Урок розвитк зв'язного мовлення,
Скла ання ттально: лист•вки
Новим роко
потр•бш:
голова - ми будемо думати;очт ми будемо дивитися; вуха слухатимемо; уста будемо говорити, посмтхатися, вцповцати; руки, ноги будемо творити, писати, танцтовати,
![]() |
• Тож сьогодш на урощ меш б дуже хоплося побачпти саме таку роботу, в яку ви вкладасте не пльки сво: вмшня, а ii душу,
В нашому жити •снус дуже багато свят, Ми ттасмо один одного вимовлясмо добр• слова,
Як можна приттати близьку лшдину?
(телеграма, СМС, електронна пошта, вайбер.
а тп, ттальна лиспвка)
Лист ( форма сшлкування) написаний чи надрукований на папер• текст, звернений до певно: особи,
Телеграма документальне потдомлення, передаване по телеграфу,
О
![]() |
Переваги над звичайнош поштош - швидюсть доставки електронних лиспв к•лька секунд хвилин, Г mail адреса поштово: скриньки,
![]() |
»лстить зазвичай адресу, поштову марку та зображення з одного боку 1 текст повцомлення з шшого,
Цжаво знати!
Та чи задумувалпся ви, що цей простий клаптик картону мас свою •сторпо та традшџ1? Примтром, у Японй найперш• лист•вки були подтйними, а у США у далекому 1893 ix нс надсилали поштош, а дарували винятково як сувешри,
Та все ж офпџйнош батьювщинош лиспвкп вважасться Англш, А ”батьком” i'i с художник Добсон, який у 1794 рощ з нагоди Р•здва намалював зимовий пейзаж с•м'то бгш ялинки, а на звороп написав приттання та вц•слав своему знайомому, Той був у захват•, Й через рж, зробивши десятки л•тограф1й 13 зображенням зимового пейзажу, Добсон приттав 13 Р1здвом тепер уже вс•х знайомих
У pik в cBiTi продасться приблизно 15 штук
JIIWTiB0k, JIIWTiBk11 набули поширення в
США, в kpaiHi картки виробляс 500 За США в icuyc 250 ком ацг, що виробляшть листћвки,
Одного разу в 1840 рощ заможнпй англтйський джентльмен не встигав поздоровити з Р•здвом сво\'х друз•в 1 знайомих, Тому вш замовив в художника тисячу ттальних лиспвок з нескладним малшнком, Щ лист•вки були над•слаш поштош у конверп,
![]() |
Як ви вважасте , що ми сьогодш будемо складати?
Так, будемо вчитпся складати тексти письмових
![]() |
усно скласти лиспвку, Записування складених приттань
«кр•сло автора» зачитування учнями складенпх
приттань,
Сподтвашсь, що вст ванн приттання щир1 та знайдуть тих, кому адресоваш, Я бажаш вам: гарно вчитпся; бути добрими та чемними; завжди допомагати друзям; не вживатп лихих смв; поважати старших; шапувати батьюв, дцусш, бабусь; любити свою Укратн
Гра «Мжрофон», Необхцно продовжити речения:
Сьогодш на урощ:
Я д•знався про, , ,
Меш найб•льше сподобалося„,
Я не вм1в, а тепер навчився
Найб•льший М1й усшх
Меш запам'яталося„