Презентація "Використання ігрових технологій на уроках фізичної культури для розвитку мотивації та самореалізації учнів в контексті компетентісного підходу"

Про матеріал
Використання ігрових технологій на уроках фізичної культури для розвитку мотивації та самореалізації учнів в контексті компетентісного підходу Гра має ввійти в практику роботи вчителя як один з найефективніших методів організації навчальної діяльності молодших школярів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель Фізичної культури. КЗО «НВК №144» ДМРБойченко Т. ОЗвітз роботи над темою самоосвіти. Використанняігрових технологій на уроках фізичної культури для розвитку мотивації та самореалізації учнів в контексті компетентністного підходу15.06.2022

Номер слайду 2

Ігрова діяльністьна уроках фізичної культуризаймає важливемісце в освітньому процесі

Номер слайду 3

Гра ФОРМУЄ

Номер слайду 4

Грамає в житті дитини таке значення,як у житті дорослої людини має діяльність, робота, служба. Гра тільки зовні здається безтурботною і легкою. Насправді ж вона вимагає, щоб гравець віддавав їй максимум своєї енергії, розуму, витримки, самостійності

Номер слайду 5

Гра — найприродніша й найцікавіша діяльність дитини, яка на уроці не є розвагою, а звичайною вправою, замаскованою в цікаву форму. Гра органічно об’єднує триєдину мету навчання: освітню, розвивальну, виховну. Ігрові моменти дають можливість зацікавити дітей і упродовж досить тривалого часу підтримувати їхній інтерес до складних питань щодо властивостей, явищ, на яких у звичайних умовах зосередити увагу дітей не завжди вдається

Номер слайду 6

Проводити ігри, створювати ігрові ситуації, важливо на кожному уроціТому гра має ввійти в практику роботи вчителя як один з найефективніших методів організації навчальної діяльності молодших школярів. Гру можна пропонувати на початку уроку. Такі ігри мають збудити думку учня, допомогти йому зосередитись і виділити основне, найважливіше, спрямовувати увагу на самостійну діяльністьІнколи гра може бути ніби фоном для побудови всього уроку. Коли ж учні стомлені їм доцільно запропонувати рухливу гру

Номер слайду 7

Ігрові форми навчаннясприяють використанню різних способів мотиваціїМотиви спілкування• учні, спільно вирішуючи конкретну проблему, беручи участь у грі, навчаются спілкуванню, а особливо, враховувати думку товаришів• при вирішенні колективних завдань можуть бути задіяні різні можливості учнів• спільні емоції під час гри сприяють зміцненню міжособистісних відносин. Моральні мотиви• у грі кожен учень має можливість проявити себе, свої знання, уміння, свій характер, вольові якості, своє ставлення до діяльності, до людей. Пізнавальні мотиви• кожна гра має свій результат, що стимулює учня/группу до перемоги, досягнення мети• у грі команди чи окремі учні рівні (немає відмінників і трієчників, є гравці){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Результат залежитьвід самого гравця рівня його підготовленості, здатностей, витримки, умінь, характеру. Ситуація успіху створюєсприятливі умови для розвитку пізнавального інтересу. Змагальністьневід'ємна частина гри - притягальна для дітей

Номер слайду 8

Мотивація – це один із найважливіших факторів поряд із здібностями, знаннями, навичками, який забезпечує успіх у діяльності. Навчальна мотивація визначається рядом специфічних для цієї діяльності факторів1.вона визначається самою освітньою системою, освітнім закладом, де здійснюється навчальна діяльність2.організацією освітнього процесу3.суб’єктними особливостями школяра (вік, інтелектуальний розвиток, здібності, самооцінка, взаємодія з іншими учнями і т.і.)4.суб’єктними особливостями педагога і, насамперед системою відносини його до учня, до справи5.специфікою навчального предмета

Номер слайду 9

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КомунікативнаІгри національні й у той же час інтернаціональні, міжнаціональні, загальнолюдські. Ігри дають можливість моделювати різні ситуації життя, шукати вихід з конфліктів, не вдаючись до агресивності, учать розмаїтості емоцій у сприйнятті всього існуючого в житті{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розважальна. Розвага - це потяг до різного, різноманітного. Розважальна функція гри пов'язана зі створенням певного комфорту, сприятливої атмосфери, щиросердечної радості як захисних механізмів, тобто стабілізації особистості, реалізації рівнів її домагань. Розвага в іграх - пошук. Гра має магію, здатну давати поживу фантазії, що виводить на розважальність{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}СамореалізаціїЦе одна з основних функцій гри. Для людини гра важлива як сфера реалізації себе як особистості. Саме в цьому плані їй важливий сам процес гри, а не її результат, конкуренція чи досягнення якої-небудь мети. Процес гри - це простір для самореалізації. Людська практика постійно вводиться в ігрову ситуацію, щоб розкрити можливі чи навіть наявні проблеми в людини й моделювати їхнє зняття

Номер слайду 11

Математична компетентність. Уміння:вести рахунок при проведенні змагань, здійснювати підрахунок та аналізувати частоту серцевих скорочень у стані спокою та під час фізичних навантажень

Номер слайду 12

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння:виражати свій культурний потенціал через рухову діяльність;удосконалювати культуру рухівІніціативність і підприємливість. Уміння:боротися, здобувати чесну перемогу та з гідністю приймати поразку.

Номер слайду 13

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Уміння:правильно використовувати термінологічний апарат, спілкуватися в різних ситуаціях під час занять фізичною культурою і спортом, за допомогою спілкування розв’язувати конфлікти, популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами. Соціальна та громадянська компетентностіУміння:організовувати гру чи інший вид командної рухової діяльності;спілкуватися в різних ситуаціях, нівелювати конфлікти;дотримуватися: правил чесної гри (Fair Play): поважати суперника, здобувати перемогу чесним шляхом за рахунок ретельної підготовки, з гідністю приймати поразку, пам’ятати, що головна перемога – це перемога над собою

Номер слайду 14

МЕТОДИ І ПРИЙОМИЩО ПІДВИЩУЮТЬ ІНТЕРЕС УЧНІВ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМИ ВПРАВАМИ Ознайомлення учнів зі спортивними, рекордами та здобутками Українських спортсменів під час бесід з класом та з окремими учнями Підвищення «емоційного фону уроку» за рахунок змагальної діяльності, музичного супроводу та вправ на релаксацію. Створення умов для самоствердження, самореалізації та самовираження шляхом позитивної мотивації( похвала, позитивна оцінка, висловлення сподівань на кращі здобутки, доручення) - що підвищує в учнів відчуття успіху, упевненості у своїх силах Індивідуальний підхід у наданні можливості учням виявити себе з найбільш сильної сторони, оцінювання будь-якого просування вперед. Використання бонусних балів з урахуванням диференційованого підходу до кожного учня

Номер слайду 15

Ефективність процесу формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя залежить від відповідної спрямованості виховного процесу, форм та методів його організаціїСеред форм і методів процесу формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя пріоритетна роль належить активним методам, що ґрунтуються на демократичному стилі взаємодії і сприяють формуванню критичного мислення, ініціативи й творчості Доцільно застосовувати традиційні методи: бесіда, диспут, роз’яснення, переконання, позитивний і негативний приклади, методи вироблення звичок, метод вправ, контролю і самоконтролю, створення громадської думки тощо. Застосування цих методів сприяє утворенню у дітей та молоді адекватної самооцінки, організації дієвої роботи з формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життяперебудові і зміні асоціальних форм у їхній поведінці на соціально значущі; підтримці, посиленню позитивних моральних спонукань, активізації їх проявів чи загальмуванню негативних мотивів, зниженню їх сили, утриманню дітей та молоді від прояву деструктивної мотивації на здоровий спосіб життя

Номер слайду 16

Мотивація – це один із найважливіших факторів поряд із здібностями, знаннями, навичками, який забезпечує успіх у діяльності

Номер слайду 17

Впровадження та коригування у навчальному процесі

Номер слайду 18

Впровадження та коригування у навчальному процесі

Номер слайду 19

Впровадження та коригування у навчальному процесі

Номер слайду 20

Впровадження та коригування у навчальному процесі

Номер слайду 21

Впровадження та коригування у навчальному процесі

Номер слайду 22

Впровадження та коригування у навчальному процесі

Номер слайду 23

Впровадження та коригування у навчальному процесі

Номер слайду 24

Впровадження та коригування у навчальному процесі

Номер слайду 25

Впровадження та коригування у навчальному процесіДякуємо за увагу!

pptx
Додано
12 березня 2023
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку