Інструкція щодо виконання роботи:1. Виконуючи завдання уважно прочитай умову!2. Не поспішай!3. Завдання 1-4 тестові. На кожне з запитань є лише 1 варіант відповіді! Для цього НЕ ПОТРІБНО СПИСУВАТИ ВІДПОВІДЬ! ЗРАЗОК: 1.а), 2б), 3с), 4д).5. Завдання 5-8 потрібно виконати письмово! (повна відповідь)6. Роботу виконуй чисто, охайно та акуратно!7. Пам’ятай, що головне виконати якомога більше ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ НА ЗАВДАННЯ!ПАМ’ЯТАЄМО, ЩО КАЛІГРАФІЮ ПИСЬМА- НІХТО НЕ ВІДМІНЯВ!
ЗАВДАННЯ 8. 8. Спиши текст, змінюючи іменники в дужках у потрібну форму. Узимку у (ліс) багато (звіри) спить. З початком холодної (пора) гладкі, неповоротні (борсук) залазять у (нора) й засинають на цілу (зима). Куняє (іжак) у теплій (ямка), укритій сухим (листя). Під (бурелом) у (барлога) сопе (ведмідь). (Звір) сплять.
1.Іменник відповідає на питання: а) хто?, що? б) який?, яка?, яке?, які? в) що робить?, що зробить?2. Вибери рядок, у якому всі іменники записані у жіночому роді: а) Вікно, мама, зозуля. б) Ручка, зима, країна. в) Пісня, соловей, краса.3. Вибери рядок, у якому всі іменники записані у формі множини: а) Коні, міста, зорі. б) Кран, поля, вікна. в) Сани, море, коси.4. Вибери рядок, із словосполученням, вжитим у прямому значенні: а) золоті слова б) золота каблучка в) золоті руки
5. Запиши подані іменники в давальному відмінку однини. Груша, земля, віз.6. Запиши подані іменники у місцевому відмінку однини. Книга, казка, комаха.7. Спиши речення. Визнач відмінок іменників. Маленькі сніжинки швидко покрили гори.8. Спиши текст, змінюючи іменники в дужках у потрібну форму. Узимку у (ліс) багато (звіри) спить. З початком холодної (пора) гладкі, неповоротні (борсук) залазять у (нора) й засинають на цілу (зима). Куняє (іжак) у теплій (ямка), укритій сухим (листя). Під (бурелом) у (барлога) сопе (ведмідь). (Звір) сплять.