Виховний захід "Людство атакують віруси"

Про матеріал
Матеріал можна використовувати під час уроків або позакласних заходів екологічного спрямування або розвитку компетентностей здорового способу життя
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЦЕНАРІЙ ВИСТУПУ АГІТБРИГАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Під музику на сцені з’являються учасники колективу )

1 учень: захисники природи, бережемо ґрунти і води

2 учень: і несемо слово в люди, хай воно повчальним буде

3 учень: хай чиюсь зупинить руку, хай всім стане за науку

4 учень: хай навчить на світі жити, світ прекрасний захистити

5 учень: всім, хто природу оберігає

6 учень: всім, хто її шанує і поважає

1 учень: юні охоронці природи

Разом: шлемо вітання своє

2 учень: вас вітає екологічна бригада

Разом: «…………..»

Капітан: наш девіз «Природа наш дім, ми господарі в нім!»

Наше кредо: «Дивись, думай, дій»

Разом: ми

3 учень: ерудовані, екологічно підковані

4 учень: креативні, комунікативні

5 учень: обдаровані, організовані

6 учень: сміливі, справедливі, а найважливіше

Разом: небайдужі

(зміна обстановки - на  сцені ведуча, хлопчик -«Професор», учні школи)

Ведуча -2020 рік, ще один рік нових починань, вражень, подорожей та звершень ……але з’явився він…..ніхто не був готовий, що світ чекає нова, невидима загроза, що кардинально змінить життя мільйонів людей по всій планеті.

Професор: ви – діти ХХІ століття.

1 учень:  нам підкорюються високі технології.

2 учень:  ми вміємо повертати ріки назад.

3 учень:  ми можемо жити із штучними серцями.

1 учень: досліджувати космічні простори та відвідувати інші планети.

2 учень:  нам легко побачитися з людиною за 1000 кілометрів.

3 учень: не виходячи з дому, ми можемо отримувати будь-яку інформацію, підкоривши Інтернет.

1 учень:  але не завжди нам підкоряється власне життя.

Професор: упродовж тисячоліть віруси забрали величезну кількість життів і помітно змінили населення планети.

 Ведуча: жертвами епідемії іспанського грипу 1918 року стали від 50 до 100 мільйонів людей, і майже 200 мільйонів померли від віспи лише у XX столітті. І тепер ми знову в небезпеці

(під тривожну музику на сцені з’являються «дівчата віруси»)

Разом: в нас пандемія

Ведуча: людство ……

Дівчата :  «Атакують віруси»

Капітан: і  наше завдання…

Разом: врятувати планету

 (сценка про імунітет людини)

Ведуча: теперішня пандемія Covid-19 - лише одна з нескінченої низки смертельних атак вірусів

(виходить  учень в дощовику, в якого віруси кидають кульки )

 

Ведуча:  уявімо, що наш організм – фортеця, в яку намагаються проникнути різні вороги. Хто ці вороги? Серед них є вже відомі нам бактерії, які, окрім користі, завдають і багато шкоди, спричиняючи захворювання, а також віруси – неклітинні форми життя

Хто ж ви такі, віруси?

Дівчатка-віруси

1 дівчинка : ми досить цікаві особистості в живій природі,

2 дівчинка: ми живемо у багатьох середовищах нашої планети, справа в тому ,що ми не маємо навіть власної  клітини, лише спадкову інформацію,

1 дівчинка: але клітина нам необхідна для нашого відтворення,

2 дівчинка: ми вміємо викликати захворювання, потрапивши всередину  клітини,

Кажуть разом:  і ніякі антибіотики на нас не можуть вплинути.

1 учень: виходить, що людство приречене на загибель?

Професор: ні, ну що ви, ваша безпечна поведінка – визначає ваше здоров’я

(показують табличку з діаграмою)

1 учень : відомо, що стан здоров’я людини залежить на 20% - від впливу навколишнього середовища,

2 учень: 20% - від спадковості

Професор: 10% - від рівня розвитку медицини

 Ведуча: на 50% - від умов ,способу життя

Разом: та її власної свідомої поведінки

Ведуча:  тож людина –

Разом: сама творець свого здоров’я!

3 учень: існує безліч вірусних небезпек, які оточують людину

4 учень: ми чуємо майже кожного дня про нові штами чи мутації вірусів

5 учень: але навіть  елементарні заходи власної безпеки та особистої гігієни нам допоможуть в боротьбі з цим невидимим ворогом

6 учень: адже більшість вірусних хвороб передаються від людини до людини

1 учень: ми дотримуємось всіх санітарних норм та рекомендацій, щоб зберегти здоров’я кожного з нас

(лунає дзвоник на перерву)

Дівчинка: а ви чули –чули,  що надійним джерелом інформації про поширення Covid-19 є лише Всесвітня організація охорони здоров’я та відповідні Центри контролю за поширенням хвороби, а не ваші інстаграми

(підходить до другого учня)

Дівчинка: а ви чули-чули, що найбільш вразливішою групою ризику є люди старшого віку із хронічними хворобами

Професор: тому якщо вам ваші симптоми перебігу хвороби здаються не серйозними, ви можете заразити людей довкола

Дівчинка: а ви чули, чули, що антибіотики   -неефективні ліки від вірусних  інфекцій

Професор: тому що вони впливають лише на клітинні організми, а віруси не є такими.

Ведуча: але якщо людина потрапить в лікарню і до її хвороби додається бактеріальна інфекція – пацієнту даватимуть антибіотики

Дівчинка: а ви чули-чули, що карантин запроваджується з метою не перезавантажувати лікарні, щоб вони мали змогу надати ефективну допомогу тим, хто її потребує

Професор: він не захищає від можливого інфікування але дає зможу вилікувати людей, які її потребують

Ведуча: тим часом уникайте контактів з іншими людьми, і чітко дотримуйтесь рекомендацій лікаря, адже саме він зможе об’єктивно оцінити ваш стан здоров’я

Пантоміма в масках– на основі пісні «No hugs, no kisses»


 


Ведуча:  ми хочемо звернутися до Вашої совісті.

2 учень: відкрийте очі!

3 учень: відкрийте вуха!

4 учень: відкрийте вікна!

5 учень: відкрийте серце!

6 учень: відкрийте душу!

1 учень: не будьте байдужими!

2 учень: будьте відповідальними!

Разом: оберіть здоров’я!

Професор: дивитись я хочу на Землю, (тримаючи глобус)

Сміятись хочу, радіти

Я хочу, щоб на цій планеті

Не хворіли ніколи діти

2 учень: я хочу, щоб у всіх державах

Здорові були усі люди

3 учень: а щоб злу протистояти,

Треба дуже добре знати

 4 учень: усім правила прості

Та за змістом золоті!

(учасники зачитують правила)

1 учень: залишайтесь вдома

2 учень:  часто мийте руки з милом ,не менше 20 секунд

3 учень: а якщо немає можливості – користуйтесь антисептиком

4 учень: кашляйте або чхайте у згин ліктя

5 учень: не торкайтесь очей, носа чи рота

6 учень: уникайте скупчення людей

1 учень:  дотримуйтесь дистанції мінімум 1,5 м

2 учень: повноцінно харчуйтесь , намагайтесь не перевтомлюватись

3 учень: дезинфікуйте спиртовмісним розчином поверхні, якими часто користуєтесь

Фінальна пісня

_ «Сhery-chery ledy» Modern Talkihg

Серед тисяч доріг вибирай лиш одну

Тільки ту що плекає життя-а-а___

Серед тисяч доріг вибирай тільки ту

Що веде у твоє майбуття-а-а___

    Зроби лиш кро-о-ок

    І діста-а-анеш до зіро-о-о-о-о-ок

Приспів: Бережи здоров’я, все що тобі треба

Щедрий подарунок від твоїх батьків,

Бережи здоров’я я тебе  благаю,

Щоб в житті здійснити все що захотів

    Бережи здоров’я, Все що тобі треба

    Щедрий подарунок справжніх почуттів,

    Бережи здоров’я я тебе благаю

    Сто відсотків щастя - все як ти хотів

Ведуча: бувайте здорові! Ми не прощаємось! А говоримо …

Разом: До нових зустрічей!!!

docx
Додав(-ла)
Bodnaryuk Oksana
Пов’язані теми
Біологія, Сценарії
Додано
23 травня 2021
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку