Мета уроку:розвивати предметні компетентності: ознайомити учнів зі змістом роботи над проєктом, запропонувати до розгляду моделі-аналоги, проконсультувати щодо визначення власної теми, мети, завдань проєкту; виховувати бережливе ставлення до матеріалів.розвивати ключові компетентності: спілкування державною мовою: обговорювати питання, пов’язані з реалізацією проєкту, ділитися власними думками, ідеями, коментувати та оцінювати власну діяльність та діяльність інших;інформаційно-цифрова компетентність: безпечно використовувати соціальні мережі, етично працювати з інформацією;уміння вчитися впродовж життя: формувати власну потребу в навчанні, шукати та застосовувати потрібну інформацію для реалізації проєкту;соціальна та громадянська компетентність: уміння працювати самостійно та в команді з іншими на результат, повагу один до одного, здатність допомогти товаришеві.
Творчий проєкт складається з чотирьох важливих етапів. Перший - організаційно-підготовчий. Ми шукаємо необхідно інформацію та думаємо, що і як ми будемо робити. Третій – технологічний. Ми виготовляємо виріб. Другий – конструкторський. Ми проектуємо, малюємо та креслимо майбутні вироби. Четвертий – заключний. Ми робимо висновки.
Давайте визначимо мету нашого творчого проєкту Що ти можеш корисного подарувати бабусі?Твоя менша сестра користується телефоном, але часто його шукає вся сім’я. Як їй допомогти тримати його в певному місці? Що можна зробити, щоб матусі було зручно водночас готувати страву і дивитися майстер-клас з її приготування?І. Організаційно-підготовчий етап проєкту.
Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих,досліди необхідність в твоєму виробі та дай відповіді на запитання.1. Хто користується підставками для телефону, чи потрібні вони?2. З якого матеріалу можна виготовити підставку для гаджета?3. Яким повинен бути мій майбутній виріб? (сформулюй декілька вимог до майбутнього виробу)«Міні-маркетингові дослідження»
Призначення, види та конструктивні особливості підставок. Підставка з картону, найпростіший варіант Найпростіший варіант, це підставка з картону. Досить вирізати з коробки трикутник, використовуючи днище, прорізати невеликі пази і все, можна встановлювати планшет. Не доведеться тримати його в руках, якщо ви запланували демонстрацію яких-небудь слайдів.
Використовуємо упаковку виробника Не менш поширений спосіб виготовлення підставки, це тримач з коробочки, в якій був планшет. Швидше всього, що виробники гаджетів подбали про комфорт своїх покупців. Тому, хто відгадав, той зрозумів, як зробити з простої картонної коробочки підставку. У днище прорізається паз хрест-навхрест, потім вставити планшет.
Підставки з фанери18.01.2024 Невелика дерев'яна дощечка або листок фанери знадобиться вам для того, щоб змайструвати підставку для телефону: практичну, просту, дуже зручну, міцну. Для роботи з деревом слід володіти мистецтвом випилювання лобзиком. Тим не менш, такі підставки дуже міцні і не раз зможуть порадувати вас своєю практичністю. Існує безліч ідей і форм підставок, які ви можете створити власноруч і все залежить від того, яка у вас фантазія.
Конструкційні матеріали: фанера, ДВП, їх властивості та будова. Фанера– багатошаровий матеріал, що складається зі склеєних між собою шарів лущеного шпону, іноді в поєднанні з іншими матеріалами. За кількістю шарів фанеру поділяють на тришарову, п’ятишарову та багатошарову. Кількість шарів у більшості випадків непарна. У шкільних майстернях краще використовувати тришарову фанеру.
Технологічні властивості фанери та ДВП: Ці матеріали добре обробляються за допомогою як ручного (столярні ножівки з дрібним зубом, ручний дриль та лобзик), так і механізованого інструменту (дискова пилка, свердлильний верстат та електролобзик). Фанера та ДВП також гарно піддається остаточній обробці за допомогою шліфувального паперу, закріпленого на брусках різної форми або на горизонтальній рівній поверхні.
Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька моделей-аналогів майбутнього виробу. Саме вони і стануть твоїм «Банком даних». Формуємо банк даних. Зразки, які будуть у твоєму банку даних називаються моделями-аналогами. Вони подібні за призначенням до твого майбутнього виробу. Зроби аналіз моделей –аналогів і обери базову модель, яку використаєш для розробки власного проєкту. Базова модель - це модель-аналог із банку ідей, яка найбільше відповідає вимогам. Вона є основою для вдосконалення.
Практична робота1. Аналіз моделей аналогів. Обрати 4 моделі аналоги і виконати їх аналіз. 2. Заповнити таблицю в зошиті. 1. Відповідає призначенню ++++2. Зручний у використанні +++_3. Простота конструкції +__+4. Естетичний вигляд +_++5. Практичність у використанні ++__6. Власні вподобання +_++Зроби висновок: На мою думку накращим є варіант № ___ тому, що ______________ . Я думаю, що зможу виготовити виріб за 4-6 уроків.1234