Основні напрями корекційно – розвивальної роботи:
1. Формування уявлень;
2. Корекція перцептивних дій;
3. Розвиток сенсорної сфери;
4. Розвиток зорової та слухової уваги;
5. Розвиток мисленнєвих процесів;
6. Розвиток мови та мовлення;
7. Стимуляція рухової активності;
8. Корекція поведінкових проявів.
Важливим елементом музикотерапії є виразне виконання музичного твору. Разом із тим під час роботи необхідні наочні прийоми, що залучають дитину до музики, — показ іграшки. Дітям приємно слухати музику й дивитися на іграшку, про яку співається в пісні. Зорово сприйманий образ сприяє розумінню змісту виконуваної пісні, її запам’ятовуванню. Із цією метою застосовуються й персонажі лялькового театру, за допомогою яких інсценується зміст того або іншого твору.
М у з и к о т е р а п і я:
Отже, залучення дошколят до різних видів музичної діяльності з використанням прийомів та методів музикотерапії, сприяє успішному розвитку їхньої творчої активності. Застосування творчих завдань, ритмічних ігор, сеансів музикотерапії в дитячому садку та вдома стимулює процес внутрішнього самовдосконалення дитини, створює широкі можливості для повноцінного розкриття всіх її потенціалів та відкриває перед нею ще один шлях збагачення її музичного досвіду.
Дякую за увагу!