Презентація розкриває п'ять емоційних мов любові – п'ять способів, якими вчитель висловлює і з допомогою яких розуміє емоційну любов. "Якщо ми піклуємося лише про розумовий розвиток молодої людини, забуваючи про необхідність розвитку її почуттів, ми йдемо назад, а не вперед" Аристотель.
За даними статистики мама розмовляє із своєю дитиною 15 хвилин, а батько 4 хвилини на день. Вчитель, маючи навіть один урок на тиждень в класі, є у безпосередньому контакті з кожним учнем класу 45 хвилин на тиждень. Дитині потрібно відчувати любов не тільки з боку батьків, але й від інших дорослих, які відіграють важливу роль у їхньому житті. Тому серце вчителя має бути чутливим до іншого серця і здатним передати, перелити любов у серце дитини.rrrr
Фізичний доторк. Привітання з досягненим успіхом через потиск руки, поплескування по плечу, торкання до голови, зменшення дистанції під час розмови – це способи поговорити з учнем мовою фізичного доторку. Практично ніколи не треба торкатися підлітка, коли він сердитий. Для сердитого підлітка фізичний доторк – це спроба його контролювати, і тут спрацьовує його прагнення до незалежності.
Змістовне спілкування: Коли підліток говорить, дивіться йому у вічі. Коли ви слухаєте учня, то відкладіть всі справи. Прислухайтеся до почуттів. Стежте за мовою тіла. Не перебивайте. Повторюйте та перепитуйте. Виявляйте розуміння. Просіть дозволити вам висловити своє бачення ситуації.
За самою своєю природою подарунок не є чимось заслуженим; його дарують у випадку, коли хочуть виявити свою безумовну любов. Найчастіше учні дарують подарунки вчителям. Але вчитель також може зробить якийсь символічний подарунок учневі: ручку, олівець, календарик, книжку, або іншу річ , яка для підлітка є символічною і важливою. Такі подарунки перетворюються на символ любові, і спогади про них живуть у серці вашого учня роками. Це може бути неоціненним впливом на емоційний стан учня і пам’яткою для нього на все життя. Подарунки:
Щоразу зіткнувшись із дорослою людиною, підліток відчуває: його люблять або не люблять. Дітям так потрібна мудрість старших, зрілих людей. Проте без любові вони цю мудрість навряд чи переймуть. То ж нехай наші школи перетворяться в осередки любові, а вчителі стануть джерелом любові, розуміння та підтримки для своїх учнів.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type