Узагальнення та систематизація знань з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки»
Номер слайду 3
Ви молодці !Назвіть які ви знаєте моносахариди?Відомий трьохатомний спирт, що є компонентом туалетного мила?Назвіть хоч одного представника карбонових кислот?Які вуглеводи не мають солодкого смаку?Солі вищих карбонових кислот – це …Назвіть функціональну групу спиртів? “Розгоніть хмари”, повторіть те , що вивчили на минулих уроках. Зупинка №1 «Розминка»
Зупинка №3 «Експериментальна»Завдання 1. У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини оцтової кислоти, води і лугу. Визначте вміст кожної з пробірок. Завдання 2. У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини крохмалю, глюкози і води. Визначте вміст кожної з пробірок.
Номер слайду 7
Зупинка №4 «Хімія в житті людини» Ви бачите : крем для рук, рідина для миття посуду, тістечко з масляним кремом, шкіряна рукавичка, засіб для виведення плям. Назвіть речовину, що об’єднує цю продукцію. Саме з неї почалася історія, що закінчується присудженням п’яти найпрестижніших премій світу. Про яку речовину іде мова? Які властивості вона має? Наведіть формулу цієї речовини, назвіть її за міжнародною номенклатурою. Який вчений увіковічив цю речовину?
Зупинка №5 «Антоніми хімічних термінів»{10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}№Назва речовини. Слово - антонім1. Оцтова кислота - кисла Глюкоза - солодка2. Розчинність у воді: спирт- розчинний Жири – не розчинні у воді3. Реакція розкладу. Реакція сполучення4. Катіон. Аніон5. Електроліт. Неелектроліт6. Дегідратація – відщеплення молекул води. Гідратація – прищеплення молекул води7. Глюкоза - моносахарид. Крохмаль - порлісахарид
Номер слайду 10
Зупинка №6 «Салон косметолога» Задача . З віком уміст вологи в епідермісі зменшується. Одній панянці порадили використовувати засіб для відновлення та пом’якшення шкіри . Вона звернулася до косметолога з проханням підібрати засіб з більшим вмістом Оксигену. Косметолог запропонував гліцериновий (С3 Н8 О3) та етаноловий (С2 Н5 ОН) засоби. Який із запропонованих засобів буде ефективніший?
Номер слайду 11
Домашнє завдання: Повторити § 13-21. Розв'язати кросворд на с.111.
Номер слайду 12
Поділіться враженнями від уроку - мені було цікаво / не цікаво , тому що…- отримані знання я використаю / не викристаю у житті…- урок мені сподобався / не спобався…- я навчився (лась) …- тепер я знаю , що…