Лічба тисячами.
Складені задачі, які є комбінацією вивчених типів простих задач, на дії різних
ступенів
Сьогодні 05.12.2022
Послухайте вірш та налаштуйтеся на роботу.
Добрий день вам, любі діти,
Всі знання із апетитом На уроці поглинати. А щоб ці знання і вміння Вам не стали тягарем.
Побажаю всім терпіння І старання .
Ми будемо подорожувати країною Багатоцифрових Чисел
План місцевості країни Багатоцифрових Чисел
1.Станція Хвилинка
5 грудня
Класна робота
1.Хвилинка каліграфії
Напиши найменше чотирицифрове число
1000
Склади вирази на чотири арифметичні дії, щоб один із компонентів був 1000
2.Усний рахунок №454
полічіть від 1000 до 10 000,а також у зворотньому напрямку
Математичний диктант М. д.
·1. Півник раз знайшов зернят, Склав їх всі по 20 в ряд. Наскладав аж 7 рядів, Та злічити не зумів. Хто ж півничку допоможе, Скільки ж зернят, взнати зможе?
· 2. На підводу 9 мішків пшениці поклали, І по 40 кілограмів в кожен насипали Тож прошу вас, любі діти, мені підказати Скільки ж усього пшениці в мішках будем мати?
· 3. Щука живе 260 років, а короп – 150 років. На скільки років довше живе щука?
· 4. Акація зростає 100 років, а дуб у 10 разів довше. Скільки років зростає дуб?
· 5. Пташка – мухоловка за день пролітає 50 км, а поштовий голуб у 10 разів більше. Скільки кілометрів за день пролітає поштовий голуб?
- Звірте свої відповіді з відповідями на екрані.
.
3.Станція Уважна
До магазину привезли зошити, складені в пачки по 100 штук у кожній. Якими лічильними одиницями рахуватиме ці зошити продавець, щоб визначити їхню кількість?
Із фабрики на склад привезли вітальні листівки, складені в пачки по 1000 штук у кожній. Якими лічильними одиницями зручніше порахувати ці вітальні листівки?
Лічити можна одиницями, десятками, сотнями, тисячами, тощо
4. Плодовий сад
№455
2 сот. 7 сот.
1 тис. 9 сот.
6000 3000
7000 800
1000 10000
900 9000
Ми дійшли до озера Нове, де на нас чекає колективна робота над задачею №460
Задача №460
1) 40 + 60 = 100 (т) – вантажність сорокатонного і шістдесятитонного вагонів разом.
2) 1000 : 100 = 10 (в.) – кількість вагонів.
3) 40 . 10 = 400 (т) – маса вантажу, який перевозять сорокатонні вагони. 4) 60 . 10 = 600 (т)
Відповідь: 400 т – перевозять сорокатонні вагони, 600 т – перевозять шістдесятитонні вагони.
Руханка
Робота з геометричним матеріалом.
Завдання 461
-Назвіть геометричні фігури зображені на малюнку.
Чотирикутник і шостикутник
-Назвіть трикутники в першій фігурі. DTO i BOR
-Назвіть трикутники в другій фігурі. TNK i TKP
Завершення уроку. Загадковий лист
Д.з.№462,463