За допомогою даної презентації учні ознайомлюються з режимами
перегляду презентацій; розглядають поняття укорінених
та зв'язаних об'єктів; починають роботу над власною презентацією.
встановлювати різні режими перегляду презентацій; створити власну презентацію види перегляду презентацій; означення укоріненого та зв'язаного об'єктів; Учні повинні вміти Учні повинні знати
Номер слайду 4
Існує три способи перегляду презентацій: керований доповідачем; керований користувачем; автоматичний.
Номер слайду 5
Встановлення режимів перегляду Щоб вибрати один з режимів перегляду обираємо послугу “Настройка презентаціі” з меню “Показ слайдів” і ставимо перемикач біля потрібного режиму
Номер слайду 6
Які способи перегляду презентацій Ви знаєте? Яким способом демонструє презентацію вчитель? Як змінити спосіб перегляду презентації?
Номер слайду 7
Об’єкти слайдів Укорінений об'єкт – об'єкт, який безпосередньо вставлений у слайд презентації. Зв'язаний об'єкт – об'єкт, який зображається в слайді, але зберігається в окремому файлі.
Номер слайду 8
Які об'єкти може містити презентація? Яка різниця між цими об'єктами? Малюнок - ... об'єкт, текст - ... об'єкт
Номер слайду 9
План презентації Назва презентації, автор Про себе Чому саме столяр? Група Училище Плани на майбутнє Висновки
Номер слайду 10
встановлювати різні режими перегляду презентацій; створити власну презентацію види перегляду презентацій; означення укоріненого та зв'язаного об'єктів; Учні повинні вміти Учні повинні знати