Урок розвитк зв'язного мовлення,
Скла ання ттально: лист•вки
Новим роко
потр•бш:
голова - ми будемо думати;очт ми будемо дивитися; вуха слухатимемо; уста будемо говорити, посмтхатися, вцповцати; руки, ноги будемо творити, писати, танцтовати,
• Тож сьогодш на урощ меш б дуже хоплося побачпти саме таку роботу, в яку ви вкладасте не пльки сво: вмшня, а ii душу,
В нашому жити •снус дуже багато свят, Ми ттасмо один одного вимовлясмо добр• слова,
Як можна приттати близьку лшдину?
(телеграма, СМС, електронна пошта, вайбер.
а тп, ттальна лиспвка)
Лист ( форма сшлкування) написаний чи надрукований на папер• текст, звернений до певно: особи,
Телеграма документальне потдомлення, передаване по телеграфу,
О
Переваги над звичайнош поштош - швидюсть доставки електронних лиспв к•лька секунд хвилин, Г mail адреса поштово: скриньки,
»лстить зазвичай адресу, поштову марку та зображення з одного боку 1 текст повцомлення з шшого,
Цжаво знати!
Та чи задумувалпся ви, що цей простий клаптик картону мас свою •сторпо та традшџ1? Примтром, у Японй найперш• лист•вки були подтйними, а у США у далекому 1893 ix нс надсилали поштош, а дарували винятково як сувешри,
Та все ж офпџйнош батьювщинош лиспвкп вважасться Англш, А ”батьком” i'i с художник Добсон, який у 1794 рощ з нагоди Р•здва намалював зимовий пейзаж с•м'то бгш ялинки, а на звороп написав приттання та вц•слав своему знайомому, Той був у захват•, Й через рж, зробивши десятки л•тограф1й 13 зображенням зимового пейзажу, Добсон приттав 13 Р1здвом тепер уже вс•х знайомих
У pik в cBiTi продасться приблизно 15 штук
JIIWTiB0k, JIIWTiBk11 набули поширення в
США, в kpaiHi картки виробляс 500 За США в icuyc 250 ком ацг, що виробляшть листћвки,
Одного разу в 1840 рощ заможнпй англтйський джентльмен не встигав поздоровити з Р•здвом сво\'х друз•в 1 знайомих, Тому вш замовив в художника тисячу ттальних лиспвок з нескладним малшнком, Щ лист•вки були над•слаш поштош у конверп,
Як ви вважасте , що ми сьогодш будемо складати?
Так, будемо вчитпся складати тексти письмових
усно скласти лиспвку, Записування складених приттань
«кр•сло автора» зачитування учнями складенпх
приттань,
Сподтвашсь, що вст ванн приттання щир1 та знайдуть тих, кому адресоваш, Я бажаш вам: гарно вчитпся; бути добрими та чемними; завжди допомагати друзям; не вживатп лихих смв; поважати старших; шапувати батьюв, дцусш, бабусь; любити свою Укратн
Гра «Мжрофон», Необхцно продовжити речения:
Сьогодш на урощ:
Я д•знався про, , ,
Меш найб•льше сподобалося„,
Я не вм1в, а тепер навчився
Найб•льший М1й усшх
Меш запам'яталося„