Урок - узагальнення. Для проведення в 5 класі НУШ під час дистанційного навчання (урок в ZOOM ), тривалістю 35 хвилин. Містить вправи для закріплення знань з вивчених орфограм"М'який знак", "Апостроф", "Подвоєння букв"
Двадцять восьме лютого Класна робота Узагальнення вивченого з теми «Уживання м’якого знака. Апостроф. Подвоєння букв»Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину!Василь Симоненко
Номер слайду 2
Старанність. Увага Охайність Активність
Номер слайду 3
Правила роботи на уроці:1. Не просто відповідати, а міркувати .2. Правило «піднятої руки».
Номер слайду 4
1. Перевірка д/з2. Актуалізація опорних знань. Експерес-опитування: (у цей час демонструю «хмаринки слів» як візуалізацію). Які три основні орфограми ми розглядали на останніх уроках?Діти, поясніть : «’» –це буква чи графічний знак ?Після яких букв ми ставимо апостроф?Після яких літер ми ставимо «ь» у кінці слова чи складу?А після яких букви ніколи не ставимо «ь»?Як на письмі передаються ті приголосні звуки, які у вимові ми подовжуємо?
Номер слайду 5
Номер слайду 6
/
Номер слайду 7
Вправа 1. Прочитати текст. Виписати в зошит слова з пропусками. На місці крапок постави відповідні знаки або букви. Пояснити орфограми. Об…їхав я багато країв. Тепер у місті живу. Та враз я згадав хлоп…ячі забави на бат…ківс…кому подвір…ї. Почув трав…яний дух. Задзвеніли мені солов…ї, заворкотіли голуб…ята. Ледве заходжу, було, до саду, а із сусідн…ого двору вітаєт…ся дід Св…ятослав. Скинув бриля, махає. Мені все дужче пахне м..ята. Я хочу додому у бат…ківс…кий сад.
Номер слайду 8
Вправа 1. Прочитати текст. Виписати в зошит слова з пропусками. На місці крапок постави відповідні знаки або букви. Пояснити орфограми. Об’їхав я багато країв. Тепер у місті живу. Та враз я згадав хлоп’ячі забави на батьківському подвір’ї. Почув трав’яний дух. Задзвеніли мені солов’ї, заворкотіли голуб’ята. Ледве заходжу, було, до саду, а із сусіднього двору вітається дід Святослав. Скинув бриля, махає. Мені все дужче пахне м’ята. Я хочу додому у батьківський сад.
Номер слайду 9
Фізкультхвилинка
Номер слайду 10
Вправа 2 «Справжній детектив»Чому в слові «година» одна Н, а в слові «годинник» - дві?
Номер слайду 11
Вправа з «ключем». Із поданих слів випишіть у стовпчик ті, у яких відбувається подвоєння букв . Дерев’ян….ий, ріл…я, бджолин…ий , журавлин…ий ключ, електрон…ий, насінин…а, волос…я, шкірян…ий, насін..я, піщан…ий, Ал…а. Ключ: у кожному виписаному слові підкреслити першу букву. Прочитаєте слово. Які асоціації у вас виникають?
Номер слайду 12
Відповідь до вправи з «ключем. Ключ: річка Ревна Для перевірки : Рілля, Електронний, Волосся, Насіння, Алла. Річка Ревна яка протікає через наше містечко і впадає в Снов .
Номер слайду 13
Рефлексія та самооцінювання Було корисно дізнатися про…. Мені потрібно ще повторити правила… Я можу працювати краще …. Все зрозуміло, готовий (а) допомагати іншим…. Своєю роботою на уроці я …..
Номер слайду 14
Домашнє завдання:1. Повторити правила написання орфограм «м’який знак», «апостроф», «подвоєння приголосних».2. Написати розповідь про свою родину ( 5 речень: захопленння, обов’язки, традиції), використовуючи слова з апострофом, м’яким знаком та подвоєнням .