Прочитайте уривок тексту. Як називається цей опис?Лось звівся, тепер його постать чітко вималювалася в удосвітніх сутінках. Це був великий звір з широкими грудьми, які легко здималися од дихання. Його роги нагадували осінній низькорослий кущ, із якого обнесло листя. Які художні засоби підбирає автор для портрета тварини? Як він до неї ставиться?
Поляна. Знайдіть у тексті твору опис поляни (с. 204). Чому тут любив бувати лось?Куди він завжди спрямовував погляд на поляні?Прочитайте уривок, у якому описано вітання сонця й лося. Лось сподівався побачити схід сонця, і коли під його променями забронзовіли верхівки, коли віття скупалося в його усміхові, то лось наче аж полегшав, ще більше пострункішав, і в очах появився золотавий сплеск, який надав їм виразу одвічного розуміння життя природи і її таємниць. Ще трохи постоявши, побачив біло-рожевий диск, який спливав на пустелі зимового чистого неба, — і гойднув розлогими рогами, — так, наче вітав його. Чому сонце заспокоювало лісового велетня?Визначте художні засоби в уривку. З якою метою автор їх вживає?
Хто порятував лося?Знайдіть портрет хлопчиків, прочитайте його (с. 206). Як ставиться автор до дітей? Чому ви зробили такий висновок?Чому вони були в лісі?Знайдіть опис порятунку тварини (с. 207). Чому лось не боявся хлопчиків?Яким здався хлопчикам урятований лось, коли той опинився на земній тверді (с. 207)?