18 червня о 18:00Вебінар: Ігрові методики та вправи в роботі вчителя початкових класів

Презентація " Віднімання круглих трицефрових чисел"

Про матеріал

Тема: Віднімання круглих трицефрових чисел виду 600 - 270.

Ознайомити з відніманням круглих трицефрових чисел виду 600-270. Аналізувати і розв'язувати задачі, що передбачають суми 3 і 2 доданків. Закріплення вміння обчислення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ПЕРЕВІР СЕБЕ Задача 651 650 М 640м ? ЗНИЗИВСЯ НА 260М ПІДНЯВСЯ НА 270М

Номер слайду 3

Розв’язок: Було- 640м Знизився- на 260м Піднявся- на 270м Стало-? 640-260+270=650(м) Відповідь: вертоліт опинився на висоті 650 м

Номер слайду 4

Завдання №652 На скільки 90 менше 240; На скільки 620 більше 380; На скільки 70 менше 700; на 150 на 240 на 630

Номер слайду 5

Усний рахунок 120-50= 70+340= 90-40= 350-150= 125+125= 280-80= 70 410 50 200 500 200

Номер слайду 6

ТЕМА Віднімання круглих трицифрових чисел виду 600-270. Задачі, що передбачають суми трьох і двох доданків. Периметр трикутника

Номер слайду 7

ЗАВДАННЯ Ознайомити з відніманням круглих трицифрових чисел виду 600-270. Аналізувати і розв’язувати задачі, що передбачають суми трьох і двох доданків. Закріплювати вміння обчислювати периметр

Номер слайду 8

ЗНАТИ: Способи виконання обчислень. За яким ознаками трикутник відрізняється від інших фігур

Номер слайду 9

ВМІТИ: Застосовувати вивчені способи обчислень. Знаходити периметр трикутника. Виконувати вказані обчислення. Розв’язувати складені задачі.

Номер слайду 10

№653 400-200-10= 800-500-50= 900-400-30= 500-400-40= (600+300)-40= 700-(90-50)= 190 250 470 60 608 660

Номер слайду 11

600 – 270 = 200 70 600 – 200 =400 400 – 70 = 330

Номер слайду 12

500- 360= 500-300=200 200-60=140 140

Номер слайду 13

№655 800-320= 800-300=? 500-20=? 480

Номер слайду 14

Розв’язок№ 656 1)680-200=480(км) від Львова до Києва 2)430-200=230(км) від Полтави до Києва. Відповідь: 480км від Львова до Києва, 230км від Полтави до Києва.

Номер слайду 15

ПРИГАДАЙ! Щоб знайти периметр трикутника треба всі сторони додати. Р = а + в + с

Номер слайду 16

№ 659 ПЕРИМЕТР 1 - 2 - 3 - 8 СМ 8 СМ 10 СМ

Номер слайду 17

№658 370 520 550 380

Номер слайду 18

ЗАДАЧА 657 3л 3л 3л 3л 3л 3л Розлили у по 2л Скільки було?

Номер слайду 19

Розв’язок: 1)62:3=9(б.) дволітрові банки. Відповідь:9 дволітрових банок.

Номер слайду 20

Гра «Естафета» 1 команда.Задача. Туристи проїхали поїздом 320 км, автобусом - на 250 км мен­ше, ніж поїздом. На катері пропливли 400 км. На скільки кіло­метрів більше пропливли на катері, ніж проїхали автобусом? 2 команда  Постав, де треба, дужки: 56-730-22=0 28+90-18:9=36 3 команда  Розв’яжи задачу. Периметр трикутника 37 см. Дві сторони рівні по 15 см. Яка довжина третьої сторони?

Номер слайду 21

Перевірка Задача 1). 320-250=70 (км)- проїхали автобусом. 2). 400-70=330 (км) Відповідь: на 330 км більше пропливли на катері, ніж проїхали автобусом.   56-7*(30-22)=0 28+(90-18):9=36 Задача 15+15=30 (см)- довжина двох сторін. 37 – 30 =7(см) Відповідь: довжина третьої сторони 7 см

Номер слайду 22

Підсумок уроку 500 – 80= 700 – 300= 300 + 180= 170 +300= 200-90= 600-180= 200 420 400 420 110 470 480

Номер слайду 23

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ № 661 № 662

ppt
Додано
31 липня 2018
Переглядів
883
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку