Вже настав уроку час,Тож запрошую я вас. Всіх до плідного навчання —Докладіть лише старання. Якщо добре працювати,Вийдуть гарні результати. Тож не гаємо ми час,Бо знання чекають нас!
Номер слайду 3
Вправа “Мій настрій”Чи гарний у вас сьогодні настрій? Якщо так, то покажіть вподобайку, а якщо ні — то невподобайку. Розкажіть, хто чи що вплинуло сьогодні на ваш настрій. А чи вдавалося вам створити гарний настрій комусь іншому? Як саме?
Номер слайду 4
Щоденні новини. Який сьогодні день тижня?Який місяць? Яке число?Яка зараз пора року? Які її ознаки ви знаєте?Яка сьогодні погода?Чи схожа вона на вчорашню?Яке небо? Чи є опади? Які саме?Чи світить сонечко?Чим сьогоднішній день відрізняється від вчорашнього? Чи можна сказати, що він особливий?
Номер слайду 5
Вправа “Так чи ні?”Прочитайте твердження. Чи з усіма ви погоджуєтеся? Виразіть свою позицію словами жестами: вподобайками та невподобайками.Іншим подобається, коли ви голосно плямкаєте за столом. Щоб дістати щось, що лежить на іншому краю стола, можна його перелізти. Якщо їжа вам не подобається, треба голосно про це закричати. Варто запхати в рота якнайбільше їжі, щоб усе спробувати. Не варто говорити з повним ротом. Можна почекати, поки чай трохи охолоне, щоб голосно не сьорбати. При всіх за столом сидіти в телефоні не треба: це може означати, що вам нецікаво. Коли ми їмо, не варто класти лікті на стіл. Перш ніж почати їсти, потрібно почекати, поки всі сядуть за стіл. За столом треба користуватися столовим посудом. Після того, як поїли, треба подякувати.
Номер слайду 6
Вправа “Інтерв’ю”Візьміть у руки іграшковий або уявний мікрофон та дайте відповіді на запитання. Чи подобаються вам сімейні обіди? Хто присутній за столом?Хто готує їжу? Чи допомагаєте ви дорослим? Чим саме?Як називається місце, де готують їжу?
Номер слайду 7
Бесіда за сюжетною картиною “На кухні”Знайдіть на картині:10 предметів із категорії “посуд”. Усі фрукти й овочі. Усі прилади, які вмикають у розетку. Прилад, який не пов’язаний із приготуванням їжі. Нагрівальні прилади і ті, які охолоджують. Яких на картині більше?Речі, що можуть бути небезпечними. Предмети, яких на картині зображено по два.
Номер слайду 8
Уявіть, що ви принесли сумку з крамниці. Куди б ви поклали покупки: макарони, хліб, серветки, молоко, яблука, картоплю?Чим ви скористаєтеся, щоб розігріти кашу?Що з того, що є на кухні, можна використати для кулінарних експериментів? А для малювання?Кого ви бачите на картині? Що вони роблять?Яка з цих справ вам подобається найбільше?Як ви гадаєте, які страви готуються?Яку страву ви вмієте готувати? А яку вам хотілося б навчитися робити?Як ви гадаєте, що є найважливішим на кухні?
Номер слайду 9
Загадки. Гострі зуби вона має,Їсти нам допомагає,Що бере в тарілці — все. Нам до рота донесе. Сама не їм, а всіх годую,Борщиком вас почастую. Лиш тримати треба вміти,Щоби страви не розлити. Якщо його у руки брати,То обережно слід тримати. Як попросиш ти — “відріж”, —Допоможе в цьому… Як ми називаємо ці предмети?Як ви гадаєте, чому вони так називаються?Які ще предмети потрібні для того, щоб накрити стіл для прийому їжі?Як називається цей процес?Що ще, окрім посуду, потрібне для сервірування столу?Столові прибори. Сервірування Скатертина, серветки.
Номер слайду 10
Складаємо серветки. Розгляньте схему-інструкцію та спробуйте за нею скласти серветку. Це зовсім не складно, треба лише бути уважними.
З’ясовуємо, як сервірувати стіл. Перегляньте відео “Правила етикету за столом”https://www.youtube.com/watch?v=nsld. UFziwa. Q&ab_channel=%D0%A0%D0%9 E%D0%96%D0%95%D0%92%D0%86%D0%9 E%D0%9 A%D0%A3%D0%9 B%D0%AF%D0%A0%D0%98official
Номер слайду 13
Про що ви дізналися?Як ви гадаєте, чому важливо вміти сервірувати стіл?Розгорніть підручник на сторінці 79. Розгляньте схему у завданні 3 Що знаходиться праворуч від тарілки? А що — ліворуч?Чому варто сервірувати стіл саме так?Як ви гадаєте, чи однаково потрібно накривати стіл для тих, хто їсть лівою і правою рукою?
Номер слайду 14
Сервіруємо стіл. Розгорніть зошит на сторінці 39. Знайдіть вправу 8. Обведіть предмети, які ви використовуєте для сервірування столу ввечері
Номер слайду 15
Красиві страви — смачніші!Чи помічали ви, що гарно оформлена страва смакує більше? Тому кухарі не тільки працюють над рецептами поживних, смачних і корисних страв, а й придумують, як їх можна гарно оформити. Пригадайте, які прості способи оформлення страв використовують у ваших родинах. Яке приладдя потрібне для оформлення страв?Чим відрізняється оформлення святкового столу від звичайних сніданків, обідів та вечерь?Чи тільки на свята варто гарно оформлювати страви?Роздивіться, з чого зроблені ці канапки. Які продукти для цього потрібні? Якщо подобаються канапки, візьміть собі на замітку. Буде чим здивувати рідних.
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Розгорніть підручник на сторінці 79. Знайдіть вправу 4. Розгляньте світлини. Спробуйте по-різному прикрасити власні канапки. Практична робота
Номер слайду 18
Вправа “Показуємо рухами”Якщо урок був цікавим, встаньте, підніміть руки догори і помахайте ними. Якщо урок був звичайним, встаньте, поставте руки на пояс. Якщо урок був нудним, встаньте та опустіть руки.
Номер слайду 19
Використані матеріали. Дистанційні уроки за підручником “Я досліджую світ” для 1 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) https://svitdovkola.org/1/lessons Я досліджую світ: підруч. інтегр. курсу для 1 класу /О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко – К.: Світич, 2018 Я досліджую світ: зошит для 1 класу /Лабащук О., Решетуха Т. – Тернопіль: Підручники і посібники, 20224. Використано публікацію “На кухні” журнал “Джміль” (№2, 2017)