Презентація"Використання інтерактивних техологій на уроках біології"

Про матеріал
Встановити значення інтерактивних методів навчання для підвищення ефективності процесу навчання;• розробити та провести уроки біології із використанням інтерактивних методів та дослідити їхній вплив на мотивацію учнів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ШКІЛЬНОГО КУРСУ БІОЛОГІЇ та екології Клим Лариса Іллівна,вчитель біології та екології. Вижницької спеціалізованої школи

Номер слайду 2

Мета дослідження: вивчення можливостей впровадження інтерактивних методів навчання у процес викладання шкільного курсу біології. Завдання дослідження: • частково подолати методичні проблеми, пов'язані з  викладанням біології на сучасному рівні шляхом використання інтерактивних технологій; • встановити значення інтерактивних методів навчання для підвищення ефективності процесу навчання; • розробити та провести уроки біології із використанням інтерактивних методів та дослідити їхній вплив на мотивацію учнів до навчання. Об’єкт дослідження – процес викладання біології у загальноосвітньому навчальному закладі. Предмет дослідження – інтерактивні методи навчання, що застосовуються при викладанні шкільного курсу біології.

Номер слайду 3

Методи дослідження - аналіз літературних джерелах з метою виявлення сучасних поглядів на досліджувану проблему; - вивчення досвіду вчителів біології, які використовують інтерактивні методи у своїй діяльності для складання їхньої характеристики; - аналіз шкільних програм і підручників біології з метою встановлення можливостей застосування інтерактивних методів у процесі викладання біології; - розробка та апробація уроків біології із використанням інтерактивних методів навчання; - експеримент для виявлення характеру мотивації в учнів до вивчення біології до та після проведення уроків із застосуванням інтерактивних методів.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Розподіл відповідей учнів на питання «Чому ти взагалі вчишся?» на початку навчального року Запитання анкети Кількість відповідей абс. число % Це мій обов’язок 19 86 Хочу стати грамотним 8 36 Хочу бути корисним громадянином Не хочу підводити клас Хочу бути розумним та ерудованим 9 41 Хочу добитися повних та глибоких знань 9 41 Хочу навчитися самостійно працювати 14 64 Усі вчаться і я теж 15 68 Батьки примушують 17 77 Подобається отримувати гарні оцінки 15 68 Щоб похвалив учитель 10 45 Щоб товариші зі мною дружили Для розширення розумового кругозору 12 55 Примушує класний керівник 16 73 Хочу вчитися 13 59

Номер слайду 6

Зміна ставлення учнів до навчального предмета «Біологія». Ні 64% Чи є біологія твоїм улюбленим предметом? Так 36% Так 59% Ні 41%

Номер слайду 7

Розподіл відповідей учнів на питання «Чому ти взагалі вчишся?» в кінці навчального року Запитання анкети Кількість відповідей абс. число % Це мій обов’язок 7 32 Хочу стати грамотним 15 68 Хочу бути корисним громадянином Не хочу підводити клас Хочу бути розумним та ерудованим 16 73 Хочу добитися повних та глибоких знань 15 68 Хочу навчитися самостійно працювати 16 73 Усі вчаться і я теж 5 Батьки примушують 7 32 Подобається отримувати гарні оцінки 7 32 Щоб похвалив учитель 8 36 Щоб товариші зі мною дружили Для розширення розумового кругозору 14 64 Примушує класний керівник 8 36 Хочу вчитися 16 73

Номер слайду 8

На основі проведеного аналізу анкетування учнів на початку та в кінці навчального року можна зробити наступні висновки: проведення уроків біології з використанням різних інтерактивних методів призвело до зміни на краще ставлення учнів до навчального предмета «Біологія», підвищення рівня умотивованості і зміни пріоритетів навчання, у класах збільшилась кількість учнів, які свідомо засвоюють навчальний матеріал, учні займають активну позицію у засвоєнні знань, зріс їхній інтерес у сприйманні знань.

Номер слайду 9

В И С Н О В К И 1. Особливість інтерактивного навчання полягає в такій організації навчального процесу, за якої він здійснюється в умовах постійної активної взаємодії всіх його учасників. 2. Різноманітність інтерактивних методів на уроках біології змінює ставлення учнів до навчального предмета на позитивне, що, в свою чергу, підвищує ефективність процесу навчання та пізнавальну активність школярів. 3. Застосування інтерактивних методів навчання дозволяє вчителю створити в класі ділову атмосферу рівноправності, що надає кожному учню можливість реалізувати свої навчальні здібності та змінити мотиви навчання. 4. Завдяки використанню інтерактивних методів навчання в учнів підвищується результативність засвоєння матеріалу, розвиваються вміння співнавчання та співпраці.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

ppt
Додано
25 жовтня 2020
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку