Мета: розвивати та удосконалювати орфографічні навички учнів, усну та писемну мову; збагачувати словниковий запас. Очікувані результати: учні усвідомлюють, що вивчає морфологія;знають морфологічні ознаки прикметника, його синтаксичну роль; визначають групи прикметників за значенням і їх форму в реченні;правильно відмінюють прикметники; вміють утворювати прикметники різними способами;знаходять прикметники в реченні, правильно визначають їх морфологічні ознаки;знають вивчені орфограми;правильно утворюють і пишуть прикметники з вивченими орфограмами;знаходять і виправляють орфографічні помилки на вивчені правила;використовують прикметники в мовленні.
«Аукціон знань»Прикметник – це службова частина мови. Прикметник означає дію. Відповідає на питання який? чий? Частіше за все прикметник у реченні виступає означенням. Прикметники мають повну та коротку форми. Прикметник має 2 ступені порівняння. Прикметник поділяється на три розряди: якісний, відносний, присвійний. Прикметники завжди пишуться тільки разом. Прикметник не змінюється за відмінками. Прикметник змінюється за числами й родами.
Завдання «Я редактор» Відредагуйте наведений текст (робота в групах). Жовто-гарячя ягітка плода роскрилася а с неї визирало блестящє вічько насіня. Тут були темно зелені гарбузи у яскраво жовтих плямах були картаті, і смугасті, кругло-виді, і довгі. Заяц найбільш лякливіший звірок. Десь сухенка гілочька затріщить – косо-окий боягус зараз же прегнеця і сидить нишком за виличезним гарбузом.