Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної активності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну грамотність.
Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую,бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю і роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної активності, що має за мету створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну грамотність.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Інтерактивні методи, які можна використати: «Займи позицію», «Мозковий штурм», Дискусія.
Номер слайду 11
Інтерактивна вправа «мозковий штурм» 1. Як ви вважаєте, що таке база даних? 2. На вашу думку, чи відрізняються поняття «база даних» та «система управління базами даних»?
Номер слайду 12
Інтерактивні методи, які можна використати: Робота в парах, «Займи позицію», «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Снігова куля».
Номер слайду 13
Методичний прийом «Снігова куля» Один учень називає програму, другий – варіант запуску цієї програми, третій – елементи вікна, четвертий – призначення цієї програми.
Номер слайду 14
Інтерактивні методи, які можна використати: «Ажурна пилка», «Пошук інформації», «Навчаючись учусь», Робота в групах, «Мікрофон».
Номер слайду 15
«Пошук інформації» Пропоную учням підготовлені міні-конспекти з описом окремих етапів розвитку комп’ютерної техніки, які служать джерелом інформації для учнів під час вивчення та самостійного опрацювання матеріалу. А також підручники, доступ до Інтернету.
Номер слайду 16
Робота в групах (групи по 3–4 особи). Завдання для кожної групи: не використовуючи допоміжних матеріалів (конспекти, Інтернет тощо), на основі набутих знань про етикет електронного спілкування сформулювати основні принципи етикету інтерактивного спілкування в мережі Інтернет. На обговорення — 3–5 хв. Вправа «Мікрофон». Після обговорення кожна група по черзі висловлює правило спілкування. Однотипні відповіді не зараховуються. Найактивніші учасники отримують оцінки.
Номер слайду 17
Інтерактивні методи, які можна використати: «Навчаючись учуся», дискусія, робота в групах, «Карусель», рольова гра.
Номер слайду 18
Робота в парах. Завдання: Надішліть на адресу один одного електронного листа із темою «Народні свята». У листі опишіть традиції, пов’язані з вашим улюбленим святом (відповідний матеріал відшукайте в Інтернеті), прикріпіть до листа зображення, пов’язане з описаним святом. Розробіть власний напис так, щоб він містив привітання зі святом.
Номер слайду 19
Рольова гра Під час цієї роботи учні уявляють себе журналістами, адже перед ними стоїть нелегке завдання — створити статтю, яка б зацікавила людей. Під час створення сайту учень виступає в ролі дизайнера, перед яким стоїть завдання не тільки дібрати матеріал з теми, а й оформити його таким чином, щоб усе було гармонійно.
Номер слайду 20
наочного подання навчального матеріалу; керування навчально-пізнавальною діяльністю учнів та інш. В інших сферах діяльності для: рекламування товарів, послуг; створення фотоальбомів; супроводу виступів; демонстрація ідей тощо. Робота в групах Учні об’єднуються в групи і обговорюють такі питання. Сфери використання презентацій в навчальному процесі для:
Номер слайду 21
Інтерактивні методи, які можна використати: дискусія, робота в парах.
Номер слайду 22
Завдання: 1. Створіть засобами графічних редакторів (Paint, Adobe Photoshop, CorelDraw) схему порівняння переваг та недоліків растрових і векторних зображень. 2. Дослідіть, чи можливо засобами графічних редакторів створити зображення Парасольки, використовуючи для цього лише інструменти Коло (1 раз), Пряма (1 раз), Заливання (1 раз) та Виділення? Якщо так, складіть інструкцію зі створення цього рисунка.
Номер слайду 23
Інтерактивні методи, які можна використати: «Незакінчені речення», «Мікрофон», робота в групах.
Номер слайду 24
Завдання: виготовити власну візитку. Підсумок уроку проводиться з використанням роботи в групах. Створюються групи по 3–4 учні. Візитки для оцінювання розподіляються таким чином, щоб у межах групи не було «власних» робіт. Підсумкова оцінка виставляється на основі трьох оцінок: самооцінки, оцінки групи учнів, оцінки вчителя за роботу.
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Він вчить самостійному критичному мисленню. Вмінню вирішувати проблеми, приймати самостійні аргументовані рішення. Дає досвід роботи в команді, виконання різних соціальних ролей. Розвиває навичку взаємодії з соціальним середовищем. Надає можливість самореалізовуватися як особистостям.
Номер слайду 27
інтенсифікувати освітній процес, збільшити швидкість сприйняття, розуміння та глибину засвоєння величезних масивів знань.