Урок "Утворення, запис, розкладання на розрядні доданки п’ятицифрових чисел. Повторення письмового додавання трицифрових чисел та розв’язування задач.

Про матеріал
Представляю вашій увазі конспект уроку з математики, проведений у дистанційній формі під час Сертифікації 2022 р.
Перегляд файлу

                                                     Математика

 

Тема. Утворення, запис, розкладання на розрядні доданки п’ятицифрових чисел. Повторення письмового додавання трицифрових чисел та розв’язування задач.

Очікуванні результати. Оперує багатоцифровими числами, виокремлює розряди та класи; визначає розрядний склад багатоцифрового числа ; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; перевіряє правильність обчислень; оперує інформацією про багатоцифрові числа, про задачі на рух тіл, критично оцінює дані та власну математичну діяльність; аналізує зміст математичних завдань, визначає достатність даних для розв’язку; контролює правильність відповіді; обґрунтовує відповіді, оцінює власний результат діяльності; досліджує навколишній світ засобами математики; розв’язує завдання підвищеної складності.

 

                                                       Хід уроку

  1. Організаційний момент

Вправа «Долоньки» (потріть свої долоньки, відчуйте, як утворюється між ними  тепло, подільться теплом своїх долоньок з тими, хто поруч)

  • В яких життєвих ситуаціях нам можуть знадобитися знання з математики?

(Порахувати вартість покупки в магазині і решту, знати свій зріст і вагу, порахувати, скільки суданської трави необхідно посіяти на городі, розрахувати рецепт, кількість шпалер, потрібних для поклейки кімнати)

 

  1. Актуалізація опорних знань.
  • Запишіть число. Класна робота.
  • Запишіть число 3018.
  • Назвіть в ньому найвищий розряд.
  • Кількість якого розряду дорівнює нулю?
  • Назвіть скільки усього одиниць, десятків, сотень і тисяч у цьому числі?
  • Запишіть сусідів цього числа.

                                                        Задача

У господарки було 16 гусей. ¼ - чорні, решта – білі. Про що можна дізнатися за цими даними?

Обчисліть 1/5 від 45; ¼ від 200; 1/3 від 1 год.

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

8                      7                       5                     3                    2              

  • Запишіть по два п’ятицифрових числа і зачитайте.
  • Сьогодні ми працюватимемо саме з п’ятицифровими числами, знаходитимемо значення виразів та розв’язуватимемо задачі.

 

  1.  Пояснення нового матеріалу.

 

  1. Утворення п’ятицифрових чисел.
  • Назвіть найбільше чотирицифрове число. 9999.
  • Як його перетворити на п’ятицифрове?
  1. Самостійне ознайомлення з новим матеріалом.

Підручник. Ст. 67. Номери 381, 382.

  • Опрацюйте утворення п’ятицифрових чисел. І який розряд додався в нумераційну таблицю.
  1. Робота з нумераційною таблицею.

 

  1. Робота по темі уроку.

 

  1. Розкладання пятицифрових чисел на розрядні доданки.
  2. Вправа на кмітливість.

40000+7000+X+30+8=47638

  1. Обчислення прикладів письмово. Номер 390, завдання 2. Самостійно.
  2. Самоперевірка.
  • Хто виконає приклади раніше, виконує завдання 1. (Перевірити правильність виконання прикладів.)

                                                 РУХАНКА

  1. Робота над задачею 386. Самостійна робота.
  1. 127+93=220 км (проїхали всього)
  2. 250-220=30 км (відстань, яку їм залишилося проїхати до зустрічі)

Відповідь:30 км.

  • Коли нам можуть стати в нагоді вміння розв’язувати такі задачі?
  1. Робота над задачею 387. Самостійна робота.
  • Скільки часу був в дорозі автобус?
  • Чи потрібно рахувати, скільки в дорозі був автомобіль?
  • А що тоді невідомо про автомобіль?
  • От саме це вам і необхідно вирахувати.
  1. Самоперевірка.
  • Просигналізуйте цеглинками лего.

Зелений – я впевнений, що впорався.

Жовтий – я вважаю, що, можливо, в дечому помилився.

Червоний – я відчуваю, що не впорався з завданням.

  1. 240:60=4 год (перебував в дорозі автобус)
  2. 86*4=344 км (подолав автомобіль)

 

  1. Закріплення вивченого матеріалу.

 

  1. Використовуючи числа 0, 2, 3, 5, 8 , запишіть найбільше і найменше п’ятицифрове число.

85320                              20358

  1. Виконайте тести на платформі «На урок» «Утворення, запис, розкладання на розрядні доданки п’ятицифрових чисел».

 

  1. Рефлексія.

 

  • Про що важливе ви дізналися сьогодні на уроці?
  • Що залишилося незрозумілим?
  • Що здалося нецікавим?
  • Що вам захочеться розказати батькам?
  • Чи потрібне додаткове пояснення?

 

 

Додатки:

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку