Презентація "Використання методів оперативного контролю та самоконтролю результатів діяльності учнів на уроках історії із застосуванням інноваційних технологій"

Про матеріал
У презентації представлені приклади прийомів оперативного контролю та самоконтролю учнів у процесі використання інформаційних технологій на уроках історії. Запропоновані приклади матеріалів можна застосувати на уроках суспільствознавчих дисциплін.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувалавчитель історії Плющівської загальноосвітньої І–ІІІ ступенів. Лободовська Валентина Йосипівна. Використання методів оперативного контролю та самоконтролю результатів діяльності учнів на уроках історії із застосуванням інноваційних технологій

Номер слайду 2

Методи контролю — це способи, з допомогою яких визначається результативність навчально-пізнавальної та інших видів діяльності учнів і педагогічної роботи вчителя Найдоступнішим методом контролю є планомірне цілеспрямоване й систематичне спостереження вчителя за діяльністю учнів.«Оцінка – це найгостріший інструмент, використання якого потребує величезного вміння і культури»Сухомлинський В. О. Письмовий контроль. Усний контроль. Практичний контроль. Поточний контроль: спостереження Дидактичні тести. Залік, усний екзамен. Контрольна робота, самостійна робота, історичний диктант та ін. Види контролю

Номер слайду 3

Елементами контролю знань учнів є: Перевірка Оцінювання Облік вимірювання рівня знань, умінь і навичок; фіксування результатів у вигляді оцінок у класному журналі, щоденнику учня, відомостях.виявлення рівня знань, умінь та навичок учнів;

Номер слайду 4

Функції контролю, перевірки і оцінки навчальних досягнень, учнівщо учні розуміють правильно, а що неправильноможливо, матеріал взагалі не засвоєний учитель критично оцінює свою роботу, вносить зміни, коректує свої дії, визначає напрями подальшої, спільної з учнями діяльності. Оцінюючи учня, вчитель визначає:

Номер слайду 5

Комп’ютер на уроці історії Позитиви впровадження:швидко перевіряти знання учнів за допомогою тестів;показувати відеофрагменти з метою подальшого обговорення, систематизації і узагальнення отриманої навчальної інформації; показувати графічне зображення карти з подальшою мультимедійною обробкою інформації;об`єднувати текстову, фото-, відео- та іншу інформацію;оптимізувати навчальний процес, який побудовано на базі сучасних технологій навчання.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 6

Під комп`ютерними технологіями навчання розуміють сукупність методів, форм і засобів навчання, які базуються на використанні сучасних комп`ютерних засобів і спрямованих на ефективне досягнення поставлених цілей навчання в даній предметній області. Історія як наука характерна тим, що в ній переважають методи прямого спостереження, реєстрації і класифікації фактів.Імітаційна комп`ютерна модель дозволяє: 1. Реконструювати, уточнити числовий матеріал досліджуваного фрагменту історичного процесу. 2. Провести динамічний аналіз історичної інформації, яка відноситься до досліджуваного періоду. 3. Зимітувати розвиток історичного процесу по роках. Підрахувати коефіцієнти (доходи, видатки, запаси), які характеризують економічне положення кожної верстви населення на протязі досліджуваного фрагменту історичного процесу. 4. Глибше зрозуміти зміст і значення деяких політичних подій. 5. Спрогнозувати події економічного і політичного характеру.

Номер слайду 7

“Походи Олександра Македонського”Урок складається із наступних розділів: Повторення – перевірка готовності учнів до уроку за допомогою тестів (20 тестів з 4 варіантами відповідей)Підготовка до походу – пояснення нового матеріалу за допомогою таблиціРозпад держави Олександра Македонського – з`являється карта держави Олександра Македонського та текст, де йдеться про його смерть, а також розкривається суть періоду еллінізму. Закріплення – проведення вправи «Фішбоун»

Номер слайду 8

Дидактичні тести. Співвіднесіть поняття та визначення1) Діадох 2) Імперія 3) Елліни 4) Гегемонія А) політичне верховенство. Б) греки. В) у перекладі з грецької – наступник Г) сукупність духовних та матеріальних благ

Номер слайду 9

Порівняльна таблиця{5 DA37 D80-6434-44 D0-A028-1 B22 A696006 F}Критерії для порівняння. Персія Македонія Розташування Природо-географічні умови. Заняття Царі Основні політичні здобутки

Номер слайду 10

Робота з історичною картою

Номер слайду 11

Еллінізм — термін, яким визначають період в історії Стародавньої Греції і країн Східного Середземномор'я від часів походів Александра Македонського (334—323 pp. до н. є.) до остаточного завоювання Близького Сходу Римом (ЗО р. до н. е.).{5 DA37 D80-6434-44 D0-A028-1 B22 A696006 F}Дата походу Місце битви. Результат 334 р. до н.е.р. Гранік Східний похід Александра Македонсько проти Персії закінчився розгромом перської армії.334 р. до н.е.м. Ісс. Втеча царя Дарія ІІІ, у полон потрапили мати, дружина й дві доньки Дарія. Січень-травень 332 р. до н.е.м. Тіра. Греко-македонці захопили місто.1 жовтня 331 р. до н.е.с. Гавгамела. Перемога македонян; захоплення Вавилону без бою; Сузи, Персополь.327 р до н.е.р. Гідасп. Македонці перемогли місцевого царя Пора; остання битва в Східному поході.

Номер слайду 12

Фішбоун ПРИЧИНИВИСНОВОК ФАКТИ, АРГУМЕНТИПРОБЛЕМАСлово «Фішбон» дослівно перекладається як «рибна кістка». Схема, або діаграма, «Фішбоун» придумана професором Кауро Ішикава як метод структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків, і цей метод згодом був названий в його честь – діаграма Ішикави. У навчальному процесі цей прийом дозволяє учням «розбити» загальну проблемну тему на ряд причин та аргументів. Візуальне зображення цієї стратегії схоже на «рибну кістку», «риб'ячий скелет» (звідси і назва). Цю «кістку», «скелет» можна розташувати вертикально або горизонтально.style.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizeppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 13

Робота в парах. Види робіт1. Обговорити короткий текст, завдання до нього.2. Взяти інтерв'ю і визначити ставлення партнера до заданого тексту тощо.3. Зробити взаємоаналіз чи взаєморедагування письмових робіт.4. Сформулювати підсумок уроку.5. Розробити разом запитання до учнів чи до вчителя.6. Проаналізувати разом вправу, задачу, проблему.7. Протестувати й оцінити роботу один одного.8. Відповісти на запитання вчителя.rrrr

Номер слайду 14

Дві пари окремо працюють над вправою протягом певного часу (2-3 хвилини), обов’язково доходять до спільного рішення, потім об’єднуються і діляться набутим. Як і в парах, необхідним є консенсус. Після цього можна або об’єднати четвірки у вісімки, або перейти до групового обговорення.224 На кожній грані куба розміщені ключові питання з вивченої теми, на які учні мають дати відповіді. Вправа “Куб”rrrrrrrrrrrr

Номер слайду 15

АУДІОВІЗУАЛЬНІ ІЛЮСТРАЦІЇВсі відеоматеріали, що використовуються на уроках, можна поділити на кілька груп: - документальні; - художні; - інформаційно-аналітичні.

Номер слайду 16

Княгиня Ольга Свята (945-964)Внутрішня політика: Придушила повстання древлян;Упорядкувала збирання данини;Провела податкову реформу;Здійснено кроки на шляху християнізації Русі. Зовнішня політика: Активізувала дипломатичну діяльність (946 р. – відрядила мирне посольство до Константинополя та Німеччини);Уклала вигідний для Русі договір з Візантією;Сприяла розвиткові зовнішньої торгівлі. Результат правління: Триває створення єдиної централізованої держави;Відчутно зріс міжнародний авторитет Київської Русі; Замість застосування військової сили у зовнішньополітичних відносинах віддається перевага дипломатії.

Номер слайду 17

Схема – поєднує образне сприйняття із формуванням логічних зв’язків між її окремими елементами. «Краще один раз побачити», - не тільки народна мудрість. Будь-який опис бажано поєднувати із схематичним образом, що наочно демонструє наявність зв’язків між основними частинами наданої інформації. Учень привчається виділяти головне і другорядне, бачити причину і наслідок. Відтворення схематичного образу у пам’яті займає значно менше часу, ніж відтворення аналогічної текстової інформації. Звичайно ж треба враховувати, що логічні схеми краще сприймаються учнями старших класів в силу вже розвинутого абстрактного мислення. СХЕМА

Номер слайду 18

Київська Русь в другій половині XII – на початку ХІІІ ст. Столиця Назва держави. Назва моря. Назва річки. Державний кордон

Номер слайду 19

Прикладом є анімовані карти, на яких учень може побачити процес розгортання битви, прослідкувати причинно-наслідкові зв’язки того чи іншого явища. Інший приклад – інтерактивні карти, що містять певну кількість заздалегідь запрограмованих активних елементів. Показуючи той чи інший об’єкт на карті за завданням вчителя, учень отримує при вірному виборі додаткову інформацію про об’єкт, що перетворює процес навчання чи перевірки знань на своєрідну гру. ІСТОРИЧНА КАРТА

Номер слайду 20

Форми роботи, які використовую на уроках:

Номер слайду 21

ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬПеревірка знань учнів з використанням мультимедійних технологій – це широке поле для діяльності вчителя. Тут і інтерактивні проекти самих учнів, мультимедійні кросворди або анімовані тексти, картинки-загадки тощо.

Номер слайду 22

Завдання із всесвітньої історії для учнів 7 класу. Співвіднести поняття та їх визначення1) Комуна 2) Шедевр 3) Бюргер 4) Майстер А) господар і старший працівник в майстерніБ) міський житель. В) місто, що отримало право самоврядування. Г) зразковий виріб для складання іспиту на звання майстра

Номер слайду 23

Творчих Вам успіхів!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Китиченко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 січня 2021
Переглядів
1980
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку