Організаційний момент Встаньте, дітки, всі рівненько, Посміхніться всі гарненько. Посміхніться всі до мене, Посміхніться і до себе, Посміхніться до гостей. Привітайтесь: Добрий день! Продзвенів уже дзвінок, Всіх покликав на урок, тож і ми часу не гаймо працювати починаймо!
Номер слайду 3
Позитивне налаштування
Номер слайду 4
Позитивне налаштування
Номер слайду 5
Гра «Утвори імена» — Від поданих слів — імен дорослих — утворіть дитячі імена. Іван — Марина — Олена — Андрій — — З якої букви потрібно писати імена людей? Іванко Маринка Оленка Андрійко
Мета уроку формувати в учнів уміння розрізняти тварину та її кличку, писати клички тварин з великої букви; перевірити вміння учнів складати усний та письмовий діалог; розвивати зв’язне мовлення учнів; розширювати світогляд; виховувати любов до тварин.
Номер слайду 11
Епіграф до уроку
Номер слайду 12
Робота з ілюстраціями Спробуємо допомогти нашому попугаю.
Номер слайду 13
Проведи дослідження Зачитайте назви тварин. З якої букви написані назви тварин? Зачитайте клички тварин. З якої букви написані клички тварин? Який висновок зробимо? Правило-висновок: Клички тварин пишемо з великої букви, а їх назви з маленької.
Номер слайду 14
Словничок Кличка - це ім'я, яке дають тварині її господарі. Клички тварини отримують за певними ознаками. Наприклад: за кольором, розміром, характером, забарвленням. Як назвати одним словом тварин, що мешкають у родині Петрика? ( свійські) Свійські тварини приносять людям користь і обов’язково потребують нашого піклування. Адже тварини вдячні лише тому, хто дбає, піклується про неї. І ніколи не стане другом тому, хто хоч раз її образив чи завдав шкоди, образив.
Номер слайду 15
Робота з підручником
Номер слайду 16
Каліграфічна хвилинка
Номер слайду 17
Робота з підручником
Номер слайду 18
Фізкультхвилинка
Номер слайду 19
Робота в групах Кожна група учнів повинна вирішити до якої групи належить слово, яке їм запропоноване (лежить перед учнями на парті). Хтось один з пари підходить до дошки і кріпить на дошці своє слово в потрібний стовпчик. (Назва тварин чи клички тварин). Слова (коза, корова, теля, вівця, свиня, кабан, кіт, кінь, Букет, Берізка, Голубка, Зірка, Дік, Гнідий, Мурчик, Лапко).
Номер слайду 20
Групова робота з ілюстрацією На парті у вас малюнки з різними тваринами. Ваше завдання обрати 2 тваринки. Дібрати кличку цій тваринці і скласти речення.
Номер слайду 21
Інтерактивна вправа
Номер слайду 22
Підсумок уроку
Номер слайду 23
Рефлексія Я все зрозумів/ла з уроку Я нічого не зрозумів/ла Урок був нормальний На уроці було не цікаво Урок мені дуже сподобався У мене залишились запитання