Діагностувальна робота ( тестова )"Іменник" 4 клас НУШ

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мовиТема «Іменник» створена у вигляді презентації. Допоможе під час проведення уроків в режимі дистанційного навчання. Стане в нагоді як досвідченому педагогу, так і педагогу- початківцю. Буду дуже вдячна за оцінки колег під час скачування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностувальна робота з української мови. Тема «Іменник» вчитель початкових класів Красноградського ліцею № 4 Красноградської міської ради Харківської області Паюнова Людмила Володимирівна Підготувала:

Номер слайду 2

Інструкція щодо виконання роботи:1. Виконуючи завдання уважно прочитай умову!2. Не поспішай!3. Завдання 1-4 тестові. На кожне з запитань є лише 1 варіант відповіді! Для цього НЕ ПОТРІБНО СПИСУВАТИ ВІДПОВІДЬ! ЗРАЗОК: 1.а), 2б), 3с), 4д).5. Завдання 5-8 потрібно виконати письмово! (повна відповідь)6. Роботу виконуй чисто, охайно та акуратно!7. Пам’ятай, що головне виконати якомога більше ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ НА ЗАВДАННЯ!ПАМ’ЯТАЄМО, ЩО КАЛІГРАФІЮ ПИСЬМА- НІХТО НЕ ВІДМІНЯВ!

Номер слайду 3

ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ПЕРШОЇ СТОРІНКИ В ЗОШИТІ Двадцять п’яте листопада Діагностувальна робота «Іменник»1.2.3.4. Завдання 5 Завдання 6 Завдання 7 Завдання 8

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ 1. 1.Іменник відповідає на питання: а) хто?, що? б) який?, яка?, яке?, які? в) що робить?, що зробить?

Номер слайду 5

ЗАВДАННЯ 2. 2. Вибери рядок, у якому всі іменники записані у жіночому роді: а) Вікно, мама, зозуля. б) Ручка, зима, країна. в) Пісня, соловей, краса.

Номер слайду 6

ЗАВДАННЯ 3. 3. Вибери рядок, у якому всі іменники записані у формі множини: а) Коні, міста, зорі. б) Кран, поля, вікна. в) Сани, море, коси.

Номер слайду 7

ЗАВДАННЯ 4. 4. Вибери рядок, із словосполученням, вжитим у прямому значенні: а) золоті слова б) золота каблучка в) золоті руки

Номер слайду 8

ЗАВДАННЯ 5. 5. Запиши подані іменники в давальному відмінку однини. Груша, земля, віз.

Номер слайду 9

ЗАВДАННЯ 6. 6. Запиши подані іменники у місцевому відмінку однини. Книга, казка, комаха.

Номер слайду 10

ЗАВДАННЯ 7. 7. Спиши речення. Визнач відмінок іменників. Маленькі сніжинки швидко покрили гори.

Номер слайду 11

ЗАВДАННЯ 8. 8. Спиши текст, змінюючи іменники в дужках у потрібну форму. Узимку у (ліс) багато (звіри) спить. З початком холодної (пора) гладкі, неповоротні (борсук) залазять у (нора) й засинають на цілу (зима). Куняє (іжак) у теплій (ямка), укритій сухим (листя). Під (бурелом) у (барлога) сопе (ведмідь). (Звір) сплять.

Номер слайду 12

1.Іменник відповідає на питання: а) хто?, що? б) який?, яка?, яке?, які? в) що робить?, що зробить?2. Вибери рядок, у якому всі іменники записані у жіночому роді: а) Вікно, мама, зозуля. б) Ручка, зима, країна. в) Пісня, соловей, краса.3. Вибери рядок, у якому всі іменники записані у формі множини: а) Коні, міста, зорі. б) Кран, поля, вікна. в) Сани, море, коси.4. Вибери рядок, із словосполученням, вжитим у прямому значенні: а) золоті слова б) золота каблучка в) золоті руки

Номер слайду 13

5. Запиши подані іменники в давальному відмінку однини. Груша, земля, віз.6. Запиши подані іменники у місцевому відмінку однини. Книга, казка, комаха.7. Спиши речення. Визнач відмінок іменників. Маленькі сніжинки швидко покрили гори.8. Спиши текст, змінюючи іменники в дужках у потрібну форму. Узимку у (ліс) багато (звіри) спить. З початком холодної (пора) гладкі, неповоротні (борсук) залазять у (нора) й засинають на цілу (зима). Куняє (іжак) у теплій (ямка), укритій сухим (листя). Під (бурелом) у (барлога) сопе (ведмідь). (Звір) сплять.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мусієнко Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
1787
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку