Презентація "Узагальнюючий огляд Середньовічної літератури. РЗМ. Творча робота учнів «Як жити в багатокультурній Європі»

Про матеріал

Презентація в яскравій формі ілюструє хід уроку-тріади, систематизує знання учнів про мистецтво, літературу та культуру епохи Середньовіччя. Дозволяє використати рольові ігри, музичний супровід, Учні паралейно використовують в роботі Інтернет-сайт "Музей Середньовіччя"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок - тріада з світової літератури та культури у 8 класі Скородистицької ЗОШ І-ІІ ступенів – життєтворчості Вчитель: Світлана Олексіївна Сєдих. Узагальнюючий огляд Середньовічної літератури. РЗМ. Творча робота учнів «Як жити в багатокультурній Європі» Урок - тріада з світової літератури та культури у 8 класі Скородистицької ЗОШ І-ІІ ст. – життєтворчості Вчитель: С. О. Сєдих

Номер слайду 2

Мета тріади: формування уміння вчитися, інформаційно – комунікаційної компетентності учнів через дослідницьку діяльність з вивчення та порівняння авторів та жанрів епохи Середньовіччя; поглибити навички аналізу ліричного твору, перевірка засвоєння літературознавчих понять сирвента, канцона, епос, рубаї,бейт; удосконалювати навички аналізу поетичного тексту та створення власного вислову на задану тему; на прикладі особливостей епохи Середньовіччя виховувати любов до батьківщини, відданість життєвим принципам, культуру особистих почуттів; сприяти самоствердженню учнів, виробленню в них моральних якостей, громадянської позиції.

Номер слайду 3

БЛІЦ - ОПИТУВАННЯНазвіть хронологічні межі доби Середньовіччя. Які періоди має доба Середньовіччя?Чому Середні віки мають таку назву?Назвіть жанри церковної літератури, поширеної у Середньовіччі. Як виник героїчний епос?Коли та як виникає куртуазна література? Якими є особливості середньовічної культури Близького Сходу? Кого ви знаєте з представників Середньовіччя Далекого Сходу?

Номер слайду 4

Середньовічний вчитель - магістр

Номер слайду 5

Освіта в епоху Середньовіччя“7 вільних мистецтв ”НИЖЧІВИЩІ

Номер слайду 6

ГРАМАТИКАЛітературний “парад жанрів”В поданих уривках з творів визначити жанр, автора, про які почуття йде мова і до якого століття належить той чи інший уривок).

Номер слайду 7

РИТОРИКАПарад літературних героїв та авторів Середньовіччя. Складіть самохарактеристику літературного героя чи автора, даючи відповідь на запитання “Хто Я?”

Номер слайду 8

ДІАЛЕКТИКАПРОБЛЕМНЕ ЗАПИТАННЯТрадиційно склалося уявлення про Середньовіччя як одну із найжорстокіших епох людства. Це доба хрестових походів, моровиць, вогнищ інквізиції, що спалила Ж. Д‘Арк, Дж. Бруно, Я. Гуса. Та чи все було погано?Зайдіть на сайт “ Музей Средневековья”, знайдіть щось позитивне про цю епоху і представте цей музейний експонат

Номер слайду 9

АРИФМЕТИКАПригадайте та запишіть послідовно цифри, пов’язані з текстом “Божественної комедії”Данте Аліг’єрі. Знайдіть суму чисел.

Номер слайду 10

Зі скількох частин складається комедія? Скільки пісень в кожній частині ? Скільки всього пісень у комедії?Скільки звірів напало на Данте в сумрачному лісі? Скільки кругів у Пеклі? Скільки уступів – смертних гріхів на горі Чистилище? Скільки небесних сфер в Раю? Скільки років було поету, коли він заблудися в сумрачному лісі гріхів? Скільки голів було в Люцифера? 202

Номер слайду 11

ГЕОМЕТРІЯВолодіння цією наукою видавалось таємним знанням в епоху Середньовіччя. Знавці цієї науки ставали будівельниками храмів, об`єднувались в ложі “вільних каменярів” або масонів. Увійти в цю ложу було почесно і принцам, і королям . Перегляньте зображення храмів та замків. Визначте спільні особливості цих споруд, запишіть їх у вигляді асоціативного куща

Номер слайду 12

Собор в Реймсі. Франція. 1211-1230 рр.

Номер слайду 13

Собор в Кельні. Німеччина. 1248-1322 рр.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

АСТРОНОМІЯНаука про небесні світила, календар тощо. Такими світилами в середньвічній літературі були її жанри . Дайте визначення основних жанрів середньовічної літератури. Назвіть авторів, що віддавали їм перевагу

Номер слайду 16

Канцона. РубаїБейт. Сирвента. Альба. Героїчний епос. Терцина

Номер слайду 17

МУЗИКАПрослухайте мелодію, визначте, до якої сфери людського життя відносилась ця музика

Номер слайду 18

Ви знаєте, що Данте Аліг’єрі називають поетом Передвідродження ( або Проренесансу), і значною мірою це повязано не лише з тим, що він писав італійськоїю мовою, а не традиційною латиною, а й особливим місцем теми кохання, людських почуттів в його творчості.“Божественна комедія” завершується словами:“Любов, що водить сонце й зорні стелі”Поясніть, як ви їх розумієте“STELLE” - ЗІРКА

Номер слайду 19

Жанна д’Арк

Номер слайду 20

Елеонора Аквітанська

Номер слайду 21

Трістан та Ізольда

Номер слайду 22

Паоло та Франческа

Номер слайду 23

Беатріче. Поет

Номер слайду 24

Культурні регіони СередньовіччяЄвропейський. Далекосхідний(Китай) Близькосхідний(Персько-таджицький)

Номер слайду 25

«Як жити в багатокультурній Європі». Європа як частина світу, її історія. Демографія, релігія. Політика. Економіка та етимологія. Основні міжнародні об'єднання в Європі та її країни. Культура країн Європи. Видатні діячі культури та мистецтва.

Номер слайду 26

Написання есе “ Чи хотів би я жити в багатокультурній Європі ?” Домашнє завдання . А. -Підготувати повідомлення про Епоху Відродження (Ренесансу), або одного з гуманістів епохи Відродження (Л.да Вінчі, Мікеланджело, Рафаеля, Боттічеллі), наукові та географічні відкриття того часу. Б. Створити історичний твір - мініатюру “В хрестовому поході” або “В середньовічному університеті”

pptx
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
1124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку