Мета уроку: закріплення знань учнів про різновиди декоративно-прикладного мистецтва, техніки їх виконання, матеріали, засоби та властивості композиції як основи дизайну; формування вмінь виконувати завдання зі складання композиції; розвиток логічного, образного та критичного мислення, творчої уяви; виховання основи естетичної культури, інтересу до професії дизайнера, бережливого ставлення до речей.
Очікувані навчальні результати: Учні знають властивості сучасних конструкційних матеріалів та сфери їх застосування. Учні володіють технікою виготовлення виробів з пластика, використовуючи при цьому елементи біоніки у процесі створення їх форми. Учні набувають творчих вмінь під час складання індивідуальних композицій. Учні застосовують набуті знання та навички на практиці. Учні дотримуються правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог під час виконання робіт.
Правила техніки безпеки Не направляти гострі та ріжучі інструменти до тіла. Фарбування проводити в приміщенні, яке добре провітрюється. При фарбуванні використовувати рукавиці. При користуванні термопістолетом не торкатися гарячих частин і розплавленого клею. Не нагрівати пластик до температури плавлення.