Презентація уроку на тему: "Ремонт електродигунів 6/0, 4 кВ. Підготовка робочих місць, демонтаж, монтаж електродвигунів".

Про матеріал

Розробка уроку для учнів закладів професійно (професійно-технічниної) освіти на уроки виробничого навчання, за професією "Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ремонт електродвигунів 6/0, 4кВ. Підготовка робочих місць, демонтаж, монтаж електродвигунів

Номер слайду 2

Кінцева мета По закінченні вивчення теми, учень буде здатний продемонструвати знання з ремонту електродвигунів 6/0, 4кВ, які необхідні для якісного виконання ремонтних робіт згідно з технологічним процесом.

Номер слайду 3

Проміжні цілі Описати етапи підготовки до розбирання електродвигунів. Пояснити порядок монтажу і демонтажу електродвигунів. Описати порядок розбирання електродвигунів. Описати умови мийки деталей. Пояснити виконання контролю підшипників. Описати порядок складання електродвигунів.

Номер слайду 4

Підготовка до розбирання електродвигунів Під час розбирання не допускається пошкодження розбирання вузлів. Деталі, зчленовані з натягом, знімають універсальними знімачами Робоче місце оснащується столом з поворотним колом, стендом для знімання підшипників, набором знімачів, гайковертами, набором ключів Збільшення зазору на кожен відсоток веде до збільшення струму холостого ходу на 0,6% і зниження потужності на 0,3%

Номер слайду 5

Зняття роликопідшипника з валу електродвигуна

Номер слайду 6

Знімачі, що застосовуються при демонтажі підшипників Знімач гвинтовий Знімач гідравлічний

Номер слайду 7

Односторонній зазор між статором і ротором асинхронних двигунів Потужність АД,кВт Зазор ,мм,при частоті обертання ,об/мин

Номер слайду 8

Межа максимальної вібрації 30 мкм - при частоті обертання 3000 об / хв 60 мкм - при частоті обертання 1500 об / хв 80 мкм - при частоті обертання 1000 об / хв і менш

Номер слайду 9

Радіальне биття виступаючого кінця вала Номінальний діаметр вала,мм Радіальне биття,мм Вище 80 0,1%Номінального діаметру вала Від 50 до 80 Від 30 до 50 Від 18 до 30 Від 18 до 30 До 18 До 18 0,07 0,07 0,07 0,08 0,1 0,12

Номер слайду 10

ПУ-ЦРЭО-003 Порядок розбирання електродвигунів Вивести передній підшипниковий щит з заточування станини за допомогою віджимних болтів або важеля Віджим проводити рівномірно, поки щит повністю не вийде з центрируючого заточування Підтримувати вал, не допускаючи удару ротора по статору Вивести ротор з статора спеціальним пристосуванням, не зачепивши їм за статор і обмотку статора

Номер слайду 11

Виймання ротора із статора

Номер слайду 12

ПУ-ЦРЭО-003 Порядок розбирання електродвигунів При ускладненому знятті напівмуфти користуються автогенними пальниками № 5. При цьому необхідно: Вал, на який насаджена деталь, обернути мокрим азбестовим полотном або азбестом Прогрівання пальниками починають з зовнішніх країв деталі і поступово переходять до посадочних поверхонь Іноді для охолодження вала застосовують тверду вуглекислоту Знімач при цьому повинен перебувати в натягнутому стані

Номер слайду 13

Порядок розбирання електродвигунів При демонтажі шарикопідшипників з валу ротора АД повинні виконуватися такі вимоги: Не допускається знімання шарикопідшипників за зовнішнє кільце При неможливості знімання підшипника за внутрішнє кільце підшипник, знятий за зовнішнє кільце, бракується Не допускається застосування молотків, зубил або виколоток для знімання підшипників Забороняється наносити удари по сепараторові, шариках і іншим деталях шарикопідшипника

Номер слайду 14

Рецептури миючих засобів

Номер слайду 15

Контроль підшипників мають механічні пошкодження деталей (відколи, тріщини, обриви заклепок, злами і задирки на сепараторах) кольори мінливості і сліди перегріву, раковини і лущення, корозію на доріжках кочення сліди електроопіку у вигляді безперервного ряду точок, тріщини на тілах кочення, а так само грубі ризики і забоїни на доріжках кочення Для повторного використання не допускаються підшипники

Номер слайду 16

Контроль підшипників Перевірку розмірів посадкових поверхонь підшипників виробляють індикаторними скобами, індикаторними нутромірами або спеціальними приладами по номенклатурі ВНИИПП При перевірці підшипників в зібраному вигляді на легкість обертання звертають увагу на шум підшипників, заїдання і гальмування Для заміни мастила створюють умови, що виключають потрапляння бруду в підшипник Мастилом наповнюють весь простір між сепаратором, шариками і роликами. Камеру зсередини і зовні заповнюють до половини.

Номер слайду 17

Заповнення підшипника мастилом Закладати в підшипник мастило слід не більше ніж на 2/3 об'єму камери

Номер слайду 18

Порядок складання електродвигунів. Перед складанням комплектують всі вузли та деталі АТ. Деталі повинні бути очищені від пилу, бруду та іржі, а внутрішні поверхні підшипникових щитів пофарбовані емаллю ФСХ-23, ФСХ-25 На замкових поверхнях і місцях посадки підшипників не повинно бути механічних пошкоджень Відремонтовані ротори повинні бути відбалансовані. При необхідності статор і ротор продувають стисненим повітрям при тиску 0,2 МПа

Номер слайду 19

Порядок складання електродвигунів. 1-Встановити і закріпити коробку   виводів і під'єднати вивідні кінці 2-Встановити рим-болт так, щоб його площина розташовувалася по осі обертання АД 3-Встановити болт заземлення 1 4-Встановити на вал ротора внутрішній вентилятор 5-Вкласти в канавку внутрішньої підшипникової кришки ущільнення 6-Протерти посадочні поверхні валу під підшипники дрантям 2 4 3

Номер слайду 20

Установка внутрішніх кришок і насадка підшипників на вал Нагріти підшипники до 80 ° С. Нагрівання підшипників проводити на індукційній установці або в масляній ванні. Встановити підшипники кочення до упору ударами молотка по трубчастій оправці або запресувати (зовнішній діаметр трубчастої оправи повинен бути менше зовнішнього діаметра внутрішнього кільця підшипника). Вкласти в кільцеву канавку вала запірне пружинне кільце, якщо воно передбачено конструкцією.

Номер слайду 21

Насадка контактних кілець і з'єднання їх з ротором Встановити вузол контактних кілець

Номер слайду 22

Установка ротора в розточку статора Ввести ротор в розточку статора, використавши при цьому необхідні пристосування При введенні ротора в розточку статора не допускається зачіпання ротора за обмотку статора

Номер слайду 23

Установка підшипникових щитів і кріплення їх болтами Встановити підшипникові щити на підшипники і провести їх запрессовку Встановити задній підшипниковий щит на підшипник (з боку, протилежного робочому кінця вала), орієнтуючи його по вкрученій технологічній шпильці. Прикріпити за допомогою кріпильних виробів (болтів, шпильок) щит до станини, не затягуючи їх остаточно.

Номер слайду 24

Установка зовнішніх кришок підшипників Зібрати передню частину щита.Вложіть мастило на 2/3 об'єму підшипникової камери. Встановити на вал кришки підшипників і скріпити їх з внутрішніми болтами

Номер слайду 25

Установка кожуха з щітковим пристроєм Встановити підшипникові щити до упору в замок станини, подаючи їх вперед легкими ударами молотка по технологічних правилах. Остаточно затягнути всі кріпильні деталі. Встановити кожух зі щітками.

Номер слайду 26

Установка щіток на контактні кільця і приєднання вивідних кінців до щіткотримачів

ppt
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку