«Використання інтернет-сервісів та цифрових інструментів у роботі вчителя біології під час організації дистанційного навчання»Підготувала консультант ШЦПР ППТетяна Саволайнен
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Виклики дистанційного навчання
Номер слайду 5
Переваги дистанційного навчання
Номер слайду 6
Формат проведення онлайн-уроків з біології
Номер слайду 7
Найдоступніші засоби зв`язку для проведення чат-уроків{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}створення чату, групи чи спільноти в месенджерістворення групи для переписки, групи для обміну файлами та групи для обміну голосовими повідомленнямистворення бесід для переписки, створення записів голосових повідомлень та можливість ведення педагогом прямого ефірустворення чатів, груп для переписки та обміну файлами, можливе підключення понад 20 осіб, але без відеозв`язку
Номер слайду 8
Критерії вибору платформ та інструментів під час проведення онлайн-уроків
Номер слайду 9
Найдоступніші платформи для онлайн-взаємодії
Номер слайду 10
Сервіси для створення блогів та сайтів
Номер слайду 11
Сервіси для створення тестових завдань з біології
Номер слайду 12
Сервіси для створення інтерактивних ігор та вправ на уроках біології
Номер слайду 13
Хмара слів – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні
Номер слайду 14
Популярні хостинги створення презентацій
Номер слайду 15
Популярні застосунки для редагування фото та відеоматеріалів
Номер слайду 16
Сервіси віртуальних лабораторій
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Корисні інтернет-посилання для педагогів
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Джон Максвел. Онлайн-навчання може та має бути ефективним і натхненним. Повірте в те, що ви можете, і це вже пів дороги до успіху. Успішні та неуспішні люди не надто відрізняються своїми здібностями. Вони відрізняються лише своїм бажанням досягнути максимуму свого потенціалу.