Матерыали підібрані згідно чинної програми . Форми і методи роботи залежать від вчителя. Тут форми роботи - це вправи і завдання розвиваючого, тренувального , ігрового змісту, які будуть цікаві учням
Узагальнення знань учнів про звуки і букви. Українська мова 2 клас. Вчитель Гоцуляк Т.І.
В українській мові … букви. Доповни речення
Доповни речення. Голосні звуки [а], [о], …, …, …, … .
Доповни речення. Голосні звуки позначаються буквами: а, о, ...
Доповни речення. У слові стільки складів, скільки …
Доповни речення. Апостроф пишемо перед буквами: я,…
Доповни речення. М'якість попереднього приголосного позначають букви :і,…
Вибери правильну схему. Лялька [=∙ = - ∙][=∙ - - ∙]
Гри…, зу…, кни…ка,ри…ка, жа…ка, ні…ка, …вилина, ден…, п…сня, н…ч. Списати. Уставити пропущені букви
Київ, Україна, столи-ця, Хрещатик, місто, село, вулиця. Записати слова за алфавітом. Поставити наголос
Бурулька, дідусь, Василько, майка, день, берег,бджола. Записати слова, поділяючи їх на склади. Позначити наголошений склад
Склади речення, уживаючи слова з апострофом
Джерела:https://www.google.com.ua/search?q=букви+алфавіту;- підручник «Українська мова, 2 клас» М. Захарійчук;-ресурси інтернет сайтів-
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект