Презентація "Вчимо вірші з радістю"

Про матеріал
Розширення і уточнення знань педагогів, щодо методики вивчення віршів Підвищення професійної майстерності педагогів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер - клас “Вчимо вірші з радістю” Добра пам’ять – наче сад, Що господаря годує, А господар – розум наш, Що в саду тім порядкує. Ніна Андрусич

Номер слайду 2

Мета Розширення і уточнення знань педагогів, щодо методики вивчення віршів Підвищення професійної майстерності педагогів

Номер слайду 3

Завдання Формування навичок правильної вимови, запам'ятовування Збагачення словника Розвиток пам'яті, мислення Виховання культури мовлення

Номер слайду 4

Вислів педагога Педагог…має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос і навіть, якщо можливо, нюх і смак брали участь в акті запам'ятовування…За такою дружньою сприймання всіх органів в акті засвоєння ви переможете навіть ледачу пам’ять К. Ушинський

Номер слайду 5

Методи вивчення вірша Словесна бесіда за змістом вірша Переказування вірша своїми словами Поступове збільшення обсягу розучуваного матеріалу Вивчення вірша з опорою на образи

Номер слайду 6

Поступове збільшення обсягу розучуваного матеріалу Читання вірша дорослим один раз Читання першого рядка вірша декілька разів (2-3) дорослим (із різним темпом та різною силою голосу), дитина повторює Аналогічне вивчення другого рядка вірша Після невеличкої паузи декілька раз з дитиною повторити два рядки Таким чином збільшенням обсягу розучуваного матеріалу вивчається весь вірш

Номер слайду 7

Вивчення вірша з опорою на образи (за методикою Л.Валуєвої) Поділити вірш на блоки (по 2-4 рядки) Намалювати образні картинки до кожного блоку Прочитати вірш два рази із демонструванням картинок Заключний етап – читання вірша без опори на картинки Розповідь вірша дітьми (з опорою на картинки і без картинок)

Номер слайду 8

Скоромовка із асоціативними картинками

Номер слайду 9

Скоромовка У літак час сісти лису, З міста полетів до лісу, А лисиця й лисенята Виглядати будуть тата.

Номер слайду 10

Пам'ятка педагогам Найсприятливий вік для вивчення вірша – 4-5 років Зміст вірша повинен відповідати віку дітей Читати вірш виразно, емоційно Краще, щоб дорослий вірш знав напам'ять Якщо вірш “розіграти”, то запам'ятовування буде ще легшим і радіснішим

Номер слайду 11

Бажаю успіхів!

ppt
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
2163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку