Презентація "ВІдповідальне життя"

Про матеріал
Презентація на тему уроку з християнської етики. Допомагає вчителю при поясненні даного матеріалу. Вміщує повчальні оповідання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відповідальне ставлення до життя. Людина у світ приходить для добра!

Номер слайду 2

Мета: розкрити зміст поняття життя, як Божого дару; формувати в характері учнів відповідальне ставлення до свого життя і життя ближніх; розвивати вміння знаходити та аналізувати тексти Святого Письма; виховувати почуття відповідальності за свої дії та вчинки.

Номер слайду 3

Епіграф: «Кожне життя – це картина. Батьки дають полотно, доля – рамку, суспільство – фарби, ну а малювати доводиться самим». (Т. Міллер )

Номер слайду 4

Ангеле-Хоронителю, Мій небесний покровителю! Щиро я тобі молюся, Доброти й терпінню вчуся, Уклоняюся низенько,- Просвіти моє серденько.

Номер слайду 5

Словничок «відповідальність» – особиста згода дати відповідь за той чи інший вчинок, думку тощо. «життя» – стан особи, існування окремої особистості; життя людини, її вік – від народження до смерті.

Номер слайду 6

Мозковий штурм Чи має життя мету і сенс, і в чому вони? Хто керує людським життям? Чи можна зробити життя кращим і щасливішим? Хто я? Навіщо я прийшов у цей світ?

Номер слайду 7

А ключовим віршем сьогоднішнього уроку є слова зі Святого Письма: Я прийшов, щоб ви мали життя вічне і по достаткам щоб мали. (Робота із словниками). 1.Життя – це стан особи, існування окремої особистості. 2.Життя – це єдність душі і тіла. (Це визначення правильне стосовно людей, але непридатне щодо тварин). 3.Життя – це період між народженням і смертю. 4. Життя – це нестійка, недовічна річ. Вона є сьогодні і її немає завтра. 5. Життя – це кредит, позика у Бога на короткий час. Пророк Іов про життя говорив так: Господь дав і Господь узяв…Нехай буде благословенне Господнє ім’я!

Номер слайду 8

Отже, життя – це незбагненний дар Божий. Ми не можемо побачити його, відчути або посперечатися з ним. Кожен може запитати: від кого я отримав життя? Від своїх батьків? А звідки вони отримали життя? Неминуче доведеться повернутися в Едемський сад до створення людини: І створив Господь Бог людину з пороху земного. І дихання життя вдихнув у ніздрі її, і стала людина душею живою (1 М. 2:7). Боже дихання в єдності з матеріальною речовиною породило людське життя. Всяке життя виходить від Бога. І ми повинні вчитися бути такими, прожити своє життя так, якими нас хоче бачити Бог. А він хоче бачити нас досконалими. Саме такими, яким і є наш Небесний Отець.

Номер слайду 9

«Життя прожити – не поле перейти»

Номер слайду 10

«Притча про вірного і невірного слугу» Бесіда по змісту притчі: Які слуги були у пана? Що вирішив зробити перший слуга? Як вчинив другий слуга?

Номер слайду 11

Отже, безвідповідальне ставлення до своїх обов’язків призводить до небажаних результатів і поки ми ще маємо час, варто вибрати інший шлях нашого життя. 1. Тест на засвоєння До яких людей бути подібними закликає нас Ісус Христос у притчі? Як господар винагородить вірного раба? А як поставиться господар до раба, який знає волю господаря, але не виконує її? А що чекає на раба, який не знав і не виконав волі господаря? Як закінчується ця притча?

Номер слайду 12

Тест на розуміння Як Ісус Христос називає тих, хто пильнує достатки господаря завжди? Кого символізує господар? Що значить «пильнувати господарство»? Чому не можна ухилятися від виконання своїх обов’язків? Коли повернеться господар? Коли прийде Господь?

Номер слайду 13

Цією притчею Ісус Христос навчає нас бути відповідальними. Ухиляючись від виконання своїх обов’язків, ми віддаляємося від Бога. Прирікаємо себе на недовіру й зневагу з боку друзів і знайомих. Коли людина усвідомлює свою відповідальність і чинить по-іншому — то є найтяжчий гріх. Тож будемо щодня аналізувати свої вчинки й виправляти свої помилки. Цим ми виховаємо в собі дуже цінну християнську чесноту — смирення. А смирення — то прояв любові. Любімо ж Господа й один одного. Пропоную розповідь Поля Дж. Вортона «… задля майбутнього»: «Жив багатий чоловік, який бажав творити добро. Одного разу він побачив, у яких жахливих умовах живе бідний тесля. Запросив багач теслю до себе і доручив йому збудувати гарний дім. – Я хотів би, щоб він був прекрасним. Використовуй для роботи якнайкращі матеріали, запроси до роботи найкращих майстрів, не заощаджуй ні на чому. Він також сказав, що від’їжджає в далеку подорож і сподівається, що коли повернеться дім вже буде готовий…

Номер слайду 14

Про що думав багатий чоловік, замовляючи будову? Яке доручення отримав тесля? Як тесля поставився до своєї роботи? Про що думав тесля, будуючи будинок? Як безвідповідальність теслі вплинула на його проживання в цьому домі?

Номер слайду 15

Повчальне оповідання   Бруно Ферреро РИБОЛОВНА СІТЬ Поміркуй і дай відповідь: Чи наполегливо працювала дівчинка? До чого призвела її безвідповідальність і лінь?  

Номер слайду 16

Вона несе відповідальність за те, що відбувається у світі.

Номер слайду 17

Хотілося б, щоб люди цінували найдорожче,що в них є – життя. Бо другого шансу вони не матимуть. А якщо у вас і виникла якась проблема – пам’ятайте, що хтось у цьому світі любить, чекає, хвилюється, молиться за вас, а заради цього варто жити!!!

Номер слайду 18

Домашнє завдання Напиши міні-твір в зошиті. Тема: «Що потрібно людині для того, щоб гідно провести життя?»

ppt
Додав(-ла)
Сидор Надія
Пов’язані теми
Етика, 6 клас, Розробки уроків
До підручника
Основи християнської етики 6 клас (Жуковський В.Л., Ніколін М.М., Филипчук С.В., Лахман Н.М.)
Додано
18 квітня 2021
Переглядів
9466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку