Презентація "Узагальнюємо знання про арифметичні дії із числами"

Про матеріал
Урок № 2. Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами Мета: узагальнити й систематизувати навчальний досвід учнів відносно сутності арифметичних дій додавання й віднімання, множення та ділення, законів та властивостей арифметичних дій. Актуалізувати поняття про арифметичні дії закони і властивості арифметичних дій та їх застосування для полегшення обчислень, наголосити на теоретичній основі усних прийомів обчислення. Актуалізувати уміння застосовувати прийоми усного додавання, віднімання, множення та ділення, в тому числі й для раціоналізації обчислень. Актуалізувати способи перевірки правильності виконання арифметичних дій. Актуалізувати математичні структури складених задач на знаходження суми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

13.10.2023 СьогодніУрок№2 Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами. Математика. Розділ 1. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 3 класі

Номер слайду 2

13.10.2023 СьогодніЕмоційне налаштування Всіх до класу він скликаєГолосистий наш дзвінок,І ми радо поспішаєм. На цікавий наш… урок.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

13.10.2023 СьогодніЕмоційне налаштування Ми завзяті подорожні,Розум в нас непереможний. Дружно працюємо і не жартуємо: За скарбами ми помандруємо. 

Номер слайду 5

13.10.2023 Повідомлення теми уроку та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Сьогодні під час нашої подорожі ми повторимо та узагальнимо знання сутності арифметичних дій додавання й віднімання, множення та ділення, законів та властивостей арифметичних дій. Ці знання нам в житті допомагають швидко виконувати обчислення, а значить швидко обдумувати та приймати рішення. Бажаю успіхів і відваги у душі!

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Математична каліграфія

Номер слайду 8

Номер слайду 9

13.10.2023 СьогодніНапишіть каліграфічно число-відповідь:1400 : 20 Відповідь: 70 Усний рахунок

Номер слайду 10

13.10.2023 СьогодніКаліграфічна хвилинка

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

ай!Острів компонентів

Номер слайду 14

Долина ДОДАВАННЯІ ДоданокІІ Доданок. Сума- Хто в якому будиночку живе?

Номер слайду 15

Пустеля ВІДНІМАННЯВід’ємникІ ДоданокІІ Доданок. Різниця. Зменшуване. Сума - Які компоненти живуть у цій пустелі?

Номер слайду 16

Пагорб МноженняІ МножникІІ Множник. Добуток. Частка. Ділене. Дільник - Хто живе на цьому пагорбі?

Номер слайду 17

Ущелина ДІЛЕННЯ- Хто в якому будиночку живе?Частка. Ділене. Дільник

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Острів Обчислень

Номер слайду 21

13.10.2023 СьогодніЗавдання 1. Розв’жіть приклад двома способами. Які закони або властивості застосовано для обчислень? РОЗПОДІЛЬНИЙ ЗАКОНСПОЛУЧНИЙ ЗАКОНПЕРЕСТАВНИЙ ЗАКОНа  b = b  a а + b = b + a а +(b+с) = (а+b)+ a а • (b • с) = (а • b) • с

Номер слайду 22

13.10.2023 СьогодніЗавдання 2. Розв’яжіть приклад трьома способами. Які закони або властивості застосовано для обчислень? РОЗПОДІЛЬНИЙ ЗАКОНСПОЛУЧНИЙ ЗАКОНПЕРЕСТАВНИЙ ЗАКОНа  b = b  a а + b = b + a а +(b+с) = (а+b)+ a а • (b • с) = (а • b) • с

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

ай!Острів випробувань

Номер слайду 26

13.10.2023 Сьогодні3 Розв’яжіть приклад зручними способами. Які закони або властивості застосовано для обчислень?

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

ай!Острів міркувань

Номер слайду 30

13.10.2023 СьогодніЗавдання 5. Знайди значення виразів, застосувавши правило множення (або правило ділення) суми на число — розподільний закон. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МНОЖЕННЯ СУМИ НА ЧИСЛО(а + b) ∙ c = a ∙ c + b ∙ c{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ДІЛЕННЯ СУМИ НА ЧИСЛО(а + b) : c = a : c + b : c

Номер слайду 31

13.10.2023{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МНОЖЕННЯ СУМИ НА ЧИСЛО(а + b) ∙ c = a ∙ c + b ∙ c

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

ай!Острів Задач

Номер слайду 35

Номер слайду 36

13.10.2023 Сьогодні Прочитай текст. Придумайте питання задачі на додавання. Розв’яжіть її. До магазину привезли 7 ящиків яблук, по 12 кг у кожному ящику, і 6 ящиків груш, по 15 кг у кожному ящику. 6 (с.7)Скільки всього кілограмів фруктів привезли до магазину?1) 12 · 7 =84 (кг)- маса яблук - маса груш2) 15 · 6 =90 (кг)12 · 7 +1 5 · 6 =3) 8 4+ 9 0=174 (кг)174 (кг)174 кг фруктів привезли до магазину.

Номер слайду 37

Зберіть із цих букв слово і дізнайтесь, який є найдорожчий скарб у житті.

Номер слайду 38

13.10.2023

Номер слайду 39

Молодці!

Номер слайду 40

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего. На уроці було дуже важко.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку