Презентація, "Узагальнення знань про математичні вирази"

Про матеріал
На уроці вчитель формувала такі предметні компетентності: навчила розпізнавати числові вирази та вирази зі змінними. Повторили різні способи читання виразів на додавання, віднімання, множення, ділення. Вдосконалили навички усних обчислень, навички письмового множення і ділення на одноцифрове та двоцифрове число. Дітям сподобалась робота в парах, гра в командах "Прямо в ціль". Були використано метод "Прес", "Мікрофон"...
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики в 4 класі (За програмою Савченко О. Я.,підручник С. Скворцова, О. Онопрієнко) Узагальнення знань про математичні вирази Підготувала вчитель вищої кваліфікаційної категорії КЗ «Зміївська гімназія №1 «Сузір’я» Титаренко Надія Володимирівна

Номер слайду 2

І. Організаційний момент. Пролунав уже дзвінок, Починається урок. Побажаю всім натхнення. За роботу, в добрий час!

Номер слайду 3

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Погляньте на юного математика та скажіть над чим він призадумався? 9+5 9+а 9·5 9·а 18-9 а-9 18:9 а:9

Номер слайду 4

ІІІ. Оголошення теми уроку. Узагальнення знань про математичні вирази: Числові вирази. Вирази зі змінними

Номер слайду 5

ІV. Контроль, корекція і закріплення знань1. Бесіда. Допоможіть юному математику прочитати 1 стовпчик виразів різними способами. Як назвемо такі вирази?Прочитайте 2 стовпчик виразів. А як називаються такі вирази?

Номер слайду 6

2. Хвилинка каліграфії. -Яке число повторюється в кожному виразі? Пропишіть каліграфічно цифру 9. Запишіть число, яке має 9 сотень, 0 десятків, 0 одиниць. Запишіть попереднє число числу 900. Запишіть наступне число числу 900. Зменшіть число 900 у 10 разів. Зменшіть число 900 у 100 разів. Збільшіть число 900 на 99

Номер слайду 7

3. Математичний диктант. Записати числа: 440, 204, 503, 666,18, 80, 900. Підкреслити число одиниць однією рискою. Записати числа в порядку спадання. Перший доданок 850, другий доданок 150. Записати суму. Число 270 збільшити на 160. До числа 380 додати 600. Знайти суму чисел120 і 80, зменшити її в 100 разів. Різницю чисел 310 та 30 зменшити в 4 рази.

Номер слайду 8

4. Робота в парах С.21 №4 Прочитайте математичні вирази. Розбийте їх на 2 групи. За якою ознакою це можна зробити?Чи можна знайти значення виразів зі змінною? Чому?Знайдіть значення числових виразів. Зробіть взаємоперевірку.5. Фізкультхвилика для очей.https://www.youtube.com/watch?v=q. WPw0h4 KPLQ

Номер слайду 9

6. Робота в командах. «Гра прямо в ціль». -Поділіться на 3 команди:доданок, доданок , сума. - З’єднайте стрілочками лівий та правий стовпчик.42 : 3 1291 :13 1414 · 5 560 :12 9684 : 7 7012 · 8 7

Номер слайду 10

7. Робота в командах. Поділіться на 3 команди: зменшуване, від’ємник, різниця. с.21 N 3- Порівняйте числові вирази

Номер слайду 11

8. Самостійна робота. С 21 N 2 Знайти значення числових виразів. ( cамоперевірка з дошки)

Номер слайду 12

V. Підсумок уроку. Прийом «Незакінчене речення»На уроці я навчився(лась)…. Я хотів(ла) би більше знати…. Виявляється, що ….

Номер слайду 13

VІ. Рефлексія. За допомогою цеглинок LEGO покажіть мені свої враження від уроку. Червона – було не цікаво, я не міг і не хотів нічого робити. Жовта – все робив за допомогою вчителя. Синя – все було цікаво, мені все вдалося.

Номер слайду 14

VІІ. Домашня робота (диференційована)На В рівень – с.21 N 5 На Д рівень – с.21 N 6 На С рівень - с.21 N 1

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку