Презентація уроку з трудового навчання на тему: "Моделювання блузи." для учнів 10 класу в спеціальних навчальних закладах.
Мета:. Поглибити знання учнів про моделювання виробів;удосконалювати уміння і навички моделювання; розвивати увагу, точність, пам'ять, вміння працювати самостійно, використовуючи роздатковий матеріал.
ЗНАТИ, ЩО НАЗИВАЄТЬСЯ МОДЕЛЮВАННЯМ, ВИДИ МОДЕЛЮВАННЯ. ПОГЛИБИТИ ЗНАННЯ ПРО ВИДИ ПЛЕЧОВИХ ВИРОБІВ З РУКАВАМИ. УМІТИ ВИКОРИСТОВУВАТИ НА ПРАКТИЦІ ЗНАННЯ ЗДОБУТІ РАНІШЕ ( ВИКОНУВАТИ МОДЕЛЮВАННЯ РУКАВІВ БЛУЗИ, ВИРІЗУ ГОРЛОВИНИ, (ПРОЙМИ РУКАВІВ, ЗА ПОТРЕБИ). 2 ЗРОЗУМІТИ: В ЯКІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИКОНУЄТЬСЯ МОДЕЛЮВАННЯ ДЕТАЛЕЙ КРОЮ; ВИЗНАЧИТИ: ДЕ НА КРЕСЛЕННІ ВИРОБУ НЕОБХІДНО ЗРОБИТИ ЗМІНИ; СФОРМУЛЮВАТИ ІДЕАЛЬНИЙ КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ (ІКР). ДАТИ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ: “ЩО НОВОГО Я НАВЧИВСЯ НА УРОЦІ?”
МОДЕЛЮВАННЯ – ЦЕ ТВОРЧИЙ ПРОЦЕС СТВОРЕННЯ НОВИХ МОДЕЛЕЙ ОДЯГУ. МОДЕЛЮВАННЯ Є ПОЧАТКОВОЮ СТАДІЄЮ ВИГОТОВЛЕННЯ ОДЯГУ, ПІД ЧАС ЯКОГО ВРАХОВУЄТЬСЯ ПРИЗНАЧЕННЯ ОДЯГУ, ФІГУРА ЛЮДИНИ, КОЛІР, МАЛЮНОК ТКАНИНИ ТА КРІЙ, ЯК ОСНОВНИЙ ФАСОН ОДЯГУ ПЕВНОЇ ЛЮДИНИ. Є ДВА ВИДИ МОДЕЛЮВАННЯ: ХУДОЖНЄ ТА ТЕХНІЧНЕ. *
ПРАКТИЧНА РОБОТА ЗАВДАННЯ: МОДЕЛЮВАННЯ БЛУЗИ НА ОСНОВІ КРЕСЛЕННЯ ОСНОВИ БЛУЗИ. * Послідовність виконання З’ясуйте, з яких деталей складається виріб. 2. Які частини можна змінити ( продовжити, зменшити рукав, та його форму, змінити форму вирізу горловини, тощо). 3. Нанесіть допоміжні лінії змін на кресленні переду та рукаві виробу 4. Виріжте викрійку.
ПІДСУМОК УРОКУ * Оцініть результати роботи та проаналізуйте, чи досягли ви поставленої мети. Що не вдалося? Чому? Що потрібно зробити, щоб покращити результат? Де можна використовувати набуті знання та вміння? Чому б хотіли навчитись у подальшому? Перевір свої знання: 1.Що називається моделюванням? 2.Які є види моделювання? 3. Які є види рукавів залежно від способу з'єднання з проймою? 4. Назвіть види рукавів за формою.
* Кросворд По горизонталі: Яка рослина має волокна схожі на вату? Синьоока рослина, із стебла якої отримують волокна? 3. Деталь виробу, яка має лінію окату? 4. Назвіть професію людини, яка виконує розкрій швейних виробів в ательє? 5. Як називається деталь крою, яка в перекладі з французької означає «край (закварш ) рукава»? По вертикалі, утвориться слово, назва виробу, який ми шиємо.