Презентація «Використання активних методів навчання на уроках англійської мови як засоби формування лінгвістичної компетенції учнів середніх класів»

Про матеріал
Отже, ефективність застосування нових інформаційних технологій на уроках англійської мови повністю відповідає наступним вимогам (використовую сервіси Learningapps.org, :  активізації пізнавальної діяльності;  індивідуалізації навчального процесу;  інтенсифікації процесу навчання; (сайт, що пропонує різноманітні дискусійні групи. http://www.channelone.com)  забезпеченню неперервного поточного контролю знань учнів і якості навчання.  різноманітності форм представлення інформації ; (сайт, на якому величезна кількість інформації, призначеної для підлітків, яку можна використовувати в класі. http://www.cyberteens.com/);  високому ступеню наочності; (містить освітню інформацію, навчальні ігри. http://www.multcolib.org/kids/hol/sol.)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Використання активних методів навчання на уроках англійської мови як засоби формування лінгвістичної компетенції учнів середніх класів»

Номер слайду 2

Ефективність застосування нових інформаційних технологій на уроках англійської мови повністю відповідає наступним вимогам :активізації пізнавальної діяльності;індивідуалізації навчального процесу;інтенсифікації процесу навчання; (сайт, що пропонує різноманітні дискусійні групи. http://www.channelone.com)забезпеченню неперервного поточного контролю знань учнів і якості навчання.різноманітності форм представлення інформації ; (сайт, на якому величезна кількість інформації, призначеної для підлітків, яку можна використовувати в класі. http://www.cyberteens.com/);високому ступеню наочності; (містить освітню інформацію, навчальні ігри. http://www.multcolib.org/kids/hol/sol.)можливості диференціації роботи учнів у залежності від рівня підготовки, пізнавальних інтересів.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning. Apps. Learning. Apps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників. Сервіс Learningapps є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типів. Конструктор Learningapps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінки сайтів або блогів викладачів і учнів.

Номер слайду 14

Використання флеш-карток на уроках англійської мови. Як часто ви користуєтесь флеш-картками для вивчення нової лексики? Можливо, ви знаєте як повторити пройдену тему використовуючи наочність?Я обожнюю використовувати картки на своїх уроках. Вони можуть бути як паперові, так і в електронному вигляді. Перші можна використовувати для ігор на запам’ятовування або відтворення матеріалу, а другі – для презентації нового матеріалу. Ось 5 прикладів того, як використовувати флеш-картки на уроках: Parrot Game – вчитель говорить слово, а діти повторюють його. Завдання вчителя щоразу змінювати емоцію (говорити весело, сумно, здивовано) або характер (скажи як принцеса, як дідусь) слова, яке вимовляється. Yes/ No – вчитель показує картку і задає запитання (Is it a table?). Завдання учнів відповісти так або ні. Mess around – вчитель розкладає малюнки зображенням донизу і мішає картки. Діти по черзі беруть одну картку і називають слово. Snap – вчитель розвішує картки на дошці і просить декількох учнів підійти до малюнків, дає їм мухобійки і називає слово. Завдання учнів наввипередки доторкнутися мухобійкою до того слова, яке називає вчитель. Цю вправу можна виконувати на місцях. Для цього вчитель просить дітей показати пальцем на зображення в підручнику. Тоді діти змагаються наввипередки із вчителем. Guess game – вчитель кладе картку у конверт і починає потихеньку витягувати зображення з конверту, так щоб учні поступово бачили сховане зображення. Завдання учнів назвати предмет або слово.

Номер слайду 15

https://kids-pages.com/flashcards.htm

Номер слайду 16

Практика показала, що при використанні на уроках інтерактивних методів навчання учні запам’ятовують матеріал майже повністю. Картки з зображеннями для дітей на англійскій мові:https://kids-pages.com/flashcards.htmhttps://esl-kids.comhttps://www.eslflashcards.com/https://www.mes-english.com/flashcards.phphttps://supersimple.com/content-type/flashcards/https://kids-flashcards.com/en/flashcards-in-english. Показники зрісту якості знань з контролю говоріння(вибірка взята на одній групі учнів 5 класу)

Номер слайду 17

Topic : Shopping. Aim: to enable learners to revise and form knowledge about different kinds of shops and raise motivation in learning English Objectives: to teach pupils to work in pairs to develop pupils ability of thinking to fix up their knowledge of lexis and grammar Learning outcomes: by the end of the lesson the pupils will be able to make uo dialogues on the topic

Номер слайду 18

«Традиції святкування Нового року»

pptx
Додано
22 січня 2020
Переглядів
1394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку