Презентація "Узагальнення і систематизація знань"

Про матеріал
Презентація до уроку в 6 класі "Узагальнення і систематизація знань (Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел.)"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел».

Номер слайду 2

Знання збираються по краплині, як вода в долині.

Номер слайду 3

У якій країні вперше згадуються від'ємні числа? (Знайти числа протилежні до даних)1) – 112 і …. 2) 0 і …4) – 6 і …5) 18,3 і …{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6-2,77,2-18,30 - 𝟑𝟓1120,611,227 АВДЙИЗКТУФ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6-2,77,2-18,301120,611,227 АВДЙИЗКТУФ«КИТАЙ»

Номер слайду 4

Виконання тестових завдань. Відповіді: 1) Б 2) Б 3) В 4) В Кожен учень, виконавши завдання правильно, отримує 4 бали.

Номер слайду 5

-13𝟐𝟑 2-330 Кожен учень, виконавши завдання правильно, отримує 1 бал.

Номер слайду 6

Фізкульт хвилинка. Всі ми звикли до порядку,Дружно робимо зарядку. Ми на радість цьому дому. Проганяєм сон і втому.І направо, і наліво,Щоб нічого не боліло. Один і два, три і чотири —Набираємося сили. Нахилились, повернулись,До товариша всміхнулись

Номер слайду 7

Розв’язати рівнянняІ варіант 1) - 6 і 6 2) не має розв’язку 3) 8,7 і – 8,7ІІ варіант 1) 9 і – 9 2) не має розв’язку 3) 4,8 і – 4,8 Кожен учень, розв’язавши усі рівняння правильно, отримує 2 бали.

Номер слайду 8

Записати числа у порядку зростання. Обчислити їх модулі.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І19, -17, 13, 0, 18, -34, 16, -12, -11, 64, -1ІІ12, -80, 1, -3, 0, 2, -23, 14, -17, -123, 3{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І-34, -17, -12, -11, -1, 0, 13, 16, 18, 19, 64ІІ-123, -80, -23, -17, -3, 0, 1, 2, 3, 12, 14 Кожен учень, виконавши завдання правильно, отримує 2 бали.

Номер слайду 9

3) Знайди всі цілі числа, що задовольняють нерівність:а) -2,7 < у < 3,7;               б) -3 ≤  у < 4,001.

Номер слайду 10

Підсумок уроку. Швидко відповідаємо на запитання Яке це число?Його модуль?Йому протилежне?Йому обернене?Де розташоване на координатній прямій?Відстань від початку відліку?Відстань між ним і йому протилежним?Число, що має менший модуль?Розв’язком якого рівняння може бути?

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Повторити п.29-33№938, 906, 947.

Номер слайду 12

Дякую за урок

pptx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку