Планування уроків з трудового навчання для 9 класу 2018-2019 н.р.(без поділу класу на хлопчиків і дівчаток). Планування складено на основі нової програми з трудового навчання 2017 року.
№ п/п |
Клас, номери уроків |
Розділи, теми |
Кількість годин |
Дата |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 клас |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Проект 1: Корисні речі для інтер’єра школи, дитячого садка, громадських місць, помешкання.
Основні технологіі: технологія ручної обробки деревини, технологія ручної обробки сортового прокату Додаткові технології: технологія механічної обробки деревини,технологія механічної обробки сортового прокату, технологія оздоблення різьбленням |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Вступ. Вступний інструктаж з БЖ та ОП. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту. Використання ІКТ при проектуванні виробу. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Основи біоніки у проектуванні. Особливості проектування комплексного виробу. Можливість використання виробу в інтер’єрі. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги. Розробка ескізу виробу. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Розрахунок бюджету проекту. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6-7 |
Побудова кресленика. Виконання технологічної картки. |
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Розмічання окремих деталей виробу. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9-10 |
Виготовлення окремих деталей виробу з використанням раніше засвоєних технологій. |
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11-12 |
Виготовлення окремих деталей виробу з використанням раніше засвоєних технологій. |
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13-14 |
Виготовлення окремих деталей виробу з використанням раніше засвоєних технологій. |
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Складання виробу. Використання різних способів з’єднань деталей при складанні. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
Художня обробка виготовленого виробу. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
Остаточна обробка виробу. Захист проекту. |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Проект 2: Обладнання зони відпочинку на вулиці, у школі, вдома (лавка, стіл, гойдалка, садові фігури, ліхтар тощо).
Основні технологіі: технологія ручної обробки деревини, технологія ручної обробки сортового прокату Додаткові технології: технологія механічної обробки деревини,технологія механічної обробки сортового прокату, технологія оздоблення різьбленням, виготовлення штучних квітів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Проект 1: Мій стиль Технологія: технологія проектування власного стилю |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
35 |
Стилі в одязі. Врахування особливостей фігури у виборі власного стилю. |
1 |
|