Робота в групах (групи по 3–4 особи). Завдання для кожної групи: не використовуючи допоміжних матеріалів (конспекти, Інтернет тощо), на основі набутих знань про етикет електронного спілкування сформулювати основні принципи етикету інтерактивного спілкування в мережі Інтернет. На обговорення — 3–5 хв. Вправа «Мікрофон». Після обговорення кожна група по черзі висловлює правило спілкування. Однотипні відповіді не зараховуються. Найактивніші учасники отримують оцінки.
Робота в парах. Завдання: Надішліть на адресу один одного електронного листа із темою «Народні свята». У листі опишіть традиції, пов’язані з вашим улюбленим святом (відповідний матеріал відшукайте в Інтернеті), прикріпіть до листа зображення, пов’язане з описаним святом. Розробіть власний напис так, щоб він містив привітання зі святом.
Рольова гра Під час цієї роботи учні уявляють себе журналістами, адже перед ними стоїть нелегке завдання — створити статтю, яка б зацікавила людей. Під час створення сайту учень виступає в ролі дизайнера, перед яким стоїть завдання не тільки дібрати матеріал з теми, а й оформити його таким чином, щоб усе було гармонійно.
наочного подання навчального матеріалу; керування навчально-пізнавальною діяльністю учнів та інш. В інших сферах діяльності для: рекламування товарів, послуг; створення фотоальбомів; супроводу виступів; демонстрація ідей тощо. Робота в групах Учні об’єднуються в групи і обговорюють такі питання. Сфери використання презентацій в навчальному процесі для:
Завдання: 1. Створіть засобами графічних редакторів (Paint, Adobe Photoshop, CorelDraw) схему порівняння переваг та недоліків растрових і векторних зображень. 2. Дослідіть, чи можливо засобами графічних редакторів створити зображення Парасольки, використовуючи для цього лише інструменти Коло (1 раз), Пряма (1 раз), Заливання (1 раз) та Виділення? Якщо так, складіть інструкцію зі створення цього рисунка.
Завдання: виготовити власну візитку. Підсумок уроку проводиться з використанням роботи в групах. Створюються групи по 3–4 учні. Візитки для оцінювання розподіляються таким чином, щоб у межах групи не було «власних» робіт. Підсумкова оцінка виставляється на основі трьох оцінок: самооцінки, оцінки групи учнів, оцінки вчителя за роботу.
Він вчить самостійному критичному мисленню. Вмінню вирішувати проблеми, приймати самостійні аргументовані рішення. Дає досвід роботи в команді, виконання різних соціальних ролей. Розвиває навичку взаємодії з соціальним середовищем. Надає можливість самореалізовуватися як особистостям.