Однією з 11 компетентностей Державного стандарту базової середньої освіти є інформаційно-комунікаційна, яку маємо формувати в здобувачів освіти. Важливою складовою цієї компетентності є візуалізація. Як же водночас сприяти засвоєнню нових знань учнів, формувати навички, гратись, мотивувати, долати пасивність здобувачів освіти, зацікавлювати їх предметом, розвивати інформаційно-комунікаційну компетентність та візуалізувати її? Для цього використовуються різноманітні технології візуалізації навчального матеріалу.
Інтернет-ресурси, які дозволяють реалізувати діяльнісний підхід у навчанні, згідно з концепцією НУШ:• Ребуси http://rebus1.com/ua/ • Хмари слів https://wordart.com/ • Кросворди https://childdevelop.com.ua • Інтернет-ресурс інтерактивних вправ https://learningapps.org/• Вікторини https://kahoot.com/• Складання пазлів https://www.jigsawplanet.com • Онлайн-ігри https://wordwall.net• Розмальовки https://bit.ly/3pq012n
2341 Вступ. Що таке історія. Запитання:Історію всіх народів світу називають…Наука, що вивчає минуле людства. Сукупність пов’язаних між собою фактів життя суспільства.Історія, що вивчає події, пов’язані з розвитком людського суспільства на українських землях. Вчені, які досліджують минуле людських спільнот. Кросворди Використовують їх як розминку на початку уроку, командного змагання або перевірочної роботи під час узагальнення вивченого матеріалу. Вони сприяють засвоєнню нових знань, розвитку мовлення та логічного мислення, спонукають учнів до креативної творчості, допомагають визначати рівень знань, умінь та навичок здобувачів освіти.
«Supercoloring» є відмінним доповненням для уроків та допомагає учням краще запам’ятати історичну особистість чи явище, зображене на картинці. Через розвагу ми досягаємо ефекту «фотографії» у пам’яті: дитина довго концентрує свою увагу на певному об’єкті, розфарбовує зображення і в такий спосіб запам’ятовує його. Розмальовки
Скрайбінг Це метод розповіді чи пояснення, що супроводжується паралельним створенням схематичних малюнків, які відтворюють ключовий зміст сказаного. Завдяки використанню цього прийому можна записати почуте графічно або намалювати в максимально зрозумілому і привабливому для учнів форматі .
Використання технологій візуалізації сприяє розв’язанню однієї з головних проблем сучасної освіти, а саме стимулювання інтересу до навчання та розвиток пізнавального інтересу «цифрових дітей», які прагнуть встигнути все і відразу і швидко абстрагуються від нецікавих моментів . За допомогою вище описаних технологій візуалізації здобувачі освіти мають змогу краще засвоїти і в подальшому використовувати отриману інформацію, розвивати комунікативні навички, проявляти креативність, творчість, уміти планувати.