Презентація "Використання медіа-технологій на уроці"

Про матеріал
Презентація містить поради для роботи учнів з відеоматеріалом. Запропоновані приклади можно використати під час вивчення теми "Творчість Ліни Костенко"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мастер-клас учителя української мови та літератури КУССШ № 10 ім. О. Бутка. Використання медіа-технологій на уроціppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_x

Номер слайду 2

ПРОБЛЕМАФормування компетентнісної особистості на уроках української мови та літератури шляхом використання технології розвитку критичного мислення style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 3

Усе, що ми знаємо про наше суспільство і навіть про світ, в якому живемо, ми дізнаємося через мас-медіа. Ніклас Луман

Номер слайду 4

Показати особливості поєднання мультимедіа з технологіями критичного мислення у навчальному процесіМЕТА МАЙСТЕР-КЛАСУ

Номер слайду 5

Критичне мислення – це складний процес, що починається з ознайомлення з інформацією, а закінчується прийняттям рішення.

Номер слайду 6

Завдання. Залучити учнів до критичного сприймання. Розвивати комунікативну діяльність. Навчити акцентувати увагу на головному Приймати незалежне рішення

Номер слайду 7

Дидактичні можливості критичних технологій та мультимедійних засобів навчання

Номер слайду 8

Мультимедіа – це такий засіб, який дає можливість поєднати воєдино звук, відео зображення, анімацію, графіку…Стиль Digital (від лат. пальцевий, цифровий). шрифт лапки підкреслення курсив відокремлення забарвлення використання тропів (оксиморон: війна миротворця; ефемізм: “протистояння” замість “війна”) наклеювання ярликів. Технологія “Підсилення-послаблення”

Номер слайду 9

Щоб бути по-справжньому обізнаним сьогодні, ви повинні розбиратися у світі медіа. Маршалл Маклуен

Номер слайду 10

Технології критичного мислення вчать:бути об'єктивним ;критично налаштованим до будь-якої інформації;розуміти, що акцентовано, а що приховано;на кого розрахований поданий матеріал;порівнювати;аналізувати;робити висновки.

Номер слайду 11

Етапи роботи з медіа:

Номер слайду 12

Види робіт із медіа:

Номер слайду 13

Способи захисту від непотрібної інформації

Номер слайду 14

“Я-журналіст”Творча особистість повинна працювати під девізом “Допоможи мені це зробити самому”За словами Любові Найдьонової, кандидата психологічних наук інституту Історії соціальної та політичної психології НАПН України, “щоб дитина грамотно споживала медіа, треба поставити її в позицію творця.”

Номер слайду 15

Є поети для епох …Іван Дзюба

Номер слайду 16

“Ліна Костенко – це мужність і зрілість сучасної української поезії…”

Номер слайду 17

«Капелюх запитань»

Номер слайду 18

«Гарячий стілець»

Номер слайду 19

«Хмарка асоціацій»

Номер слайду 20

Пошкоджений рукопис

Номер слайду 21

Пошкоджений рукопис1. Ліну Костенко називають найчеснішим поетом. Її перша збірка «Над берегами вічної ріки».________________________________________________________________________________________________________________________2. Поетесу назвали «ворогом народу» у 30-х роках за те, що вона відмовилася славити партію.________________________________________________________________________________________________________________________3. Перший роман у віршах мав назву « Записки українського самошедшого».________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Нещодавно письменниця з радістю отримала звання Героя України.________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 22

Відредагований рукопис1. Ліну Костенко називають найчеснішим поетом. Її перші збірки «Проміння землі» і «Вітрила». 2. Її батька партія зробила «ворогом народу» через це вона відмовлялася славити партію. 3. Перший роман у віршах мав назву « Маруся Чурай». 4. Нещодавно письменниця відмовилася отримати звання Героя України.

Номер слайду 23

Коли людина може сприймати кількома органами чуттів, то вона мусить це робити. Те, що вона хоче побачити, їй треба показати, те що вона хоче почути, вона мусить почути, до чого вона хоче доторкнутися, треба, щоб людина доторкнулася. Тільки тоді знання, які отримані таким чином будуть мати міцне підгрунтя. Я. А. Коменський

pptx
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
30 березня 2023
Переглядів
405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку