Презентація призначена сформувати уявлення учнів про зміст дії віднімання раціо¬нальних чисел; а також виробити вміння застосовувати це правило для розв'язування вправ, що передбачають виконання віднімання раціональних чисел
Віднімання раціональних чисел. Підготувала вчитель вищої категоріїНіколаєва Наталія Антонівна
Номер слайду 2
Розв'яжіть рівняння : А)9,6 + х = 10,3 Б) 2,4 + у = 9,5 В)х-8 = -5 Д) 10 – у = 7,4
Номер слайду 3
Доберіть корінь рівняння : А) х+ 8 = 3 Б) у+4 = 3 В) р + 7 = 4
Номер слайду 4
Віднімання раціональних чисел. Зверніть увагу: Під час віднімання раціональних чисел зменшуване може бути меншим, ніж від'ємник
Номер слайду 5
Запам'ятайте !Щоб від одного числа відняти інше, можна до зменшуваного додати число , протилежне до від'ємника :а - b = a + (-b)
Номер слайду 6
Зверніть увагу: У результаті віднімання раціональних чисел зменшуване:зменшується, якщо від'ємник додатний; збільшується, якщо від'ємник є від'ємним; не змінюється, якщо від'ємник дорівнює 0
Замініть віднімання додаванням (до зменшуваного протилежноговід'ємнику числа).а - 3, b - (-3); с - 5; d - (-5); b - (-3); 8 - (-16): -6 - (-3); -b - (-10); -6 - 3; -8- 10.
Номер слайду 10
Яке з поданих чисел дорівнює різниці р - k (див. рис): 1) -8; 2) 8; 3) -2; 4) 2.
Номер слайду 11
Яке число більше і на скільки?Перше число0-8,74 13,030 Друге число-1013-8 23 705,9
Номер слайду 12
Накресліть координатну пряму. Позначте на ній число 3. Покажіть на координатній прямій , як змінити дане число на : 1) -2 2) -3 3) -10 Яке число отримали ?
Номер слайду 13
Накресліть координатну пряму. Позначте на ній число 3. Покажіть на координатній прямій , як змінити дане число на : 1) -2 2) -3 3) -10 Яке число отримали ?
Номер слайду 14
Дякую за урок. Бажаю натхнення,бажаю удачі. Хай будуть під силуусі вам задачі:життєві, логічні, і, звичайно, математичні.