Презентація "Узагальнення і систематизація знань"

Про матеріал
Презентація до уроку в 6 класі "Узагальнення і систематизація знань (Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел.)"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Координатна пряма. Модуль числа. Порівняння раціональних чисел».

Номер слайду 2

Знання збираються по краплині, як вода в долині.

Номер слайду 3

У якій країні вперше згадуються від'ємні числа? (Знайти числа протилежні до даних)1) – 112 і …. 2) 0 і …4) – 6 і …5) 18,3 і …{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6-2,77,2-18,30 - 𝟑𝟓1120,611,227 АВДЙИЗКТУФ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}6-2,77,2-18,301120,611,227 АВДЙИЗКТУФ«КИТАЙ»

Номер слайду 4

Виконання тестових завдань. Відповіді: 1) Б 2) Б 3) В 4) В Кожен учень, виконавши завдання правильно, отримує 4 бали.

Номер слайду 5

-13𝟐𝟑 2-330 Кожен учень, виконавши завдання правильно, отримує 1 бал.

Номер слайду 6

Фізкульт хвилинка. Всі ми звикли до порядку,Дружно робимо зарядку. Ми на радість цьому дому. Проганяєм сон і втому.І направо, і наліво,Щоб нічого не боліло. Один і два, три і чотири —Набираємося сили. Нахилились, повернулись,До товариша всміхнулись

Номер слайду 7

Розв’язати рівнянняІ варіант 1) - 6 і 6 2) не має розв’язку 3) 8,7 і – 8,7ІІ варіант 1) 9 і – 9 2) не має розв’язку 3) 4,8 і – 4,8 Кожен учень, розв’язавши усі рівняння правильно, отримує 2 бали.

Номер слайду 8

Записати числа у порядку зростання. Обчислити їх модулі.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І19, -17, 13, 0, 18, -34, 16, -12, -11, 64, -1ІІ12, -80, 1, -3, 0, 2, -23, 14, -17, -123, 3{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І-34, -17, -12, -11, -1, 0, 13, 16, 18, 19, 64ІІ-123, -80, -23, -17, -3, 0, 1, 2, 3, 12, 14 Кожен учень, виконавши завдання правильно, отримує 2 бали.

Номер слайду 9

3) Знайди всі цілі числа, що задовольняють нерівність:а) -2,7 < у < 3,7;               б) -3 ≤  у < 4,001.

Номер слайду 10

Підсумок уроку. Швидко відповідаємо на запитання Яке це число?Його модуль?Йому протилежне?Йому обернене?Де розташоване на координатній прямій?Відстань від початку відліку?Відстань між ним і йому протилежним?Число, що має менший модуль?Розв’язком якого рівняння може бути?

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Повторити п.29-33№938, 906, 947.

Номер слайду 12

Дякую за урок

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Для дистанційного уроку ця презентація буде гарною.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
2236
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку