Майстер - клас “Вчимо вірші з радістю” Добра пам’ять – наче сад, Що господаря годує, А господар – розум наш, Що в саду тім порядкує. Ніна Андрусич
Номер слайду 2
Мета Розширення і уточнення знань педагогів, щодо методики вивчення віршів Підвищення професійної майстерності педагогів
Номер слайду 3
Завдання Формування навичок правильної вимови, запам'ятовування Збагачення словника Розвиток пам'яті, мислення Виховання культури мовлення
Номер слайду 4
Вислів педагога Педагог…має подбати про те, щоб якомога більше органів чуття – око, вухо, голос і навіть, якщо можливо, нюх і смак брали участь в акті запам'ятовування…За такою дружньою сприймання всіх органів в акті засвоєння ви переможете навіть ледачу пам’ять К. Ушинський
Номер слайду 5
Методи вивчення вірша Словесна бесіда за змістом вірша Переказування вірша своїми словами Поступове збільшення обсягу розучуваного матеріалу Вивчення вірша з опорою на образи
Номер слайду 6
Поступове збільшення обсягу розучуваного матеріалу Читання вірша дорослим один раз Читання першого рядка вірша декілька разів (2-3) дорослим (із різним темпом та різною силою голосу), дитина повторює Аналогічне вивчення другого рядка вірша Після невеличкої паузи декілька раз з дитиною повторити два рядки Таким чином збільшенням обсягу розучуваного матеріалу вивчається весь вірш
Номер слайду 7
Вивчення вірша з опорою на образи (за методикою Л.Валуєвої) Поділити вірш на блоки (по 2-4 рядки) Намалювати образні картинки до кожного блоку Прочитати вірш два рази із демонструванням картинок Заключний етап – читання вірша без опори на картинки Розповідь вірша дітьми (з опорою на картинки і без картинок)
Номер слайду 8
Скоромовка із асоціативними картинками
Номер слайду 9
Скоромовка У літак час сісти лису, З міста полетів до лісу, А лисиця й лисенята Виглядати будуть тата.
Номер слайду 10
Пам'ятка педагогам Найсприятливий вік для вивчення вірша – 4-5 років Зміст вірша повинен відповідати віку дітей Читати вірш виразно, емоційно Краще, щоб дорослий вірш знав напам'ять Якщо вірш “розіграти”, то запам'ятовування буде ще легшим і радіснішим