Подорож до країни ЧИСЛІВНИК. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Про матеріал
Презентація до першого уроку про числівник. Презентація містить завдання, назви видів роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета уроку: - дати поняття про числівник; - вчитися визначати функцію числівника у мовленні; - вчитись правильно вживати числівник у мовленні; - виховувати бажання говорити грамотно; - виховувати любов до української мови.

Номер слайду 3

Подорож до країни. ЧИСЛІВНИК: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Номер слайду 4

Очікувані результати: Учні- знають й розуміють загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні;- визначають морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;- знаходять числівники в реченнях і тексті;- усвідомлюють роль числівників у досягненні точності й виразності мовлення;

Номер слайду 5

Кі́лькісні, поря́дкові, ці́лі, дробо́ві, збі́рні, прості́, складні́, скла́дені.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Числівник - це самостійна частина мови, яка означає число, кількість або порядок предметів при лічбі. Відповідає на питання:скільки?котрий?котра? котре? котрі?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Лінгвістична гра1) Чотири, один, п’ятірка, шостий.2) Ходять, п’ять, сидять, стояти.3) Восьмий, далекий, восьмиповерховий, давній.4) Два, двійня, двійка, дворіччя.5) Сорока, рушниця, мішок, сорок.6) Бігти, червоніти, їсти, п’ятий.7) Дев’яносто, сто, двадцять, другий.

Номер слайду 10

«Латка на прислів'ї»1. Один за всіх і всі за одного.2. Знаю, як свої п'ять пальців.3. Семеро одного не ждуть.4. П'ять днів нічого не робимо, а на шостийвідпочиваємо.5. Сім раз відмір, а один відріж.6. Десята вода на киселі.

Номер слайду 11

Індивідуальне завдання

Номер слайду 12

Розподільний диктант

Номер слайду 13

Творче конструювання. Прочитати. Утворити з кожної групи слів речення, поставивши слова в потрібній формі.1) П’ять, хлопці, іти, ліс.2) Четвірка, гребці, почати, тренування.3) Десять, три, остача, ділиться.4) Четвірка, диктант, бути, засмучений.5) Сотня, бути, підрозділ, козацький, військо. Поміркувати, чи можна було б скласти речення, не використовуючи числівники. Що зміниться при цьому? Навести приклади.

Номер слайду 14

Гра “Хмаринки”

Номер слайду 15

Робота на дошці

Номер слайду 16

Робота з текстом

Номер слайду 17

Мікрофон

Номер слайду 18

Підсумок уроку

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Підручник, § 37, вправа 417 (виписати із тексту числівники) с. 184.

pptx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку