Немченко Оксана Миколаївнаучитель історії та правознавства. Закінчила в 1994р Луганський державний педінститут ім. Т. Г. Шевченка Східноукраїнського державного університету;Спеціальність: історія та МВР;І категорія;Педагогічний стаж: 15 років, з них - 12років працюю вчителем історії в Гвардійській ЗОШ;Останню атестацію проходила в 2016 році;Методична тема “Формування соціальних компетенці на уроках історії та правознавства”.
У 5-6 класах організовую уроки так, щоб вони базувались на інтересі учнів. Мотивація завжди має активний, емоційно забарвлений характер. Застосовую інтерактивні технології:“Незакінчене речення”змагання “Хто швидше”“Асоціювання” (сенкан)“Угадай історичного діяча”“Музей”“Історичний баскетбол”
У 7-9 класах зменшую репродуктивний і збільшую проблемно-пошуковий метод навчання. Діяльність організовую так, щоб збуджувати їх розум, логічне мислення. Збільшую самостійну роботу учнів на уроках. Застосовую інтерактивні технології:“історична естафета”судове слухання“асоціації”“два-чотири-всі разом”“Що? Де? Коли?”
У старших класах уроки проводжу як проблемні заняття. Вивчення нового матеріалу відбувається в процесі активного обговорення, яке учні проводять спільними зусиллями під керівництвом вчителя. Проблемно пошуковий характер активізує мислення. Застосовую інтерактивні технології:проблемні запитанняурок-семінарурок-конференціядебатирольові ігрискладання тестів
Висновок. У результаті оптимального використання різних інтерактивних методів навчання змінюються позиції вчителя й учнів у навчально-виховному процесі. Із носія готових знань учитель перетворюється в організатора пізнавальної діяльності учнів. Водночас створюється та реалізується модель творчої особистості, що є основою успішного подальшого професійного становлення.