Очікувані результати: Учні- знають й розуміють загальне значення числівника; функції та роль його в мовленні;- визначають морфологічні ознаки, синтаксичну роль числівників у реченні;- знаходять числівники в реченнях і тексті;- усвідомлюють роль числівників у досягненні точності й виразності мовлення;
Творче конструювання. Прочитати. Утворити з кожної групи слів речення, поставивши слова в потрібній формі.1) П’ять, хлопці, іти, ліс.2) Четвірка, гребці, почати, тренування.3) Десять, три, остача, ділиться.4) Четвірка, диктант, бути, засмучений.5) Сотня, бути, підрозділ, козацький, військо. Поміркувати, чи можна було б скласти речення, не використовуючи числівники. Що зміниться при цьому? Навести приклади.