Презентація уроку з трудового навчання на тему: "Моделювання блузи без коміра з рукавами."

Про матеріал

Презентація уроку з трудового навчання на тему: "Моделювання блузи." для учнів 10 класу в спеціальних навчальних закладах.

Мета:. Поглибити знання учнів про моделювання виробів;удосконалювати уміння і навички моделювання; розвивати увагу, точність, пам'ять, вміння працювати самостійно, використовуючи роздатковий матеріал.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

БЛУЗА БЕЗ КОМІРА З РУКАВАМИ УРОК - ПРЕЗЕНТАЦІЯ МЕТА УРОКУ: ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ ПО МОДЕЛЮВАННЮ ДЕТАЛЕЙ ПЛЕЧОВОГО ВИРОБУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЇХ НА ПРАКТИЦІ. Вчитель: Шишкіна В.І.

Номер слайду 2

НЕРВОВО-ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ * Гра «Перевертні». Із запропонованих складів утворити слова, які в тій чи іншій мірі відносяться до теми уроку. КА –ВУР УР-ВАК ЗА-БУЛ КА-ТО ТА-ЖЕ-МАН МАН-ТА-ЖЕ

Номер слайду 3

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ УЧНІВ Позначення Мірки Повна назва мірки Призначення мірки Друк Довжина рукава Обхват зап`ястя Для визначення довжини манжети Дв Для визначення довжини виробу Обхват руки Для визначення ширини рукава *

Номер слайду 4

ПЛЕЧОВІ ВИРОБИ З РУКАВАМИ * Види плечових виробів Блузки, сорочки Пальто, плащі, куртки Комбінезони Халати Сукні Жакети, піджаки 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Номер слайду 5

ВИДИ РУКАВІВ * а)“крильце” б)”ліхтарик” в)звужений до низу довгі рукави За кроєм Вшивні Реглан Суцільнокрійні

Номер слайду 6

МІНІ-ПРАКТИКУМ: ВИЗНАЧИТИ ВИДИ РУКАВІВ ЗА КРОЄМ * Модель 1 Модель 2 Модель 3

Номер слайду 7

МІНІ-ПРАКТИКУМ: ВИЗНАЧИТИ ВИДИ РУКАВІВ ЗА ФОРМОЮ * Модель 1 Модель 2 Модель 3 Модель 4 Український тиждень моди Осінь-зима 2015-2016

Номер слайду 8

ЗНАТИ, ЩО НАЗИВАЄТЬСЯ МОДЕЛЮВАННЯМ, ВИДИ МОДЕЛЮВАННЯ. ПОГЛИБИТИ ЗНАННЯ ПРО ВИДИ ПЛЕЧОВИХ ВИРОБІВ З РУКАВАМИ. УМІТИ ВИКОРИСТОВУВАТИ НА ПРАКТИЦІ ЗНАННЯ ЗДОБУТІ РАНІШЕ ( ВИКОНУВАТИ МОДЕЛЮВАННЯ РУКАВІВ БЛУЗИ, ВИРІЗУ ГОРЛОВИНИ, (ПРОЙМИ РУКАВІВ, ЗА ПОТРЕБИ). 2 ЗРОЗУМІТИ: В ЯКІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИКОНУЄТЬСЯ МОДЕЛЮВАННЯ ДЕТАЛЕЙ КРОЮ; ВИЗНАЧИТИ: ДЕ НА КРЕСЛЕННІ ВИРОБУ НЕОБХІДНО ЗРОБИТИ ЗМІНИ; СФОРМУЛЮВАТИ ІДЕАЛЬНИЙ КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ (ІКР). ДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ: “ЩО НОВОГО Я НАВЧИВСЯ НА УРОЦІ?”

Номер слайду 9

МОДЕЛЮВАННЯ – ЦЕ ТВОРЧИЙ ПРОЦЕС СТВОРЕННЯ НОВИХ МОДЕЛЕЙ ОДЯГУ. МОДЕЛЮВАННЯ Є ПОЧАТКОВОЮ СТАДІЄЮ ВИГОТОВЛЕННЯ ОДЯГУ, ПІД ЧАС ЯКОГО ВРАХОВУЄТЬСЯ ПРИЗНАЧЕННЯ ОДЯГУ, ФІГУРА ЛЮДИНИ, КОЛІР, МАЛЮНОК ТКАНИНИ ТА КРІЙ, ЯК ОСНОВНИЙ ФАСОН ОДЯГУ ПЕВНОЇ ЛЮДИНИ. Є ДВА ВИДИ МОДЕЛЮВАННЯ: ХУДОЖНЄ ТА ТЕХНІЧНЕ. *

Номер слайду 10

ВИДИ МОДЕЛЮВАННЯ ХУДОЖНЄ (ТВОРЧЕ) – СТВОРЕННЯ ПЕРВИННОГО ЗРАЗКА, ФАСОНУ, МОДЕЛІ. ЗАЙМАЮТЬСЯ ХУДОЖНИКИ-МОДЕЛЬЄРИ; ДИЗАЙНЕРИ ОДЯГУ. ТЕХНІЧНЕ, АБО ПРИКЛАДНЕ, МОДЕЛЮВАННЯ - ЦЕ СТВОРЕННЯ НОВИХ МОДЕЛЕЙ ОДЯГУ ЗА ЕСКІЗАМИ ТА МАЛЮНКАМИ З ЖУРНАЛІВ МОД. ЗАЙМАЄТЬСЯ КОНСТРУКТОР - МОДЕЛЬЄР *

Номер слайду 11

ПРИНЦИПИ МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ КОГО? ДЛЯ ЧОГО? ІЗ ЧОГО? *

Номер слайду 12

ЗРОЗУМІТИ: В ЯКІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИКОНУЄТЬСЯ МОДЕЛЮВАННЯ ДЕТАЛЕЙ КРОЮ; ВИЗНАЧИТИ: ДЕ НА КРЕСЛЕННІ ВИРОБУ НЕОБХІДНО ЗРОБИТИ ЗМІНИ; *

Номер слайду 13

ФІЗХВИЛИНКА *

Номер слайду 14

ПРАКТИЧНА РОБОТА ЗАВДАННЯ: МОДЕЛЮВАННЯ БЛУЗИ НА ОСНОВІ КРЕСЛЕННЯ ОСНОВИ БЛУЗИ. * Послідовність виконання З’ясуйте, з яких деталей складається виріб. 2. Які частини можна змінити ( продовжити, зменшити рукав, та його форму, змінити форму вирізу горловини, тощо). 3. Нанесіть допоміжні лінії змін на кресленні переду та рукаві виробу 4. Виріжте викрійку.

Номер слайду 15

*

Номер слайду 16

МОДЕЛЮВАННЯ ВИРІЗУ ГОРЛОВИНИ *

Номер слайду 17

*

Номер слайду 18

ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ З НОЖИЦЯМИ • НЕ ТРИМАТИ НОЖИЦІ ГОСТРИМ КІНЦЕМ ДОГОРИ. • ПЕРЕДАВАТИ НОЖИЦІ КІЛЬЦЯМИ ВПЕРЕД (МАЛ. 2). *

Номер слайду 19

*

Номер слайду 20

ПІДСУМОК УРОКУ * Оцініть результати роботи та проаналізуйте, чи досягли ви поставленої мети. Що не вдалося? Чому? Що потрібно зробити, щоб покращити результат? Де можна використовувати набуті знання та вміння? Чому б хотіли навчитись у подальшому? Перевір свої знання: 1.Що називається моделюванням? 2.Які є види моделювання? 3. Які є види рукавів залежно від способу з'єднання з проймою? 4. Назвіть види рукавів за формою.

Номер слайду 21

* Кросворд По горизонталі: Яка рослина має волокна схожі на вату? Синьоока рослина, із стебла якої отримують волокна? 3. Деталь виробу, яка має лінію окату? 4. Назвіть професію людини, яка виконує розкрій швейних виробів в ательє? 5. Як називається деталь крою, яка в перекладі з французької означає «край (закварш ) рукава»? По вертикалі, утвориться слово, назва виробу, який ми шиємо.

Номер слайду 22

* б а в о в н а л ь о н р у к а в з а к р і й н и к м а н ж е т а б а в о в н а л ь о н р у к а в з а к р і й н и к м а н ж е т а

Номер слайду 23

* б а в о в н а л ь о н р у к а в з а к р і й н и к м а н ж е т а

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колесник Тетяна Іванівна
    доступний і матеріалкорисний
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
8 січня 2018
Переглядів
3515
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку