Проект" Твердині України - мовчазні свідки перемог та поразок"

Про матеріал

Розробка проектної роботи для учнів шкіл. З поетапним планом роботи учнів, в межах тьюторських проектів, з метою зацікавлення, мотивації учнів до самостійної пошукової діяльності.

Перегляд файлу

План навчального проекту

Автор проекту:

ПІ:

Керівник проекту: Кулічук Ганна Миколаївна

Назва школи: Русанівський ліцей

Навчальний рік 2018-2019

Назва проекту: Твердині України - мовчазні свідки перемог та поразок

Основні питання

Ключове питання:  Чи можуть система оборонних споруд минулого бути актуальними сьогодні? Чому замок, і нащо вони нам сьогодні?

Тематичні питання: Навіщо зберігати твердині минувшини? Як вони можуть використовуватись сьогодні

Гіпотеза Якщо використати минулі техніки для сьогодення, можлива забудова «на віки».  Популяризація давніх технік привнесе не лише красу, але і надійність для сучасних жителів, залишаючи по собі дух епохи і його синтез з сучасністю

Стислий опис: Виконуючи проект протягом місяця учні продемонструють ознайомленіст з джерелами візуальними, моделями найдавніших замків, їх особливостями та секретами.  Проводитимуть роботу та аналіз джерел, шукатимуть  актуальні та сучасні ідеї. Фіксуватимуть інформацію на інтелект-картках (інформаційні листи) формуючи основну думку ідей, обговорюючи їх в групах. Виписуватимуть головні позитивні переваги, що можуть бути використані сьогодні

 

Навчальні предмети, які стосуються вашого проекту

 

Навчання бізнес

Економіка

Музика

Драма

Промислові технології

Фізкультура

Комп’ютерні технології +

Інженерна справа +

Мови/мистецтво +

Громадянська освіта +

Іноземна мова

Математика +

Природничі науки

Інше

Класи: 8

Державні стандарти/Навчальні програми:

Учень вміє розпізнавати пам’ятки архітектури, зведені на теренах України в стилі ренесанс; має висловити та обґрунтувати власну думку. Аналізує, редагує та формує власні думки , уміє узагальнювати, та проводить анології. Учень уміє здійснити уявну подорож-екскурсію до історико-культурних пам’яток XVІ – першої половини XVІІ ст., визначити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури). Розуміє судження – як думку, що її потрібно обґрунтувати (підтвердити істинність фактами) Учень усвідомлює необхідність збереження пам’яток архітектурного мистецтва як  надбання людства.

Навчальні цілі/ Очікувані результати:

Проаналізувати джерела, визначивши  особливості замкових  забудов 14-16 ст

Прослідкувати та виділити основні риси забудов,їх характер, та потреба в них  укр.земель

Популяризувати  основні стилі та переваги забудови, виокремити їх значення і доцільність

Поглибити знання про замки їх характеристику та узагальнити значення існування сьогодні

Виокремити цікавинки про замки, щоб підживити інтерес сучасного покоління і розуміння потреби їх збереження як основи національної ідентичності (створивши скетч-екскурс)

 

Діяльність учнів

Впродовж першого тижня учні мають змогу зустрітись на уроках і позашкільних заходах,організованих вчителем. Вони поділяться власним досвідом після ознайомлення з матеріалом, виберуть ряд замкових споруд, що будуть досліджувати. Встановлять специфіку оборонних споруд. Визначено сукупність факторів впливу на архітектуру фортифікацій замків. Протягом третього тижня учні обмінюються власними ідеями, щоб виділити особливості кожного замку, обговорять пов’язані з ними легенди. При цьому вони формують ідеї щодо переваг фортифікаційних споруд та застосування їх елементів сьогодні. Створюють інформаційні картки по замках, учні розбирають по 1-2 замках. Потім групують їх в одну систему, притримуючись єдиної тематики виконання картки. Впродовж 4 тижня учні мають візуалізувати інформаційні картки з підбіркою до них характеристик, або через презентацію, або через виготовлення за прототипом скетчноутінга. (може бути створений короткий синопсис до кожного замка (як варіант через QR-код). Кожен тиждень, вчитель отримує електронного листа з ідеями від учасників, коригуючи записи. Протягом наступного місяця діти виготовляють власний скетч, щоб згодом зв’язати їх в єдиний скетч-екскурс.

 

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту

Приблизно має бути використано – 2 місяців, включаючи спільну роботу по картках та створення презентації або скетч-екскурса

 

 

Матеріали та ресурси необхідні для проекту:

Фотоапарат Лазерний диск Принтер Проектор  сканер  Телевізор Відеомагнітофон  Відеокамера Обладнання для  відеоконференцій Цифровий фотоапарат Інтернет Комп’ютер

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

doc
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку