Мета уроку: Формувати компетентності: Предметні: дослідити тісний морфологічний зв’язок прикметника з іменником,формувати вміння визначати відмінок прикметників у реченні; розвивати орфографічні та каліграфічні навички, збагачувати словниковий запас;Ключові: розвивати навички пізнавальної діяльності та критичного мислення;Загальнокультурні: прагнення до мовної освіти, розширювати світогляд.
Словникова робота:Іній- шар кристалів льоду, який утворюється на горизонтальних поверх-нях грунту, снігових покривах, предметах. Паморозь- схожі на іней атмосферніопади, що утворюються в туманну морозну погоду на гілках дерев, дротах ін. Оксамит-або бархат, тканина з на-турального шовку з густим розрізним ворсом на лицьовому боці.
Знайди прикметники в реченні,визнач їх відмінок: Зима стоїть морозна. Сніг рипить та іскриться під ногами. Над містом стоїть густий серпанок. Всі дерева вкриті товстим шаром інею. На вікнах будинків і вітринах магазинів кра-суються крижані візерунки. Кішки ховаються на горищах і бояться носа висунути на вулицю. У лісі тихо. Ніхто не хоче мерзнути в таку хо-лоднечу. А вітрові все дарма. Він і в найлютіший мороз гуляє вулицями.