Налаштування на урок. Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи швидше в клас! Стали, діти, всі рівненько, Посміхнулися гарненько, Настрій на урок взяли Й працювати почали.
Номер слайду 2
Підсумки фенологічних спостережень Синоптик: - Вітаю усіх, кого цікавить, якою буде погода. Сьогодні …( день, число). Надворі сьогодні …(холодно, тепло) Температура повітря … Опадів немає / опади є …(дощ, сніг, роса тощо) На небі …(ясно, похмуро, хмарно) Вітер …(сильний, слабкий, тихо) - Та у нашому класі переважатимуть хороший настрій і присутність усмішок. З вами була синоптик….
Номер слайду 3
Дай відповідь Підземні води рухаються, і там, де глина підходить до поверхні землі,вода витікаєнаповерхню. Те місце називають…
Номер слайду 4
Ця водойма тече як на рівнинах, так і в горах. Кожна має витік. Витоком може бути невеличкий струмок, озеро, болото, льодовик у горах. Є два береги — правий і лівий. Якщо стати за напрямом течії, то праворуч буде правий берег, а ліворуч — лівий. Більшість цих водойм мають притоки. Чим більшою є водойма, тим більшим у неї є приток.
Номер слайду 5
Це природні западини на поверхні землі, що заповнені водою. Відрізняються розмірами, глибиною, солоністю води, віком.
Номер слайду 6
Це дуже зволожена ділянка суші, на якій ростуть вологолюбні рослини і там утворюється торф. Трапляються у лісах, де на поверхню виходить джерело, а вода не має куди стікати. Є переважно невеликими за площею і становлять 2 % території України.
Номер слайду 7
Це частина океану, що заходить у сушу. Завжди з’єднана з океаном. Вода у цій водоймі є гірко-солоною.
Номер слайду 8
Тест. Водойми України 1. Найбільша річка України: а) Дніпро; б) Дністер; в) Південний Буг. 2. Початок річки називається… а) притока; б) витік; в) русло. 3. Річки , які впадають у дану, це… а) притоки; б) витік; в) русло. 4. Заглиблення, по якому тече річка, це… а) гирло; б) притока; в) русло.
Номер слайду 9
5. Місце, де річка впадає у іншу водойму, це… а) гирло; б) притока; в) витік. 6. Озеро — це… а) частина океану, яка врізається в сушу; б) водойма, яка виникає у природних заглибинах на поверхні землі;
Номер слайду 10
моряболотоставкиокеаниозерарічки струмокджерело
Номер слайду 11
Епіграф уроку«Ми пізнаємо цінність води лише тоді, коли джерело пересихає»Американський політик Бенджамін Франклін
Номер слайду 12
Використання та охорона природних багатств водоймприродознавство 4 клас. Лутовинова Н. А.
Номер слайду 13
ЕКОЛОГІЯЕкологія – наука про оточуєче середовище. Екологи – люди, що займаються захистом оточуючого середовища ppt_x
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Гра«Що у брудній та чистій воді?» (Групова робота) 1група 2 група. Розділіть предмети: биті пляшки, водяні змії, личинки комах, водорості, металеві бочки з хімікатами, доросла риба, іржаві бляшанки,папір, старі шини, мальки, різні рослини, камінці,пластмасовий посуд
Номер слайду 26
Не роби так!!!
Номер слайду 27
Увага!!! Вода в небезпеці!
Номер слайду 28
ЕКОНОМІЯ ВОДИЗакручуючи кран під час чистки зубів, ти економиш 8л води!
Номер слайду 29
ЕКОНОМІЯ ВОДИЗменшуй струмінь води до тоненької цівки. Таким чином зменшуєш споживання води втричі.
Номер слайду 30
ЕКОНОМІЯ ВОДИ Приймайте душ замість ванни. Зекономите в 2 рази менше води.