Презентація уроку з трудового навчання на тему: "Обробка застібки халата" для учнів 10 класу в спеціальних навчальних закладах.
Мета: Поглибити знання учнів про пошиття виробів;удосконалювати уміння і навички роботи на швейній машині;формувати навички по досконалому виконанню швів, розвивати творчі здібності; коригувати дрібну моторику, окомір; формувати здатність пізнавати свої можливості, щодо професійної діяльності; виховувати естетичні смаки, уміння економно і бережливо відноситися до матеріалів.
Тема уроку: Поглибити знання про види плечових виробів . Уміти використовувати на практиці знання здобуті раніше (встановлювати пристосування,пришивати тасьму-змійку) Сформулювати ідеальний кінцевий результат (ІКР). Дати відповідь на запитання: “Що нового я навчився на уроці?”Ремонт одягу. Обробка застібки халата
Ремонт одягу. Одяг іноді потребує ремонту: потрібно пришити ґудзик, підшити низ виробу, вставити нову тасьму-змійку. Відремонтований, випрасуваний виріб має добрий вигляд, навіть якщо він не дуже новий. Сьогодні ми з вами відремонтуємо халати для дівчаток 4 класу. Халат – вид легкого плечового одягу. Халат може бути із застібкою на ґудзики, тасьмою-змійкою і без застібки – у цьому випадку він має пояс, що зав’язується збоку або ззаду. Вибір виду застібки халата залежить від призначення халата, тканини, з якої він зшитий. Значно впливає мода. Найчастіше для застібки халатів зараз використовують тасьму-змійку. Для халатів які ми будемо ремонтувати теж для застібки використаємо тасьму-змійку. Перечисліть пристосування до швейної машини
Заповніть пропуски у Правилах безпечної праціНе залишати праску ….ввімкнутою2. Ножиці класти ... закритимилезами від себе.3. Не можна працювати …. тупими, ржавими, зламанимиголками і шпильками.4. Потрібно стежити за ….правильнимположенням рук при шитті на швейній машині.5. Потрібно прибрати з машини …зайвіречі.
Практична робота. Обробка застібки халата тасьмою-змійкою на електричній швейній машині за допомогою одноріжкової лапки. Накласти тасьму-змійку лицьовим боком на виворітний бік до підбортів. Приколоти і приметати з лицьового боку так, щоб підборти торкалися один одного і закривали зубці змійки. Настрочити тасьму - змійку при відкритому замку з лицьового боку по обкантовувальному шву. Витягнути нитки приметування. Застібку припрасувати з виворітного боку. Очистити виріб від ниток, витягнути зметувальні стібки, що залишилися, відпрасувати. Перевірка якості готового виробу: Усі тимчасові стібки витягнуті, кінці ниток закріплені й обрізані;Додержано вимог до виконання всіх операцій по пошиттю халата;Прасування виконано якісно.
Підсумок уроку20 Оцініть результати роботи та проаналізуйте, чи досягли ви поставленої мети. Що не вдалося? Чому?Що потрібно зробити, щоб покращити результат?Де можна використовувати набуті знання та вміння?Чому б хотіли навчитись у подальшому?Перевір свої знання:1. Що називається фурніту́рою?2. Які види застібок застосовуються у халатах?3. Чому більш зручно пришивати тасьму-змійку за допомогою одноріжкової лапки?оцінювання