слайду 15

За самою своєю природою подарунок не є чимось заслуженим; його дарують у випадку, коли хочуть виявити свою безумовну любов. Найчастіше учні дарують подарунки вчителям. Але вчитель також може зробить якийсь символічний подарунок учневі: ручку, олівець, календарик, книжку, або іншу річ , яка для підлітка є символічною і важливою. Такі подарунки перетворюються на символ любові, і спогади про них живуть у серці вашого учня роками. Це може бути неоціненним впливом на емоційний стан учня і пам’яткою для нього на все життя. Подарунки:

Номер слайду 16

Щоразу зіткнувшись із дорослою людиною, підліток відчуває: його люблять або не люблять. Дітям так потрібна мудрість старших, зрілих людей. Проте без любові вони цю мудрість навряд чи переймуть. То ж нехай наші школи перетворяться в осередки любові, а вчителі стануть джерелом любові, розуміння та підтримки для своїх учнів.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 17

Удачи Вам – дебютанты и асы,Удачи! Особенно по утрам,Когда вы входите в школьные классы,Одни – как в клетку, другие - как в храм!

pptx
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
1242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку